Week 10 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu Week 10 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu

Week 10

Door: Solange

Blijf op de hoogte en volg Solange

11 Juni 2012 | Verenigde Staten, Orlando

Week 10, jeetje ik kan het zelf niet eens geloven dat het alweer week tien is. Het is gewoon alweer half juni!!

Afgelopen week heb ik een heerlijke week gehad, hij was anders dan normaal want ik had visite! En behalve dat ik daar heel enthousiast over was vond mijn cast dat ook super gezellig en leuk! Want wanneer iemand, iemand heeft die langs komt, geeft dat iedereen ook weer een soort extra energie!

June was hier afgelopen week en was super gezellig. Ik was na deze week wel echt uitgeput, want behalve dat je normale leventje doorgaat, ga je ook een soort van dubbel als een passagier leven. Ik heb bijvoorbeeld de afgelopen week geen één middagdutje gedaan!! Terwijl dat normaal gesproken bijna elke dag in mijn rooster is :p.

Goed heerlijke dagen gehad en het heeft ook wel wat voordelen om met een passagier te zijn en zo te leven, want zo komt je bepaalde restaurants toch net even makkelijker in en dergelijke dingen.

In Port Canaveral, wilde wij eigenlijk naar Disney World en Universal Studio’s maar we waren te laat met boeken, want het was al vol. En toen bedachten we om een taxi te pakken. Maar die taxi chauffeur vroeg om 250 dollar retour (DIE IS GEK!!!) Dus nee bedankt! Daar ga ik later in het jaar nog wel een x heen met de gehele cast, want dat kan zoveeeel goedkoper geregeld worden!
Dus June en ik waren naar het winkelcentrum gegaan, daar rond gelopen, gegeten en naar de film gegaan.

Toen we in Great Stirrup Cay waren, waren we met de cast het eiland op gegaan. En dit was ook mijn eerste keer daar, omdat we vaak die dag nog repetities hadden tot nu toe, of het weer was te slecht om eraf te gaan. Ook die dag hadden we even een regenbui, maar het was nog steeds heerlijk warm en hebben verder met zijn allen een super gezellige dag gehad.
We hadden aan het eind van de dag nog een bepaald stukje kust opgezocht waar ze allemaal wens-steen-boompjes hebben. Die hebben mensen voorheen gebouwd. En dan kun jij zelf ook een steen of schelpje erop leggen en een wens doen! Dus dat hadden wij ook gedaan.
Weer eens wat anders dan een muntje in een put gooien, of een wimperhaar van je vinger blazen :D

Verder hebben we deze week heerlijk gegeten in het Tepanjakki restaurant (mijn favoriet van het schip, meestal mogen wij daar alleen eten als we passagiers aan boord hebben, dus gelijk gebruik van gemaakt!).
Ook een andere avond in het steakhuis gegeten. (nadeel is wel dat je dus ook de gehele week als een passagier eet, nog vaker ontbijt gehad in deze afgelopen week, dan tot nog toe in mijn gehele contract!)

In Nassau, chill rond gewandeld in Atlantis en daarna naar het strand geweest, waar we hebben gejetskied! Altijd chill!
De avonden aan boord waren erg gezellig. We gingen vaak uit met de gehele cast en de sfeer was zo chill, iedereen was in een goede bui en kon goed met June opschieten wat ik ook alleen maar leuk vond!

Eind van de week hadden we de week afgesloten door met zijn allen te gaan bowlen, het waren de mannen tegen de vrouwen. Of bijna beter gezegd, de gay guys, op twee na, tegen de vrouwen:P. hihi..

En in New York, zou ik eigenlijk met een vriendin van mij Charline afspreken want die was afgelopen week in NY. Maar we liepen elkaar een beetje mis, dus in de ochtend was ik gewoon nog even met June en in de middag kwam me zus ook gezellig nog even langs!

Over het algemeen een heerlijke week gehad, die eens wat anders was dan normaal, en juist daardoor mij weer extra energie heeft gegeven. En het grappige is dat wanneer iemand uit Amsterdam dan in ene bij je aan tafel zit, voelt Amsterdam en alles en iedereen in eens niet zo ver meer.
Maar nu hij weer weg is en alles weer gewoon doorgaat als normaal, lijkt en voelt het ook alsof de afgelopen week nooit gebeurd is en begin ik eigenlijk iedereen juist weer meer te missen!
Dus ik kijk nu enorm uit naar mama en Jan die eind Juli komen! Cant wait!

Verder heeft de danser die geblesseerd was eind van de week weer zijn eerste show gedaan en dat gaat gelukkig allemaal goed, dus langzaam aan komt er meer rust in de shows!
Plus 1 show ging afgelopen week niet door, vanwege de zanger die we afgelopen week mistte. Maar was voor mij stiekem wel fijn want daardoor kon ik lekker wel uiteten die avond!

Nou het gaat allemaal gewoon weer door en door. Dat gevoel had ik helemaal vrijdag toen de nieuwe groep passagiers en vakantiegangers weer aan boord kwamenl Hoe apart sommige weken ook kunnen zijn, uiteindelijk gaat het allemaal gewoon weer door.
Maar elke nieuwe week, is weer een week dichter bij huis, zei iemand laatst tegen mij. Dus dat is absoluut waar en ben ik het volledig mee eens!

Dikke kus en knuffel van mij voor jullie allemaal!

Ps June had stroopwafels meegenomen voor mij en ik had een paar uitgedeeld en iedereen hier vind ze heerlijk!! Dus besluit je onverwachts ook een last minute te boeken en langs te komen. :P Kan ik je nu al vertellen dat als je goed in de smaak wil vallen, zou ik maak een paar pakken stroopwafels meenemen ! ;) hihi..

  • 11 Juni 2012 - 15:27

    Mama:

    Ja, wij kijken er ook al naar uit.
    Nog even wachten. Hier is het raar weer. Ben nu ook een beetje ziek.
    Hoop spoedig weer opgeknapt te zijn.
    Geniet ze en bekijk maar alvast wat leuk voor ons is om daar te gaan doen.
    Liefs, mama

  • 11 Juni 2012 - 15:54

    Mama:

    Hé, hoe vond June jullie shows?
    Daar ben ik toch wel erg benieuwd naar.
    Kus, mama

  • 11 Juni 2012 - 23:33

    Boyy:

    Aaaaaaaaaahw wat cute!!!! :D
    Have fun xxx

  • 12 Juni 2012 - 11:22

    Oma En Opa:

    Zeg, lieve troel van ons,blijft het altijd feest? Vraag is: wie is June? Komt hij van Lucie Marthas? Als ik het goed begrijp schuilt hier een nieuwe vriend achter de wenssteentjes. Maar misschien is het erg voorbarig deze conclusie te stellen. In ieder geval veel plezier en voor de naaste toekomst - die is niet ver meer - een spoedig weerzien met mama en Jan gewenst.
    Liefs van oma en opa en een dikke knuffel.

  • 13 Juni 2012 - 08:27

    JandeBoeddhaman:

    Ja, dat is best wel een ervaring: 'the Show must go On!'
    Looks like Daily Life....alleen jij hebt daar gelukkig wat meer Zon, Chill, Vrienden om je Heen...bij!
    Van zo'n 'visite' wordt je overigens wel moe begrijp ik!
    In ieder geval een goeie voorbereiding op onze komst...en die Teppan Yaki lijkt me inderdaad lekker.

    Solo, heb je al ontdekt waar onze hut 9166 ligt? En hoe zit het met de uitstapjes zoals naar Disney World e.d. Je moet wel van te voren boeken begrijp ik...of regelen we dat ter plekke?

    Wanneer we op de Stirrup Cay zijn, zullen we kijken op jouw/jullie boompje er nog staat..en dan zullen we de onze er maar naast zetten. Mamma en ik hebben vast nog wel wat te wensen!
    En stroopwafels meenemen, begrijp ik! Alijd goed...en anders ontferm ik me er wel over.

    Lieve Solo groeten van JandeBoeddhaman...en van Marshall, die net een dagje uit het ziekenhuis is na een breukoperatie (en er nog eentje te goed heeft)...Die sukkelt ondertussen ook al weer twee jaar met blessures...die zo maar je leven even komen ontregelen!...Dikke kus en bedankt voor je mooie verslag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Solange

Do not let the hero in your soul perish in lonely frustration for the life you deserved and never been able to reach..The world you desire, can be won. It exists, it's real, it's possible, it is Yours!

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 1780
Totaal aantal bezoekers 104180

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 28 Mei 2014

Cruise like a dancer

20 Februari 2013 - 20 Oktober 2013

Dancing around the world

01 April 2012 - 08 Januari 2013

Dancing Through Life

23 April 2011 - 30 November 2011

Time to Dance... Time to Cruise

01 December 2017 - 30 November -0001

The American Dream

Landen bezocht: