Week 13 - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu Week 13 - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu

Week 13

Door: Solange

Blijf op de hoogte en volg Solange

26 Juli 2011 | Bermuda, Hamilton

Hallo vakantiegangers!!
Hoe gaat het vieren van de vakantie tot nu toe?..!!
Goed week 13 alweer!! …. Elke week weer denk ik ‘jeetje dit is alweer een nieuwe cruiseweek, of mijn god ik ben alweer terug in Boston of Bermuda, alsof we nooit weg zijn geweest”. Ik weet niet waar het door komt, maar ik heb het gevoel dat geen een periode in mijn leven zo snel is gegaan of voorbij vliegt als de periode waarin ik nu zit. De weken lijken net dagen! Zo snel!..
Goed verder was dit weer een erg rare, gekke, emotionele, maar toch heerlijke week..

Uiteindelijk bijgekomen van mijn verjaardag, maar paar dagen voor mijn verjaardag begon mijn arme keel pijn te doen, en was dus op mijn verjaardag totaal mijn stem kwijt. Maar helaas werd dat de dagen die kwamen alleen maar erger.. Uiteindelijk kon ik amper nog praten helemaal geen geluid, in de nacht was ik een zeehond en kon amper slapen. Had wat dingen gekocht in de apotheek maar niets hielp. Dus was uiteindelijk van de week maar naar de dokter gegaan hier aan boord.. Nou zelfs hier moet je honderd jaar wachten, ook al heb je een afspraak gemaakt en is er bijna niemand anders in de wacht kamer. Is waarschijnlijk een algemene wereldwijde regel.. :S Maar goed nieuw drankje, pillen, etc gekregen en gaat nu beter.. Mijn stem is nog niet helemaal de oude en mijn keel doet nog steeds een beetje pijn met slikken, maar ik klink tenminste niet meer als een jongen die net de puberteit ingaat en de baard in de keel krijgt!

Uhm verder was onze company Manager ‘ineens’ super super enthousiast en positief over al onze shows en dergelijke.. Hij springt echt van hak op de tak. Maar achter afgezien had dat er waarschijnlijk mee te maken dat wij eind van de week super slecht nieuws kregen. Wordt vervolgd.

Verder was ik van de week met mijn roomie uiteten geweest in een van de vele restaurants. En plotseling kreeg ik een roos via de bediening van een van de passagiers. Hij hoorde dat mijn verjaardag vorig weekend was, dus dat was super lief. Verder kreeg ik nog super veel felicitaties de gehele week door van passagiers!

Op deze nieuwe cruise van deze week, isblijkbaar een Mini-Solange. Ik heb haar nog niet ontmoet, maar overal waar ik kom komen personeelsleden naar mij toe heb je je mini-solange al gezien. Blijkbaar is zij echt een look a like en ik hoorde dat de mensen die werken in het kidscentre haar al over mij hebben verteld en haar woorden laten uitspreken, zoals ik hen uitspreek of typische dingen als ‘wok2walk’ laten herhalen. Haha.. Dus ik ga van de week als ik vrij ben en zij in het Kidscentre is even daar heen om kennis met haar te maken en een foto’tje te maken.. Ben benieuwd.

Behalve een mini solange is er deze week ook een gezin dat helemaal fan van mij is.. whaha ze komen naar elke show, schreeuwen mijn naam, willen elke keer als ik ergens loop met mij op de foto. Ze zeiden dat ze al jaren cruisen, maar van alle danseressen van de afgelope jaren ben ik hun nummer 1. Whaha Nou ja het zijn wel een beetje Sjonnies. Maargoed toch altijd goed voor je zelfvertrouwen!

Goed, nu het vervelende nieuws.. Ik stond vrijdagochtend onder de douche, we waren aangekomen in Bosten maar eens in de zoveel tijd hebben we weer immigratie controle, douane idee, en moeten ALLE (duurt uren) crew mensen opnieuw gecontroleerd worden met paspoort en dergelijke.
Goed heeft hier verder niet zoveel mij te maken, maar geeft alleen aan dat we allemaal tegelijk opstaan (6 uur:S). Vervolgens gaat de telefoon en Rachel neemt op, ik hoor niet wat er gezegd wordt, maar ze komt de badkamer in en zegt, kom zodra je klaar bent met douche gelijk naar Nicole haar kamer (een van onze zangeressen) En ze klonk een beetje in paniek. Dus ik spring gelijk die douche uit. Loop in mijn handdoek nog zeiknat door de gang naar haar kamer, kom daar binnen, iedereen huilen, plus security in de kamer en overal koffers..
Blijkt Nicole die ochtend(ja om 6 uur.. ) een gesprek hebben gehad, en heeft zij te horen gekregen dat zij ontslagen is en binnen twee uur het schip moet verlaten, plus om drie uur is haar vlucht naar huis.!!
Iedereen was natuurlijk vet in shock!! Vooral omdat zij onze sterkste zangeres is, zij is een top performer, heeft altijd super veel energie on stage en dergelijke. Dus niemand kon het begrijpen. (behalve dat iedereen weet dat onze company manager haar totaal niet mag, dus wij dachten allemaal gelijk dat het vanwege persoonlijke redenen zou kunnen). Maar het gekke is dat officieel moet je drie schriftelijke waarschuwingen hebben gehad voordat je ontslagen kan worden, en zij had er maar 1 en die had zij de dag ervoor ontvangen, omdat zij afgelope maandag te laat was voor de show.. (niet te laat, maar niet op tijd in het theater voor make up dergelijke)..
Iedereen was super boos, teleurgesteld ook omdat het allemaal zo uit het niets kwam en we binnen twee uren gedag moesten zeggen.. Plus vooral omdat niemand het kon begrijpen en zij zelf ook niet aan ons duidelijk kon verklaren wat de reden was. Want volgens haar kwam het ook uit de lucht vallen. Goed na de immigratie, hadden wij een meeting met alle cast leden en de manager (alleen zij was er niet want zij was haar koffers pakken) En we dachten dat we te horen kregen waarom zij is ontslagen, maar hij liet niets merken en het was een heel raar gesprek… Hij wilde ons alleen laten weten dat zij wegging en er een nieuwe zangeres aan boord komt..
Vervolgens (als je eenmaal ontslagen wordt, en blijkbaar gaat het altijd zo, dat je het in de ochtend hoort en die dag nog naar huis vliegt, ben je officieel geen crewlid maar wordt je gezien als een passagier. Maar als passagier ben je niet toegestaan in crew gebieden.. Dus moet er de gehele tijd security bij je blijven ook voor het geval je gekke dingen gaat doen. Dus je voelt je al niet meer op je gemak door de situatie, maar dan helemaal niet meer).. Verder moesten bijna alle dansers uit de cast die dag werken behalve ik en nog een jongen (zangers zijn altijd vrij, maar die mochten haar niet) dus wij boden aan haar te helpen inpakken(vier koffers:S) en mee te gaan naar het vliegveld en dergelijke. Dus in plaats van mijn dagje Boston ben ik hele de dag op het vliegveld geweest! :S maargoed het was het waard. Ik zou er niet aan kunnen denken dat mijn dag zo zou moeten beginnen en ik vervolgens ook nog eens in mijn uppie de rest van de dag op het vliegveld moet doorbrengen.
En om maar aan te geven, onze manager is er om ons te begeleiden zelfs als je ontslagen wordt, moet hij ons begeleiden om de laatste dingen op orde te krijgen. Maar terwijl wij met veel moeite al haar koffers en dergelijke naar de uitgang brachten, passeerde hij ons. En moesten wij vervolgens zelf haar tickets, financiele zaken, paspoort en alle andere dingen die moeten worden geregeld gaan regelen. En op dat moment dacht ik dat laat zien wat voor persoonlijkheid iemand heeft. Zelfs als je iemand niet mag of geen klik mee hebt, hoor je toch je werk te blijven doen en dingen goed af te handelen en af te ronden.
Maargoed, Nicole was super sterk, bleef positief en is nu weer veilig terug in Miami en zegt te genieten weer even bij haar familie te zijn.
Tot op de dag van vandaag weten wij nog steeds niet wat de reden is, waarom zij is ontslagen. Wij hebben het vermoeden dat er iets misschien is gebeurd dat zij ons niet heeft verteld. Maar wij weten het niet en zullen het waarschijnlijk ook niet te weten komen. Het ding is wel, dat er nu een beetje een vage zweer hangt.
We hebben nu sinds vrijdag(blijkbaar was zij al een week eerder gevraagd en had alles geregeld) een nieuwe zangeres in de cast. Het ding is dat zij natuurlijk helemaal opnieuw moet worden ingewerkt en er dingen aangepast moeten worden, dus we hebben deze week weer erg veel extra repetities en dergelijke. Maar goed het zal allemaal wel goed komen. Maar het blijft raar.

Nou ja nu maar weer even wat positieve dingen. Ik was gisteren met een deel van de cast gaan Brunchen in Hamilton!! Heerlijk eten!! Plus was wel even goed, aangezien vrijdag echt een hele nare dag was! Plus gisteren was ik met de mensen die ik hier in Bermuda heb ontmoet, op een boot gegaan voor 5 uren. Het was heerlijk. Zijn rond om Bermuda gegaan, de mooiste plekken gezien, Dj was aanboord en onbeperkt eten en drinken(natuurlijk hadden we wel een prijs van te voren betaald)Plus er waren speciale plekken waar we konden zwemmen. En heb op de boot ook weer nieuwe mensen ontmoet, en hoe meer connecties en weetjes voor het eiland hoe beter! Dus dat was erg fijn en had echt een heerlijke middag. Plus had met de eigenaar van de boot gesproken, en waarschijnlijk maakt hij een speciale prijs voor mij zodat ik dit nog eens kan doen, maar dan met de cast en eventueel wat andere crew mensen van bijvoorbeeld het spa (Spacentrum, dus de sauna, massage mensen, kappers etc) en begeleiders van het kidscentre en dergelijke. Dus dat zou fijn zijn.
Daarna waren we naar het strand gegaan en je hebt hier heel veel kleine stranden/baay’en naast elkaar dus we waren gaan wandelen en echt van strand 1 tot en met strand 4 (een uur later) gaan wandelen en zij vertelde mij allemaal verhalen over het eiland. (dat bijvoorbeeld volgende week zondag een van de leukste dagen is in bermuda vanwege een speciaal festival en dergelijke).

Nou goed “s avonds waren we gaan chillen met wat mensen van de crew op de pier, ongeveer naast het schip. En ik had vier vallende sterren gezien! En ik lag op mijn rug, keek naar de sterren en dacht.. Dit is GEWELDIG!!!!! Ik ben aan de andere kant van de wereld heb een heerlijke dag achter de rug gehad, (op zondag werken wij maar twee uren in de avond). Dus lag daarna weer heerlijk in de warmte onder de sterrenhemel, en bedacht mij ik wordt gewoon betaald om hier onder de sterren te liggen..! Wat een leven!!

Nou dat was het zo ongeveer wel weer voor deze week, Oh ja nog een ding gisteren werd bijna onze show gecancelled, want een uur voor de show deden een paar computers het in ene niet meer. En dat waren de computers die de dingen als, het podium dat beweegt besturen en de gordijnen en dergelijke. En op dat moment waren de gordijnen gesloten en konden die niet meer open.
Ik lag in een deuk, moet je je voorstellen, zaal helemaal vol, gaan de gordijnen niet open.. Maar uiteindelijk tien minuten voordat de show begon, werkte alles weer…

Nou ik zal duimen nogmaals dat het weer in Nederland iets beter wordt.
Geniet van jullie vakantie en heerlijke vrije tijd!

Dikke kus en knuffel! *Mwuah*

Ps.. Ik heb mijn ticket naar huis veranderd en nieuwe tickets geboekt!! Ik ga 28 oktober voor een nachtje naar Miami, dan vlieg ik 29 oktober vanuit Miami naar Curacao. Dan vlieg ik 9 november van Curacao naar New York.. En mijn ticket terug heb ik nog niet geboekt.. Dus het is nog steeds niet duidelijk wanneer ik in Nederland ben. (waarschijnlijk eind van de maand) .. WOEHOEEEEE

  • 26 Juli 2011 - 15:28

    Lotje:

    Blijft heerlijk jouw verhalen te lezen iedere week! Me favoriete mailtje did binnenkomt love you


  • 26 Juli 2011 - 15:33

    Sharifa:

    Solo!! Klinkt nog steeds allemaal geweldig! Alleen heel vervelend dat er iemand met gezag is die er zo misbruik van maakt...Maja we zijn wel wat gewend tocj ;-) Ik had overigens gisteren m'n NCL auditie (zang), maar aangezien die precies 5 min duurde denk ik niet dat dat een vervolg krijg haha. Ging overigens wel goed, maar praktisch voordat ik was uitgezongen bedankte ze me al. Awesome! In ieder geval heel veel plezier nog daar en ik blijf aan het lezen!! XXX

  • 26 Juli 2011 - 15:42

    Rachel Toeset:

    hier zit ik dan met een warme kop thee jou verslag te lezen! brrr het is hier zo koud he pff haha ....ahhh als ik dat allemaal hoor heerlijk! behalve dat slechte nieuwss affcoursee ! slaat echt nergens op nee hmmm vaaag!.....maar voor de rest heb je het volgens mij helemaal geweldig n gezelig daar!! en dan ga je ook nog naar curacau aahhhhh geweldig! enjoy babe!!!! dikkee zoennnn

  • 26 Juli 2011 - 15:56

    Mama:

    Lieve Solange,
    Heerlijk om te lezen hoe het je vergaat. Probeer alleen maar te genieten... de rest van je leven moet je waarschijnlijk vooral werken... hihi.
    Ben trots op je.
    xxx love you and miss you

  • 26 Juli 2011 - 17:11

    Solange:

    Wat lief!! Fijn dat jullie nog genieten van mijn verslagen :p zo hoef ik niet als
    Ik terug kom alles 100000 keer te vertellen.. En sha je weet het nooit dat van mij kwam ook vrij onverwachts! Dat zou toch fijn zijn geweest als jij onze vervanging als nieuwe zangeres aanboord was! Ik zal voor je duimen mop! Love you all! Mwuah

  • 28 Juli 2011 - 15:17

    Oma En Opa:

    Nou, nou, wat een wederwaardigheden. Hoe is het mogelijk dat Nicole ontslagen werd ..... drugs misschien? Anders niet te verklaren. Maar blijf genieten. Dit komt 'waarschijnlijk' maar éénmaal in je leven voor. Zo'n baan, nu en dan werken, lekker eten , chillen en ook nog geld toe krijgen. Mazzelaarster.

  • 10 Juni 2012 - 09:23

    Nathalie:

    hoi Solange,heb even een vraagje?Heb 2 weken geleden auditie gedaan als danseres voor de holland america-line.Ging door naar de tweede ronde.Die gedaan te hebben kreeg iedereen te horen dat je binnen 3 weken bericht zou krijgen als je was aangenomen.Hoe ging dat bij jouw?
    Of kreeg jij al veel sneller bericht?
    verder nog veel sucses gewenst

  • 11 Juni 2012 - 03:08

    Solange Zindzi:

    Ik kreeg ongeveer een maand later bericht.. Maar ze hadden ons niet verteld wanneer ze ons zouden berichten of we aangenomen zouden worden of niet. Ze zeiden.. Je hoort van ons als we je nodig hebben, zo niet, hoor je niets..
    Maar het is een andere cruise line dus zou bij hen heel anders kunnen gaan.
    Ik zou zeggen probeer contact met ze op te nemen als dat mogelijk is.
    Groetjes Solange succes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Solange

Do not let the hero in your soul perish in lonely frustration for the life you deserved and never been able to reach..The world you desire, can be won. It exists, it's real, it's possible, it is Yours!

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 607
Totaal aantal bezoekers 104302

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 28 Mei 2014

Cruise like a dancer

20 Februari 2013 - 20 Oktober 2013

Dancing around the world

01 April 2012 - 08 Januari 2013

Dancing Through Life

23 April 2011 - 30 November 2011

Time to Dance... Time to Cruise

01 December 2017 - 30 November -0001

The American Dream

Landen bezocht: