Week 28 en 29 - Reisverslag uit Ketchikan, Verenigde Staten van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu Week 28 en 29 - Reisverslag uit Ketchikan, Verenigde Staten van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu

Week 28 en 29

Blijf op de hoogte en volg Solange

07 September 2013 | Verenigde Staten, Ketchikan

Hoooi!

Ik hou het lekker kort!! Nog 3 daagjes.. whoop whoop!
Nog 2 avonden werken en dan inpakken (drama!!) en hop naar het vliegveld!

De tijd gaat in ene super snel natuurlijk. Het weer was niet helemaal geweldig afgelopen weken, dus ik heb hoop dat NL mij wel wat zon gaat geven volgende week, aangezien het officieel nog zomer is daar en ik het gevoel heb dat ik vanuit de winterperiode kom. Maar we zullen zien.... NL is altijd een verrassing! (duimen!)

Goed mijn hoogte punt van de afgelopen weken was, dat ik met een helicopter naar een Glacier ben gevlogen. Waar een ‘hondenthuis’ was met wel 300 honden. Waar ik vervolgens eerst doodgeknuffeld ben en daarna een ‘ dogslide’ tour heb gedaan. Was echt een topdag! Weer een moment dat totaal niet realistisch voelde, maar zo blij dat ik het gedaan heb!

En jaaa! Ik heb eindelijk nog een beer gezien en een foto kunnen maken. Momenteel zijn alle zalm vissen dood aan het gaan, wat het veel makkelijker maakt voor de beren om voedsel te vinden en te eten. Dus ze kwamen wat meer tevoorschijn! Hihi..

Nou ik ga nog even van mijn laatste uurtjes aan land hier in Alaska genieten!

Dikke kus vanuit Alaska! Zie jullie in dinsdag!! Yeey!

  • 07 September 2013 - 17:05

    Oma En Opa:

    Lieve Solange,

    Wij zijn in afwachting van je komst naar Leeuwarden, de stad, die het keurmerk heeft verworven van Kulturele hoofdstad van Europa in 2018. Van een eenvoudig plattelandsstadje ge-upgraded tot een stad van aanzien in Europa. Fantastisch toch?

    Net zo fantastisch, als al die ervaringen die jij hebt opgedaan in jouw leven, doorsprenkeld van indrukken uit de prachtige natuur van Alaska. Bezoeken aan gletschers, beren gefotoshoot terwijl ze
    zalmen vingen, door sledehonden getrokken en ten slotte een helikoptervlucht over dit indrukwekkende landschap. Wat een herinneringen door ons gewoonweg niet voor te stellen. Laat dit alles beklijven en op een later tijdstip zul je in dankbaarheid op deze periode in je leven terugzien.

    Wij zullen dat latere tijdstip waarschijnlijk niet meer beleven, maar binnenkort zullen we jou weer in onze armen kunnen sluiten en zien daarom uit naar dat moment.

    Liefs een dikke knuffel en tút van oma en opa.

  • 08 September 2013 - 15:14

    Mama:

    Lieve Solange,

    Vanaf nu tel ik de uren af hoor.
    Ik hoop je dinsdag lekker in mijn armen te sluiten en even een aantal dagen te genieten van je fysieke aanwezigheid.
    Geweldig dat je weer zo'n fantastische trip hebt mee gemaakt en zoveel nieuwe dingen hebt ontdekt.
    Wat een super ervaringen doe jij op met al die mooie reizen.
    Ik wens je een goede reis/vlucht toe en ik sta klaar als je komt.
    Liefs en een dikke kus, mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Solange

Do not let the hero in your soul perish in lonely frustration for the life you deserved and never been able to reach..The world you desire, can be won. It exists, it's real, it's possible, it is Yours!

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 518
Totaal aantal bezoekers 104273

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 28 Mei 2014

Cruise like a dancer

20 Februari 2013 - 20 Oktober 2013

Dancing around the world

01 April 2012 - 08 Januari 2013

Dancing Through Life

23 April 2011 - 30 November 2011

Time to Dance... Time to Cruise

01 December 2017 - 30 November -0001

The American Dream

Landen bezocht: