Week 28 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu Week 28 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu

Week 28

Door: Solange

Blijf op de hoogte en volg Solange

09 November 2011 | Nederland, Amsterdam

Mijn laatste dagje hier op Curacao is aangebroken! Ik heb echt heerlijke dagen gehad! Ontzettend veel uitgerust, lekker gerelaxed, gechillt, toch nog behoorlijk veel uit geweest, maar langzaam aan toch gewend geraakt aan het feit dat ik echt niet meer op het water leef.
Wat ik vooral echt heerlijk vond en zo dan ook elke dag mijn dag begon. Was opstaan zonder wekker, lekker naar de keuken kunnen lopen, een koelkast kunnen opentrekken, ontbijtje maken, dan lekker naar de tuin en dan heerlijk in de tuin zitten en ontbijten ZONDER dat ik daarvoor gedouched en netjes aangekleed moest zijn, of honderdduizend km moest afleggen, maar ik juist nog steeds heerlijk stinkend daar kon zitten in mijn pyama en niemand die mij daarop aan kon wijzen.. HEERLIJK! :D

Heb deze week met veel verschillende mensen afgesproken, heb mensen hier leren kennen met wie ik verder deze week ben uit gegaan of naar het strand ben gegaan. Verder afgesproken met vrienden van mijn zus, mensen die ik vorig jaar had leren kenne, die hier nog steeds wonen of zelfs gisteren was ik naar het strand geweest met Miriam een collega van mij van toen ik nog bij de KROON werkte op Rembrandtplein.. Was zo gek om haar na die zes maanden dan hier te zien op Curacao! Maar hadden wel een hele leuke middag gehad, ben ook gelijk weer helemaal bijgepraat!!:P

Toch ook veel uit geweest met mijn vader, waarbij ongeveer negen van de tien mensen dachten dat ik zijn vriendin was,.. Whahahaha hilarisch natuurlijk! En niet iedereen zei het dan, maar dan zag je mensen kijken en smoezen.. en ik geniet er maar gewoon van, want laat die mensen maar lekker denken en verhaaltjes verzinnen uiteindelijk weet ik hoe het zit en daar gaat het om.

Verder was deze week echt abnormaal hoeveel mensen mij tegemoet kwamen, omhelzen, besprongen, zoenden, knuffelden en dachten dat ik mijn zus Deva was (je bent hier zooo geliefd lieve schat, plus hoeveel mensen die jij waarschijnlijk niet kent, weten dat je als model werkte en die dan aan mij gingen vragen ‘Ben jij model in Amerika!’. Nou goed echt zoveel gelachen daarom, en helemaal wanneer ik dan met vrienden van mijn zus naar het strand of uit ging, was het voor anderen natuurlijk nog logischer dat zij het zou zijn ipv ikke dus.. nou goed heb uiteindelijk maar een post-it op mijn hoofd geplakt met ‘Ik ben Solange, ZUSJE van Deva!’.
Oke ik lieg.. maar het scheelde niet veel of ik zou het doen!..
Verder zusje, trouwens niet boos worden als jij hier in december komt en mensen je vragen waarom je in November hen geen gedag zei, want een boel mensen zwaaiden soms naar mij alsof zij mij zouden moeten kennen, maar af en toe keek ik ze dan aan van,.. ik heb echt geen idee wie jij bent..:S

Ik vond het super leuk om mijn broertje en zusje weer te zien! Die zijn toch in dat jaartje behoorlijk gegroeid en groot geworden! Vooral mijn broertje is me toch een praatjesmaker, nou je ligt helemaal in een deuk. Zo zei mijn vader toen we ergens heen gingen en iemand hem wisselgeld terug gaf ‘Danki mi brother’.. dus me broertje kijkt hem aan en zegt Mi Brother, maar het is helemaal niet je broer?.. dus me vader legt hem uit dat je dat ook wel eens zegt tegen gewoon een vriend ofzo.. En ja hoor sindsdien was alles en iedereen die dag ‘ Mi brother’.. hahahaha

Ook is voor de mensen die al vaker op Curacao zijn geweest, Curacao enorm veranderd. Zo zijn in een jaar al zoveel nieuwe restaurants en winkels enzo erbij gekomen! Het is allemaal zo mooi. Zo is bij Janthiel een heel nieuw gedeelte met winkels en bars en restaurants en het is Prachtig!!!! (als ik later ooit ga trouwen heb ik mijn plek gevonden!.. dus lieve allemaal ga maar vast sparen voor een ticket!:P)
Ik hield al heel veel van dit eiland, maar echt ik ben nu nog meer fan dan ooit! (ik wil zo graag naar NY en toch ook wel terug naar Amsterdam. Maar nu ik hier ben, zou ik toch ook wel graag nog even willen blijven!)
Van de week bijna mijn camera verloren! Ik heb hier niet eens zoveel foto’s gemaakt.. maar ik was op een dag met een vriendinnetje van hier naar het strand Port Marie en we waren ergens wat gaan drinken dus ik vraag aan dat meisje achter de bar, kun je een foto van ons maken. En ze heeft die camera nog geen minuut in haar handen en ze laat hem zo op de grond vallen!.. Nou allemaal streepjes op het beeld.. Deed niets meer.. Nou toen kon ik hem uiteindelijk uitzetten en hij doet het nu verder weer (ik weet niet voor hoelang, but fingers crossed!)
Maar me hart ging wel eventjes te keer, want mijn camera is zo ongeveer momenteel mijn ALLES!

Zoals ik vorige keer al aangaf heb ik deze week ook drie dagen, drie uren lang dansles gegeven bij mijn tante op de middelbare school ipv het vak Ckv wat zij hebben. (waarvan twee keer mijn wekker om ZES UUR GING!! *ieh) Ik had een combinatie van ‘bodyclapping’ en hiphopstyle-ish (is niet eens een woord:P) gedaan.. maar die kinderen waren allemaal echt heel enthousiast! Volgens die leraren hadden die kinderen in ieder geval enorm veel lol en sommige hadden zelfs nog nooit zoveel inzet getoond in hun lessen :P.

Nou goed mijn vakantie bestond uit veel chillen, zon, zee, strand, uitgaan, genieten , VEEL GELACHEN en natuurlijk lekker eten!! Oftewel ik was voor de verandering, zoals mijn vriendinnetje Mandy zou zeggen, weer eens volledig aan het genieten! ;)

En dan is de tijd nu toch echt aangebroken.. want vanavond slaap ik toch echt in NEW YORK, NEW YORK!! WHOOP WHOOP! Cant wait!!!

Nog drie weekjes dan ben ik weer terug….!

Dikke zoennnn




  • 09 November 2011 - 18:23

    Mama:

    Woe, wat heerlijk voor je, zo'n lekkere vakantie op Curacao.
    Blij dat je zo genoten hebt.
    En heel lief dat je bij tante Solange mocht logeren.
    Ik ga nu aftellen hoor.
    En veel pelzier met Debva, Iwan en je Luciamaatjes.
    Dikke kus, en een goede reis, liefs, mama

  • 09 November 2011 - 18:23

    Mama:

    Woe, wat heerlijk voor je, zo'n lekkere vakantie op Curacao.
    Blij dat je zo genoten hebt.
    En heel lief dat je bij tante Solange mocht logeren.
    Ik ga nu aftellen hoor.
    En veel pelzier met Debva, Iwan en je Luciamaatjes.
    Dikke kus, en een goede reis, liefs, mama

  • 09 November 2011 - 18:25

    Lotje:

    Blijft heerlijk je verhalen te lezen!!! Zal ik missen als je weer terugbent al maak jij weer hier veeeeel meer goed! Love you ps. Ik heb natuurlijk alweer nog een paar sleehakken gespot die ik ga jatten!

  • 09 November 2011 - 18:25

    Lotje:

    Blijft heerlijk je verhalen te lezen!!! Zal ik missen als je weer terugbent al maak jij weer hier veeeeel meer goed! Love you ps. Ik heb natuurlijk alweer nog een paar sleehakken gespot die ik ga jatten!

  • 09 November 2011 - 18:31

    Oma En Opa:

    Ja, als jejezelf zo verwent dan wordt het heel moeilijk om straks te kiezen wat je hierna gaat doen. Opnieuw een cruise, les aan een school op Curaçao of een stage in New York. Ik geloof dat Amsterdam zo langzamerhand uit jouw gezichtsveld verdwijnt om meer avonturen te beleven en ervaringen op te doen die jou leven kunnen verrijken. In ieder geval succes in NY en de groeten aan Deva en hartelijk dank voor al die verslagen die we tot nu toe mochten ontvangen. In tút fan ús tegearre fanút it heitelân. Beppe en pake.

  • 11 November 2011 - 15:39

    Schaap:

    Ik vind dit weer een verdomd mooi verhaal! Had ik al gezegd dat ik jaloers was en dat ik ook wel erg jaloers ben, omdat ik jaloers ben op je avonturen? Jaloersss!! AAAHHH supervet Xxxxxxxxxxx

  • 11 November 2011 - 15:41

    Schaap:

    Ohja en veel plezier in NY;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Solange

Do not let the hero in your soul perish in lonely frustration for the life you deserved and never been able to reach..The world you desire, can be won. It exists, it's real, it's possible, it is Yours!

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 479
Totaal aantal bezoekers 104178

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 28 Mei 2014

Cruise like a dancer

20 Februari 2013 - 20 Oktober 2013

Dancing around the world

01 April 2012 - 08 Januari 2013

Dancing Through Life

23 April 2011 - 30 November 2011

Time to Dance... Time to Cruise

01 December 2017 - 30 November -0001

The American Dream

Landen bezocht: