week 28 en 29 - Reisverslag uit San Juan, Puerto Rico van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu week 28 en 29 - Reisverslag uit San Juan, Puerto Rico van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu

week 28 en 29

Blijf op de hoogte en volg Solange

24 Oktober 2012 | Puerto Rico, San Juan

Momenteel in Puerto Rico!!! Yeeey!! Nog niet van de boot gegaan, maar net de sail-in gezien!! En super mooi! Men zegt dat het erg op Colombia lijkt! We leggen aan in de stad San Juan en het ziet er echt uit als een stad stad, en niet als een eiland stadje! Dus ben erg benieuwd! En het fijne is dat we hier blijven tot vanavond 2100 uur, dus we kunnen ook lekker op het eiland dineren! Ben zo benieuwd!

Goed laatste Canada cruise achter de rug! We hadden twee verjaardagen afgelopen week en de laatsten gelukkig, want deze birthday ninja is er klaar mee! haha . In NY was het Cody zijn verjaardag en we waren met zijn allen naar Dave en Busters gegaan bij Timessquare. Het is een soort spelletjes Hal, waar ze echt van autocrossen tot weet ik het wat hebben. Dus we hadden daar onze middag door gebracht. Super gezellig!

3 dagen later was het Lauren haar verjaardag. En ik had kunnen regelen met onze Hoteldirector dat wij weer een avond in de SUITE (Garden-Villa) mochten doorbrengen, aangezien eentje niet verkocht was! Hele suite versierd en hadden een avondje daar in die overheerlijke bedden geslapen! Super gezellig, alleen met de meiden maar zo enorm gelachen! Het was een verassing voor Lauren die helemaal happy was! Volgende dag waren we in Quebec en waren we met een aantal het ‘bekende’ kasteel gaan opzoeken, waarvan ik de naam niet meer weer. Chateau de bla bla…:P Maar wat een super uitzicht , aan de ene kant Quebec en aan de andere kant de rivier! In het kasteel was ook een bar met Mega Dure Cocktails, waar we ons zelf hadden getrakteerd! Meer dan 1 werd het niet, want dat was al bijna ons maandelijkse salaris! ’s Avonds uiteten gegaan met een paar en toen uit! Het was onze laatste overnachting aan land dus iedereen ging helemaal los, maar zo ontzettend geslaagd!

De volgende twee Canada havens ben ik niet van de boot gegaan, want het was zo verrotte koud!! En ik was stiekem helemaal klaar met die kou. (voelt zo enorm goed om weer in de warmte te zijn. Weer rustig naar buiten te gaan in mijn jurkje en mijn slippers ipv een lange broek, een jas, een sjaal etc .)

Verder ben ik zooooo blij met de nieuwe cruise en het weer! Alles is weer helemaal omgeslagen. Het publiek is veranderd, lekker jonge mensen, kinderen die om je heen rennen, het zwembad is weer bom vol, overal zijn mensen, maar vooral de energie die je voelt is zo goed!! Ik had geen idee hoeveel invloed zo een sfeer op mij had. Nu ik dit weer voel, de zon zie en de energie weer overal volop aanwezig is, realiseer ik pas wat een down-gevoel Canada eigenlijk was. Vind je het gek dat mensen in NL last hebben van een Winterdip. Kunnen wij niets aan doen is gewoon het weer!

Dus was stiekem erg blij toen we afgelopen zaterdag weer in Ny waren. En het grappige was, dat het weer de afgelopen weken in NY helemaal niet zo mooi was, maar afgelopen week was gelijk de zon weer aan het schijnen! Alsof ze wisten dat we weer naar de zon toe gingen!

Een vriend van mij Estilio uit Amsterdam is nu hier in NY op vakantie, dus had daar gezellig mee afgesproken en was zo fijn hem weer te zien! Altijd gezellig! En voelt toch goed om weer een oud, vertrouwd, bekend gezicht om je heen te hebben! Dit contract in vergelijking met vorig jaar heb ik regelmatig bezoekjes of bekenden om mij heen gehad en dat doet me toch echt goed!

Nou ik ben helemaal ready om San Juan onveilig te maken en te gaan ontdekken, dus latersss!
Dikke zoen uit het warme Puerto Rico ! Mis jullie! x

  • 24 Oktober 2012 - 18:15

    Saskia Koopman:

    Hoi Solange,

    Ik geniet van je verhalen, enne hoezo winterdip? Lekker schaatsen natuurlijk!
    Binnenkort alweer het NK in thialf!
    Maar kou, kou is wel wat anders en zon ook,de meeste mensen zeggen dat elke dag mooi weer gaat vervelen maar daar geloof ik niks van.
    Fijn dat je nu weer in warme streken zit, je hebt al meer landen bezocht dan ik denk ik zo.
    Geniet met volle teugen! Ben benieuwd naar je verhalen over Puerto Rico. Hartstikke leuke mensen die puertoricanen veel mee gewerkt in mijn New York tijd.

    Liefs en ook huggs van Sanne Folkert en Paul XXX Saskia.

  • 25 Oktober 2012 - 09:56

    Babs:

    Hi Solange,
    Moest zo lachen,om jouw koud verhaal en winterdip!! Kunnen wij in Nederland heel goed begrijpen. Somber en donkere dagen. Niet voor niets,dat het gezellig wordt gemaakt met kaarsjes,want een mens heeft licht nodig. Ben zo blij voor jou,dat er weer Flip flapjes en leuke jurkjes gedragen kunnen worden hahahahah snap ik helemaal. Spannend om nu weer een nieuw eiland te bezoeken. De feestjes klinken ook erg gezellig. Goed zo,dat maakt BLIJ hormonen aan,zeg ik altijd en daar kun je er niet genoeg van hebben. Lieverd ik geniet mee via jouw reisverslagen.Blijf gezond en happy. Kus Babs

  • 25 Oktober 2012 - 19:22

    Oma En Opa:

    Hai Solange,
    Wat gaat het je weer naar de vleze: koude weer laat je achter je en het mooie weer komt binnenkort weer op je pad. Kun je je weer heerlijk uitleven, prachtig toch. Nou wij zijn natuurlijk benieuwd naar je ervaringen in Puerto Rico. Maak er maar iets moois van.
    Dikke knuffel van oma en van mij. Opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Solange

Do not let the hero in your soul perish in lonely frustration for the life you deserved and never been able to reach..The world you desire, can be won. It exists, it's real, it's possible, it is Yours!

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 635
Totaal aantal bezoekers 104197

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 28 Mei 2014

Cruise like a dancer

20 Februari 2013 - 20 Oktober 2013

Dancing around the world

01 April 2012 - 08 Januari 2013

Dancing Through Life

23 April 2011 - 30 November 2011

Time to Dance... Time to Cruise

01 December 2017 - 30 November -0001

The American Dream

Landen bezocht: