Week 9,10,11 en 12 - Reisverslag uit Cabo San Lucas, Mexico van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu Week 9,10,11 en 12 - Reisverslag uit Cabo San Lucas, Mexico van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu

Week 9,10,11 en 12

Blijf op de hoogte en volg Solange

19 December 2013 | Mexico, Cabo San Lucas

Buonas Dias!!

Ik moet elke keer lachen dit contract wanneer ik weer een " weekverslag' schrijf, die duidelijk officieel echt over zijn gegaan in maand verslagen! Verder zal ik mij ook gelijk maar verontschuldigen naar al mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes! Want ik lees al jullie berichtjes en emails, maar er is momenteel zoveel drama op mijn schip dat ik elke keer wanneer ik tijd wil maken om terug te sturen er altijd weer dingen tussen door komen. Maar ik ben jullie echt niet vergeten en ik beloof bij deze dat ik jullie snel allemaal individueel een email terug stuur!

Goed, zoveel te vertellen! Maar heel veel dingen moet je a weer weten om b te vertellen, en b weer weten om c te vertellen. oftewel te veel verhalen om helemaal bij het begin te beginnen. Maar ik zal proberen het allemaal zo kort mogelijk samen te vatten zodat ik jullie voor zover dit kan over mijn 'highlights in life' op de hoogte kan stellen.

Ten eerste mijn huidige cast heeft absoluut een paar geweldige, leuke gezellige mensen, maar er zitten toch een paar achterbakse schijnheilige kwallen hier die het voor elkaar krijgen om bepaalde dingen voor iedereen te verpesten. Waardoor de sfeer niet echt geweldig is deze dagen op werk! Na behoorlijk wat drama en gezeik de afgelopen weken moet ik bekennen dat ik eindelijk op het punt ben gekomen het allemaal maar te accepteren en de mensen met wie ik ook maar niets heb, buiten mij te laten en gewoon er het beste van te maken met de mensen om wie ik wel geef en met wie ik graag de dagen doorbreng.

Daarnaast hebben wij afgelopen maand te horen gekregen dat ons contract was verkort bij 3.5 maanden! Wat natuurlijk in eerste instantie belachelijk en eigenlijk niet acceptabel is. Na veel gedoe, gesprekken, emails, meetings en gezeik hebben we het maar moeten accepteren en wij krijgen uiteindelijk een extra bonus vlak voor dat wij weggaan.
De reden dat ons contract verkort is, is omdat ook dit schip 2 nieuwe shows krijgt, 1 show van dit schip wordt verplaatst naar een andere boot, 1 blijft en 1 wordt voorgoed verwijderd.

Natuurlijk heeft dit gebeuren mij allemaal aan het denken gezet, aangezien ik moest gaan nadenken wat mijn volgende stap zou gaan zijn in het leven, mijn danseressen leventje.

Mijn baas heeft mij een nieuw contract aangeboden om in maart 2014 een andere boot weer op te gaan tot begin november 2014. Maar ik heb hier van afgezien aangezien ik toch echt in de zomer moet, zal en de behoefte heb om even thuis te zijn!
Al heb ik wel gevraagd mij op de lijst te zetten voor een boot beginnend september 2014. Natuurlijk is dat nog zo ontzettend ver en ik heb geen idee hoe, wat, waar ik dan in het leven sta en wat ik wil doen. Maar het is een fijne gedachte om een ' backup' te hebben. Want ik moet bekennen dat het als een danser een heel raar gevoel geeft om werk te wijzigen in een industrie waar het ontzettend moeilijk is om werk te vinden.

Maar wat nu?
Ik zal 16 februari van de boot gaan in Miami. Ik ga dan voor 2 weken naar Curacao toe, omdat ik erg de behoefte heb mijn familie en vrienden even te zien, want ik mis hen enorm.
Daarna zal ik voor drie maanden samen met Tonto naar Ny gaan. We hebben een kamer gehuurd bij een vriend van me zus. En we gaan daar drie maanden danslessen volgen, audities doen, zwart werken in een bar / restaurant en gewoon lekker leven!
Ik had altijd al in de planning om voor een langere tijd naar NY te gaan en te investeren in mezelf en als danseres. En toen dit contract verkort werd zei mijn hartje dit is het moment!
Als het helemaal niets wordt, heb ik het in ieder geval gevolgd en geprobeerd en als het wel tot mooie dingen lijdt hoor je mij natuurlijk absoluut niet klagen!

Vervolgens zal ik begin Juni dan weer in oud vertrouwd heerlijk Amsterdam zijn waar ik dan eindelijk.. ja hou je vast... De GEHELE ZOMER zal gaan doorbrengen!
(Tenzij Beyonce my vraagt om met haar te touren! :P)

Nou qua werk is dat mijn planning dan wel weer zo een beetje!

Verder probeer ik aangezien de sfeer op werk momenteel niet geweldig is, zoveel mogelijk te genieten daarbuiten. Dus elk momentje dat ik ook maar vrij heb probeer ik er het beste van te maken.
Ik kan gaan vertellen over al mijn vrije uurtjes, maar zoals altijd een afbeelding zegt meer dan 1000 woorden. Dus ik zou zeggen kijk maar lekker door mijn foto's en dat zegt genoeg! hihihihi..

Waar ik verder enorm naar uit kijk is dat mijn geweldige mamsie en Janneman over enkele dagen de boot opkomen en heerlijk de kerst met mij zullen doorbrengen in Mexicooo! En ik kan oprecht niet wachten!!!

Bij deze wens ik iedereen hele fijne feestdagen toe en alvast een gelukkig nieuwjaar!
Ik zal aan jullie denken!

Heel veel liefs vanuit bloedheet Mexicooo!
Mwuaaaaah!!



  • 19 December 2013 - 19:25

    Mama:

    Lieve Solange,

    Jan en ik gaan de sfeer binnenkort een beetje oppeppen.
    We zijn al bijna bepakt en bezakt en staan te trappelen om je weer vast te kunnen houden en een lekkere knuffel te geven.
    Beyonce haar nieuwe album neem ik (op een usb.... net gedownload van I-tunes) voor je mee!
    Kun je in mindere tijden heerlijk naar luisteren.
    Tot snel.
    Dikke kus.
    Liefs, mama

    PS Foto's zien er niet uit of je het nu echt slecht hebt.... hihi

  • 19 December 2013 - 19:25

    Mama:

    Lieve Solange,

    Jan en ik gaan de sfeer binnenkort een beetje oppeppen.
    We zijn al bijna bepakt en bezakt en staan te trappelen om je weer vast te kunnen houden en een lekkere knuffel te geven.
    Beyonce haar nieuwe album neem ik (op een usb.... net gedownload van I-tunes) voor je mee!
    Kun je in mindere tijden heerlijk naar luisteren.
    Tot snel.
    Dikke kus.
    Liefs, mama

    PS Foto's zien er niet uit of je het nu echt slecht hebt.... hihi

  • 19 December 2013 - 19:49

    Oma En Opa:

    Lieve Solange,

    Het is weer een apart verslag over jouw belevenissen. Dat het zo prettig is, is niet zo vreemd. Het kan niet altijd naar wens gaan, zeker niet, als blijkt dat sommigen erin slagen het voor de andere welwillenden te vergallen.

    Houd voor ogen dat slechts zij vrienden zijn, die onvoorwaardelijk achter je blijven staan. Als leefregel in een dergelijke gemeenschap luidt het motto: hoort, ziet en zwijgt. En doe je werk goed, waardoor in de ogen van de directie, jij, hogelijk zult worden gewaardeerd.

    Wij wensen jou met mama en Jan onvergetelijke momenten in Mexico, gezellige kerstdagen en een fijne jaarwisseling en vooral veel goeds in 2014. Bedankt voor je verslag en een dikke knuffel van oma en opa.

  • 19 December 2013 - 20:24

    Babs:

    Dag lieve Solange,
    Had ook even niets laten horen,omdat ik ook wat zaken te verwerken had,tja dan val ik even stil!daar is overigens niks mis mee. Even de balans opmaken en dan weer verder.
    Jouw verslag begrijp ik dus helemaal. Morgenochtend vliegen mam en Jan naar jou toe en het komt nu extra goed uit. Ik wens jullie een hele fijne tijd toe.Fijne kerst en een voorspoedig 2014. Jouw plannen klinken mij,als muziek in de oren. Je weet het lieverd. Er gaat een deur dicht(werk), maar er gaat altijd weer een nieuwe deur open,met heel veel moois.
    Sterkte voor de komende periode en zoals jij schrijft,jij trekt op met de aardige mensen van de groep.Het universum dealt met de nare types.
    Ik ben 3 weken in Budapest geweest voor Reumakuur. Dankbaar dat ik daar weer heen kon en heb veel geoefend in warme baden,om het lijf zo soepel mogelijk te houden. Kan vanaf 7 jan. Weer naar het Krotje in Marbella,so I count my blessings. Dag lieverd dikke knuffel Babs

  • 28 December 2013 - 13:00

    Joop En Sil:

    Lieve Solange

    Wat goed van je dat je gelijk weer andere mogelijk heden ziet.
    Opa en oma waren bij Sam met de kerst.
    Oma maakte nog een grap ze zei tegen opa onderweg in de auto"" De auto is bijna 15 jaar oud,
    wie van ons gaat het eerste stuk. Dat relativeren heb je niet van een vreemd.
    Solange we wensen je heel veel goeds in 2014




    Dikke knuffel Joop en Sil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Solange

Do not let the hero in your soul perish in lonely frustration for the life you deserved and never been able to reach..The world you desire, can be won. It exists, it's real, it's possible, it is Yours!

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 570
Totaal aantal bezoekers 104300

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 28 Mei 2014

Cruise like a dancer

20 Februari 2013 - 20 Oktober 2013

Dancing around the world

01 April 2012 - 08 Januari 2013

Dancing Through Life

23 April 2011 - 30 November 2011

Time to Dance... Time to Cruise

01 December 2017 - 30 November -0001

The American Dream

Landen bezocht: