week 12 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu week 12 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu

week 12

Door: Solange

Blijf op de hoogte en volg Solange

25 Juni 2012 | Verenigde Staten, Orlando

Hi allemaal,

Afgelopen week ben ik amper de boot af geweest. Onze Florida dag moest ik werken en mijn 2 dagen in de Bahama’s had ik trainingen net als aankomende 2 dagen in de Bahama’s. Eind deze week heb ik examen dus vanaf volgende week kan ik weer optimaal genieten van mijn dagen in de havens.

Vorige week maandag moest ik dus ‘werken’. Wat moest ik doen als ‘danseres’?? We moesten voetballen!! De officieren en de Kapitein aan boord hadden verschillende voetbal wedstrijden opgesteld tussen hen, verschillende afdelingen van ons en passagiers.. Ze hadden niet genoeg man dus ze wilden ons erbij hebben. al begrepen wij in het begin dat we gewoon moesten aanmoedigen aan de zijlijn.. Maar nee.. Helemaal in die hitte! Ik zweette me kapot, maar kon gelukkig nog wat herinneren van mijn zomervoetbalweken zodat ik toch nog iets kon toevoegen aan het team. Dan behalve als een kip zonder kop rond te rennen.

Aangezien ik na die wedstrijden al helemaal bezweet was, besloot ik dan daarna ook gelijk maar even gebruik te maken van de klimmuur aan boord! Was toch eerlijk even vergeten dat dat iets moeilijker was dan ik dacht. En geloof het of niet, maar had daarna gewoon spierpijn in mijn vingerkoten!
Want zo vaak hang ik niet met mijn hele gewicht aan mijn vingerkoten ..:P

Verder dus veel trainingen gedaan, wel nog even in de Bahama’s ergens vroeg kunnen lunchen zodat ik toch even de boot af was.

Ook hebben wij sinds vorige week een nieuwe compagny manager. Tot nu toe was dat altijd een van onze zangers geweest. Hij is de gene die de roosters maakten en dergelijke. Maar sinds vorige week hebben wij dus iemand van buiten het team die nu alles regelt voor alles en iedereen in de entertainment. Maar om hem in te werken was een andere manager Ruben. (degene die mij in Tampa van het vliegveld op haalde en alles regelde voor ons in onze repetitie periode) ook aan boord. Hij kwam natuurlijk kijken naar onze shows en was erg trots. Yeey!

Verder kregen we wel helaas te horen dat Jeremy, een danser ons over 2 weken voor een maand gaat verlaten. Hij is onze dance captain, maar was ondertussen ook Swing (invaller) voor ‘the Pride of Amerca’ een andere NCL boot waar zijn vriend op zit. En daar gaat iemand weg voor een maand dus nu moet hij invallen. (Jeremy alleen maar blij wat die boot doet Hawaï, zijn vaste vriend zit daar, en hij heeft zijn eigen kamer plus hoeft naast de shows geen ander werk te doen, dus het voelt als een kleine vakantie voor hem!) Maar dus wel dikke pech voor ons, want wij krijgen geen ander (omdat onze shows blijkbaar makkelijk te zijn om te re- blocken dan die andere shows). En dat is precies een van de weken dat Mama en Jan komen. Maarja het is nu eenmaal zo.

Verder had ik een heerlijke NY dag. Die dag is denk ik mijn meest favoriete dag van de week. Altijd jammer als ik rond half drie toch weer terug naar de boot moet. We waren met een groepje van 8 man naar Central park gegaan om te picknicken! Nadat ik eerst mijn wekelijkse Starbucks ontbijt en internet had gedaan. Heerlijk in het park gechillt! En toen kwamen mijn lieve vriendinnetjes Martika en Valerie ook gezellig langs met wie ik even oud vertrouwd heb zitten lachen, gieren en brullen! Heerlijk. Het geeft me toch zoveel energie om bekende en vertrouwde gezichten om je heen te hebben. Voelde me de rest van de dag zo Happy! Ik hou echt van mijn NY dag! En die dag hadden we natuurlijk afgesloten met onze Ladiesnight! Pizza, film en relaxen!

Ik ga strakjes naar de film hier in Florida, want het weer is Vreselijk! Nog steeds super heet, maar regen, mega donkere wolken en ziet er niet al te vrolijk uit! (ze verwachten 2 orkanen op weg naar de eilanden dus ben erg benieuwd hoe deze week er verder uitziet.) maar aangezien ik toch niet de boot af kan, heb ik liever dat het deze week slecht weer is. Zodat het vanaf volgende week wanneer ik weer vrij ben, weer volop kan genieten van de zon!

Nou dat was het weer voor deze week. Niet vele bijzonders!

Dikke zoen

Ps 1 we krijgen steeds meer mensen(werk) aan boord omdat het hoogseizoen aanbreekt. En heb momenteel 4 nieuwe mensen aan boord die met mij op de Norwegian Dawn waren! Super gezellig. Halen regelmatig in crew bar allemaal oude herinneringen op!

Ps 2 Er was vorige week een jongstel en die vroegen of ze met mij op de foto mochten. Dus ik zei prima, daarna klein praatje maken en toen zeiden ze ‘jij bent onze favoriet. We waren vorig jaar op de Norwegian Dawn in Augustus naar Bermuda en toen waren we al fan van je. En nu zien we je hier! Weet je al waar je volgend jaar heen gaat, want dan boeken wij die boot!’ haha super grappig en lief!

Ps 3 Super leuk nog steeds alle reacties, mailtjes, smsjes en dergelijke. Ik lees alles. Sorry als ik niet altijd (snel) reageer, maar ik lees Alles en wordt er heel gelukkig van! :D

Ps 4 Mis jullie wel hoor!





  • 26 Juni 2012 - 18:53

    Mama:

    Jeetje, wat heb ik er al een zin in. Heerlijk om je weer in m'n armen te mogen sluiten.
    Hoop wel dat wij die week een beetje goed weer hebben, want als ik het zo lees is het niet altijd even mooi. Ook mooie klimfoto's. Ga ik zeker weten ook doen. Gaaf hoor.
    Lieve schat, succes van de week met je examen. Ik zal aan je denken.
    Liefs, mama

  • 26 Juni 2012 - 18:53

    Mama:

    Jeetje, wat heb ik er al een zin in. Heerlijk om je weer in m'n armen te mogen sluiten.
    Hoop wel dat wij die week een beetje goed weer hebben, want als ik het zo lees is het niet altijd even mooi. Ook mooie klimfoto's. Ga ik zeker weten ook doen. Gaaf hoor.
    Lieve schat, succes van de week met je examen. Ik zal aan je denken.
    Liefs, mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Solange

Do not let the hero in your soul perish in lonely frustration for the life you deserved and never been able to reach..The world you desire, can be won. It exists, it's real, it's possible, it is Yours!

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 6177
Totaal aantal bezoekers 104168

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 28 Mei 2014

Cruise like a dancer

20 Februari 2013 - 20 Oktober 2013

Dancing around the world

01 April 2012 - 08 Januari 2013

Dancing Through Life

23 April 2011 - 30 November 2011

Time to Dance... Time to Cruise

01 December 2017 - 30 November -0001

The American Dream

Landen bezocht: