Week 23 - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu Week 23 - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu

Week 23

Door: Solange

Blijf op de hoogte en volg Solange

03 Oktober 2011 | Bermuda, Hamilton

Hoi hoi!
Wat een weer in Nederland, heerlijk! Iedereen zijn facebookstatussen waren zo positief en allemaal foto’s van iedereen in zomerkleding in het zonnetje of in het vondelpark etc! Heerlijk! Nou wie had er gedacht dat dit weer in Oktober nog zou komen:S.. Het klimaat is echt volledig van slag..

Goed hier begin je nu heel langzaam te merken dat de maand Oktober is begonnen en de zomer officieel over is. Het is nog steeds erg warm, maar we hebben wel wat meer wolken. Dit in Boston evenals Bermuda. Maar de temperatuur is nog steeds vrij hoog!

Vorige week dinsdag waren ik en de meiden plus de gene van de kleding op een mountainbike tour gegaan. We hadden mountainbikes gehuurd en we waren wezen fietsen rond het eiland op plekken waar wij normaal gesproken niet mogen komen of zijn geweest. Plus we konden nu ook gewoon door de bush bush en alles gaan waardoor wij helemaal geen rekening hoefden te houden met eventueel verkeer en dergelijke. Was erg leuk en zo vonden we uit het niets ook nog twee andere stranden waar wij nog nooit van hadden gehoord. Wel liep het zweet al op mijn rug na nog geen minuut!!

Verder had ik die avond ‘dancing with the stars gewonnen!’ Dit was mijn vierde keer sinds dit contract. Alleen deze keer was wel erg speciaal want ik mocht dus met een man dansen die qua uiterlijk in de 30 leek. Maar hij had dus zeker een steekje los want van binnen was hij niet ouder dan 7 jaar. Maar ik denk dat hij de avond van zijn leven had!
Plus een heleboel passagiers en crew mensen kwamen na afloop naar mij toe om te vertellen hoe goed ik met hem omging en met zijn handicap etc. Nou ja zo maak je iemand zijn avond weer blij, want hij kreeg een beker en dergelijke en had de avond van zijn leven!
Al had ik de rest van de week wel een gratis ‘knuffelbeer’. Want overal waar ik liep en hij zag mij, kwam hij naar mij toe rennen, mij bijna bespringen en mij vertellen dat hij met mij wil trouwen en dergelijke.. hahaha..

Verder was er trouwens van de week een Nederlands meisje , 21 jaar, uit Groningen aan boord!
Zij was al 5 maanden aan het werk in Amerika als Opair (schrijf je dat zo:S). En zij wilde voordat zij naar huis ging erg graag een cruise doen, dus zij besloot alleen op vakantie te gaan.
Zodra crewmensen haar tegen kwamen en hoorde dat zij uit Nederland kwam begon iedereen haar al naar mij toe te verwijzen, Dus afgelopen woensdag vonden we elkaar eindelijk. En het was wel erg leuk om weer even Nederlands te praten!

Vrijdag was mijn aller laatste keer dat ik ‘Embarkation’ moest doen. Aan de ene kant was dat zo een fijn gevoel!! Maar aan de andere kant word je er stiekem ook wel een beetje verdrietig van, want het einde is toch echt gewoon inzicht nu.. En het rare is dat ik zo graag naar huis wil, maar toch ook zo graag wil blijven. Ik heb het gewoon zo naar mijn zin. En je levensstijl is gewoon zo erg veranderd evenals de mensen die je om je heen hebt. Natuurlijk moest ik daar in het begin toch echt aan wennen. Maar nu is alles zo normaal geworden en voelt alles zo vertrouwd dat je je bijna niet kan voorstellen dat hier ook weer een einde aan komt…..
(al kijk ik toch ook enorm uit naar mijn vakantie in Curacao en New York!)

Zaterdag was een vreselijke dag! Het weer was bagger slecht, en we bleken in de buurt van een orkaan te zitten. De golven waren zo hoog en wild, dat ze ons zelfs aanboden, omdat wij die avond twee shows hadden. Dat we de shows op jazzsneakers mochten doen in plaats van hakken, om risico’s van blessures en dergelijke te verkleinen. Maar uiteindelijk hebben wij toch alles op hakken gedaan, niemand gekotst en het publiek was super super enthousiast. Dus toch nog twee geslaagde shows gedaan!

Vandaag was het weer in Bermuda gelukkig veel beter dan op zee, maar niet het allermooiste wat wij hebben gehad. (Amsterdam was volgens mij vandaag zelfs mooier:P)
Dus ik was wezen internetten, daarna de bus gepakt naar een strand, daar op een rots gaan zitten en wezen lezen. Vervolgens kwam ik daar een stelletje tegen met wie ik veel op ben getrokken de laatste tijd. Dus was daarna bij hun gaan zitten en even wezen zwemmen. Toen weer terug naar de haven en strakjes waarschijnlijk uit.. (we maken nog even optimaal gebruik van onze laatste vier weken! Want voor je het weer is het over.. DE TIJD VLIEGT!! AAAAH!!!!!!!!)

Nou dat was het wel weer. Niet zoveel nieuws te vertellen deze week!

Dikke zoennnnnn!


  • 03 Oktober 2011 - 10:01

    Mama:

    Klinkt weer goed.
    Geniet ook van je laatste maand en ik hoop dat de zee niet weer zo onstuimig is.
    Kijk zo langzamerhand wel uit naar 30 nov.
    Dikke kus, mama

  • 03 Oktober 2011 - 12:22

    Jesseli:

    soloooo omg ik wens je nog superveel plezier de laatste maand, doe voorzichtig en nogmaals superjammer dat ik je net mis !!!!!! ik krijg helemaal kriebels in mn buik na dit verslag...want voor mij ist nog maar een maandje hehe.... spreek je snel! xxx

  • 03 Oktober 2011 - 15:05

    Oma En Opa.:

    Oma heeft jou een smsm-je gestuurd donderdag jl. Heb je dat ontvangen? Verder schrijf je au pair en niet Opair. Het is namelijk een franse duiding. Wat heb je weer een berg geluk geschapen voor een gehandicapte passagier, super. We zien je komst met vreugde tegemoet: het kan niet beter. Tsjûke tút fan ús togearre .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Solange

Do not let the hero in your soul perish in lonely frustration for the life you deserved and never been able to reach..The world you desire, can be won. It exists, it's real, it's possible, it is Yours!

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 104252

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 28 Mei 2014

Cruise like a dancer

20 Februari 2013 - 20 Oktober 2013

Dancing around the world

01 April 2012 - 08 Januari 2013

Dancing Through Life

23 April 2011 - 30 November 2011

Time to Dance... Time to Cruise

01 December 2017 - 30 November -0001

The American Dream

Landen bezocht: