Week 17, 18, 19 en 20 - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu Week 17, 18, 19 en 20 - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu

Week 17, 18, 19 en 20

Blijf op de hoogte en volg Solange

17 Augustus 2012 | Bahama's, Nassau

Sorry sorry sorry voor mijn ‘lack of contact’…! De afgelopen weken waren zo vol met van alles en nog wat en de tijd vloog voorbij.. En hoe meer dagen voorbij vlogen, hoe meer ik eigenlijk te vertellen heb, hoe meer ik dus opkeek naar het typen van een verslag, want ik heb alleen maar meer te vertellen dat ik het niet allemaal kan verwoorden en niet eens weet waar ik moet beginnen.. (en waarschijnlijk de helft alweer vergeten ben) Dus het zal een zo kort mogelijke (op mijn manier:P) verslag worden, zodat jullie toch op de hoogte zijn van alle ‘grote’ dingen die ik de afgelopen weken heb meegemaakt!

De afgelopen weken bestonden uit Crewparty’s, verjaardagen, surprise party, excursies, mama en Jan op bezoek, spelletjes tijdens de shows, zwemmen en zonnen natuurlijk, geen slaap en daarna heel veel slaap, lachen en huilen, bioscoopje pakken (step up, the revolution) en heel veel happiness en liefde! Hihi..
We hadden een crewparty gehad op het basketbal/voetbal/tennisveld.. Wat super gezellig was, ik was zelfs nog vrijwillig barvrouw voor 1 uurtje.. En het was weer heerlijk een keer buiten in de warme lucht los te gaan ipv in die benauwde crewbar of koude airconditioning… En aangezien we na dat feest nog steeds enorme hoeveelheden eten en drinken overhadden, hadden we eind van die week nog gelijk een andere crewparty. Hea wat vervelend!
Verder hadden we drie weken geleden een nieuwe spot in Nassau,de Bahamas, ontdekt. Het is ook een hotelresort net als Atlantis, waarbij wij geen entree hoeven te betalen, maar gratis gebruik mogen maken van hun zwembaden, glijbanen en prive stranden! Plus gratis wifi.. Echt top.. En ze hebben ook in een van die zwembaden een bar in het zwembad wat voor luie waterratten als wij het alleen maar aangenamer maakt om daar heen te gaan.
Ook waren we de week voordat mama en jan hier waren begonnen met het verwerken van spelletjes tijdens onze shows. We hebben de komende weken weer enorm veel ouders en familie van iedereen in de cast die langskomt, dus voorlopig zullen we die spelletjes weer even aan de kant zetten. Maar die week waren de shows voor ons Hilarisch! Publiek had niets door en ik piste bijna in mijn broek van het lachen op het podium.
Goed niet afgelopen week, maar al bijna 2 weken geleden waren Mama en Jan dus langsgekomen en het was een Heerlijke week!! Was zo ontzettend blij om ze te zien en vond het zo enorm fijn weer even bij ze te zijn. Zo gek want je vergeet gewoon dat je nog steeds zo ver van huis bent.. (al hoewel.. Home is where your hearts is, right?!) want het was zo gek om gewoon te zeggen ‘oke mama ik zie je na de show zo en zo laat..’. Helemaal omdat mijn omgeving eigenlijk niet was veranderd.. Ik vond het zo leuk om eindelijk alles te kunnen laten zien.. Ze hadden natuurlijk altijd zoveel van mij over van alles en iedereen gehoord en nu konden ze alles met eigen ogen zien en meemaken!
Onze eerste dag in NY samen, had ik ze opgehaald bij hun Hotel. Vanuit daar waren we samen gaan ontbijten, langs TImessquare gegaan, vervolgens nog wat rondgewandeld en toen op weg naar de haven gegaan om aan boord te gaan. Het was mij gelukt om mama en jan op de VIP lijst te zetten waardoor zij toch ook aardig wat voordelen kregen wat alleen maar relax was!
We hebben de gehele week heerlijk genoten! We zijn drie keer uiteten gegaan, 1 keer tepanjakki natuurlijk, 1x mijn favoriete steakhouse en een keertje in een van onze gratis restaurants. Verder hadden mama en jan toegang tot de vip breakfast en lunchrestaurants waar vooral Jan heel blij mee was. Ze zijn naar alle shows geweest, zelfs beide keren (aangezien we alle shows 2 keer op een avond doen) en hebben ze ook gefilmd, dus als je nieuwsgierig bent en wil controleren of ik wel echt iets doe hier op die boot, kun je mooi mijn moeder gaan stalken en vragen om de dvd te lenen en te bekijken ;).

Onze dag in Florida, waren we in de ochtend heerlijk naar het strand gegaan en daar een strandwandeling gemaakt en wat gedronken. Om vervolgens in de middag op een Airboot te gaan, die ons door het moeras heen vaart (op basis van lucht en dus geen motor) waar we vervolgens verschillende alligatoren (oftewel in mijn ogen gewoon krokodillen) in het wild hebben gezien. Die we daarna ook hebben gegeten en ik heb zelfs nog een kleintje vastgehouden. Al ziet dat er indrukwekkender uit dan het is, want blijkbaar had die alligator een identiteitscrises en dacht hij dat hij een huisdier (hond bijv) was. Dus bang hoefde je absoluut niet te zijn. Gelukkig maar, want ik heb tenminste alle tien mijn vingers nog!

Op onze GSC dag hebben we gewoon heerlijk bij het strand gelegen en heb ik mama even meegenomen naar onze wensboomplek waar we een aantal wensen hebben gedaan!

En in Nassau zijn we naar Atlantis gegaan. Wat natuurlijk ook wel moest! We zijn niet van de glijbanen enzo gegaan, maar we hebben wel door het resort gewandeld en we hadden toegang tot alle prive stranden en de restaurants. En ik geloofde mijn ogen niet, want mama is nu eenmaal niet zo een waterrat, maar die was het water amper uit te krijgen!

Alles bij elkaar was het echt een topweek en wat zo enorm fijn was, was dat mama en jan nog een weekje in NY bleven, dus toen ik afgelopen zaterdag opnieuw in NY was na een nieuwe cruiseweek, waren mama en jan er nog en hadden we nog gezellig een extra half dagje samen!!!

Ook was het trouwens nog een dag ‘crew appreciation day’ toen mama en jan er waren. En daarin kreeg de crew dus een soort van waardering voor zijn harde werken. Waaruit een paar mensen extra prijzen konden winnen.
En zo won mijn vriendinnetje Lauren ook een prijs, die onder andere bestond uit en 100 dollar internet card, een etentje voor 2 en een nachtje in een van de passagiers kamers.
En ja hoor we hadden zooooooo een geluk, want wij mochten met een paar een nacht door brengen in ‘The Garden Villa’. Wat de grootste suit aan boord is. Dat bestaat uit een woonkamer, drie badkamers, drie slaapkamers, stoomcabine, jacuzzi, drie balkons, een dakterras etc. Ongelofelijk. Mama en jan hebben het ook gezien en het was echt niet normaal. Als je die kamer wil hebben betaal je momenteel 50.000 dollar voor 1 week! En wij hebben daar dus gewoon een nacht doorgebracht!! GEWELDIG!

Zoals verwacht was ik natuurlijk gesloopt na die week, dus vorige week had ik enorm veel geslapen!! En ja hoor de nieuwe cruiseweek was nog niet begonnen of het feesten begon weer!
Want we hebben deze maand behoorlijk veel verjaardagen en zo was het zondag Elise’s 21ste verjaardag! We hadden vrijdag avond de hele avond door gebracht in Spinnaker, waar wij uiteindelijk de enige mensen waren daarbinnen, aangezien alle passagiers al in bed lagen. Maar het maakte ons helemaal niets uit!! En Gisteravond hadden Kortnee, Lauren en ik een Surprise party voor haar georganiseerd. We hadden een van de vergaderzalen gekregen, helemaal versierd. Allemaal Australisch eten geregeld! En het was een groot succes! Ze had geen idee en was zeker verrast! Dus twee geslaagde avonden na elkaar!!
Plus Elise had geregeld dat we op dinsdag nog voor haar verjaardag met de hele cast teppanjaki konden eten!! JAMMIEEE

En Donderdag was het Matt zijn verjaardag, maar aangezien wij die gehele dag moesten werken hadden we het woensdag uitgebreid gevierd. We waren overdag met zijn allen weer naar crystal palace, en ook zijn ouders zijn deze week aanwezig wat alleen maar gezellig is! En ’s avonds gingen we met de gehele cast uiteten in het steakhouse. Als ik na ga hoeveel ik de afgelopen week heb gegeten, wordt ik er bijna misselijk van.. Maar ook Matt had een super verjaardag!

Nou in grote lijnen zijn jullie weer een beetje op de hoogte van mijn afgelopen weken!
IK heb zoveel mensen nog beloofd te mailen en sorry sorry sorry voor mijn uitstel! Ik doe het echt snel… maar momenteel ik weet niet hoe, want ik heb de tijd.. maar voordat ik het weet is de tijd weg en ben ik weer druk met van alles en nog wat.. Echt waar de tijd VLIEGT!!! Ik kan het gewoon niet geloven! Maargoed.. Ik ben jullie niet vergeten hoor!

Hele dikke zoen!! Ik zal weer proberen wekelijks updates te geven ipv per maand:P

Mega dikke vette kus vanuit de oceaans! (nog 3 weken richting de Bahamas en dan richting CANADA!! Zo een zin in!)

Ps. Jeremy, een danser die ons voor 5 weken verlaten had om op een andere boot van NCL te werken.. die in HAWAI was, hoe heerlijk is dat! Is gisteren weer terug gekomen! YEY


Ps2. Hopelijk was er een beetje een logica te vinden in het lezen, ik ben een beetje chaotisch..

Kusjeeee xx


  • 18 Augustus 2012 - 13:56

    Opa En Oma:

    Lieve Solange, wat heb je je weer uitgesloofd. Fijn, dat mama en Jan er zijn geweest, heb je je helemaal kunnen uitleven door alles te laten zien en je te laven aan hun aanwezigheid. Prachtig hè. Nu op naar de volgende fase.

  • 18 Augustus 2012 - 14:02

    Mama:

    Lieve Solange,
    Wat hebben wij ontzettend genoten van onze allereerste cruise. Een zeer bijzondere ervaring en heel relaxt reizen zeg. Vooral het balkon was zeer aangenaam. Bijna een voorwaarde, zeg ik nu.
    Je bent even buiten en ziet alleen de oceaan voor je. Verder helemaal niets. Hebt dan geen idee dat je aan boord van een groot cruiseschip verkeert met nog 3000 mensen. Super was dat.
    Alle shows hebben we natuurlijk gezien en ik vond het fantastisch hoe jullie dat iedere week weer allemaal voor elkaar krijgen. Heerlijk om naar jullie en m.n. naar jou te kijken. Je bent helemaal in je element op het toneel en op het schip. Een lust voor het oog en vele passagiers zijn dat zeer waarschijnlijk met me eens.
    Blij dat ik je vrienden en vriendinnen van de cast hebben mogen ontmoeten. Ze zijn allemaal heel erg aardig. Doe ze de groeten van ons en feliciteer alle jarigen.
    Ook zijn we naar Florida en de Bahamas geweest en een dikke week in New York.
    Echt een top vakantie. Op naar de volgende ... hihi.
    Liefs van mij en een dikke kus.
    PS Nog bedankt voor het VIP-arrangement!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Solange

Do not let the hero in your soul perish in lonely frustration for the life you deserved and never been able to reach..The world you desire, can be won. It exists, it's real, it's possible, it is Yours!

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 483
Totaal aantal bezoekers 104289

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 28 Mei 2014

Cruise like a dancer

20 Februari 2013 - 20 Oktober 2013

Dancing around the world

01 April 2012 - 08 Januari 2013

Dancing Through Life

23 April 2011 - 30 November 2011

Time to Dance... Time to Cruise

01 December 2017 - 30 November -0001

The American Dream

Landen bezocht: