Week 5 - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu Week 5 - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu

Week 5

Door: Solange

Blijf op de hoogte en volg Solange

08 Mei 2012 | Bahama's, Nassau

Hoi Hoi!
Nog steeds druk In de weer met onze installweek!
We repeteren echt zo ongeveer de gehele dag door.. dag in dag uit.. Ik zie niet veel meer dan het theater en de studio hier aanboord.. En Its killing me!
Maar ik heb het wel echt nodig.. want nog steeds het gevoel van tijd te kort.. Er is gewoon zoveel materiaal…
Goed even terug over van de week.

Eigenlijk zijn we elke dag bezig van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat. Maar omdat we woensdag in Bermuda waren, kregen we vrij in de avond.
Adam.. Van mijn vorige contract, was die avond met zijn schip ook in Bermuda! Dus ik had met hem afgesproken. Was zo leuk om samen met hem weer daar te zijn en alle oude herinneringen op te halen!
Verder had ik afgesproken met een vriend van vorig jaar. We gingen met de scooter het eiland rond, vervolgens uit eten en nog even langs een paar andere mensen van vorig jaar met wie ik vaak de zondagen besteden. Het was zo leuk en gek om daar weer te zijn.
Vooral omdat ik vorig jaar toen ik wegging dacht, daar kom ik waarschijnlijk nooit meer terug. En boem 5 maanden later was ik er weer. En er was totaal niets veranderd! Alles en iedereen was nog precies het zelfde de geuren, sfeer, de barmedewerkers, security mensen etc.
Ik voelde me ook gelijk weer thuis. En had het gevoel alsof ik er gisteren nog geweest was.
Ik had een heerlijke avond, vooral omdat we elke dag binnen zitten en je eigenlijk helemaal niet meer bewust bent van waar in de wereld je zit.. Was het zo leuk om weer even een avond ‘normaal leven’ te leiden buiten te zijn etc.

Zaterdag waren we weer terug in New York en ondanks dat wij die avond onze eerste kleine show hadden. Kregen we toch een aantal uurtjes om Ny in te gaan. Mijn oude routine van starbucks als ontbijt plus gratis internet, van vorig jaar is meteen weer terug! Daarna lekker even rond 34th street in NY rondgewandeld.. paar dingen gekocht.. En toen nog even met mijn zus en Maury afgesproken.
Vrijdag avond en Zaterdag waren dus onze eerste shows.. Vrijdag was een korte show.. en ging prima.. Maar zaterdag ik was zoo zenuwachtig… Vooral doordat hele gedoe van kostuumsverwisselen en dergelijke.. Het is zo vermoeiend.. want mensen bedenken alleen maar wat mooi is on stage.. maar niet aan het feit, dat waneer je bezweet bent bepaalde dingen zo blijven plakken aan je lichaam dat je het amper aankrijgt.. of ze hangen overal mooie extra kraaltjes en dingen aan die overal aan blijven hangen.. kreeg het natuurlijk gelijk voor elkaar om gelijk de eerste dag een gat in mijn netpanty te hebben! (we krijgen er maar 6 in totaal verspreid over 6 maanden.. dus wordt leuk!)
Goed onze choreograaf was erg tevreden gister avond… eerste show was even inkomen.. Maar tweede show ging lekker!
Had daarna ook echt als een blok geslapen.. Tot de wekker dan om 7 uur weer ging..

Vanavond is er een crewparty aanboord.. maar helaas wij moeten zo weer werken van 22u tot 02u.. En morgen weer om 7u op.. Dus moeten die helaas missen..
Maar morgen houden ze buiten op het terras ook een barbecue voor de crew. En na wat gezeur en gevraag hebben ze rekening gehouden met ons rooster dat we daar wel heen kunnen!
Verder ben ik morgen in de Bahamas! Maar helaas geen tijd om de boot af te kunnen..
(ik kan echt zooo niet wachten, tot alle shows routine worden, in mijn lichaam zitten, en ik weer kan genieten van mijn vrije tijd en alle mooie plekken die ik mag gaan bewonderen!)

Nou niet onwijs veel nieuws dus.. Maar toch maar even een berichtje achter gelaten!
Ohja trouwens.. er is dus zoals ik zei een Nederlands meisje.. Zij werkt voor Nickelodeon.. En dans daar dus ook.. En een paar kleine optredens doen wij met hen.. En zij komt uit groningen en heeft daar Lucia Marthas gedaan.. en is vorig jaar afgestudeerd op mbo niveau! Het is zo leuk haar hier op de boot te hebben..
Plus er is momenteel nog voor een maand een ander Nederlands meisje die werkt in de SPA.. Volgens mij doet zij schoonheidsbehandelingen en ze komt uit Aalsmeer.. Dus we zijn al met zijn 3en!
Haha..

Nou Dikke zoen!
Duim en denk aan mij deze week..
Morgen heb ik mijn tweede grote show.. en woensdag en vrijdag weer twee kleine shows.. En donderdag weer twee grote shows.. Ik zit nog vol met zenuwen!
Maar goed.. ik focus mij per dag op de show die aan de beurt is.

Ps ik ben verhuist van een passagiers cabin naar mijn crew cabin.. En voel mij gek genoeg in dit kleine hokje gelijk weer thuis.. Zelfs dit voelt alsof ik gisteren nog half opgevouwen in dit stapelbed lag!
Maar heb weer heerlijk allemaal foto’s op de muren geplakt.. dus jullie zijn allemaal dicht bij mij!

Dikke kus vanuit de Caribische zee!




  • 08 Mei 2012 - 08:56

    Babs:

    Hoi lieve Solange,
    Wat zwaar al dat trainen en ik kan mij dat helemaal voorstellen,zoals jij het beschrijft,met de natte pakjes! Gelukkig heb ik geen zorgen,dat ik gaten in mijn kostbare netkousen maak.hahahahah Zondag 13 mei,ga ik 5 weken,naar Marbella. Kan niet wachten.Hier grauw,regen,grauw regen.Bah. Dag lieverd geniet en vier het leven. KUS Babs

  • 08 Mei 2012 - 10:57

    Wendy:

    Hoi Solange!
    Je kent me niet, maar vorig jaar ook al je verhaaltjes gelezen en.......... jippie!!!
    Vandaag zag ik toevallig dat je weer op reis bent. Kan ik weer genieten van al je avonturen.
    Maak er weer een supertijd van!
    Groetjes Wendy

  • 08 Mei 2012 - 19:13

    Mama:

    Lieve Solange,
    Fijn dat je eerste shows goed zijn gegaan.
    Ik ben trots op je.
    En hoe ging je vrije val?
    Hebben ze je goed opgevangen?
    Veel plezier op de Gem en ik kijk uit naar je volgende weekverslag.
    Heb je ook al een nieuwe US-phone?
    Liefs, mama

  • 09 Mei 2012 - 09:03

    JandeBuddhaman:

    Hey Solo, wat een hectiek!
    Maar gelukkig ook nog af en toe tijd voor het "gewone leven" zoals je het zelf aangeeft.

    Ik denk dat deze peformance training en de benodigde discipline erg vormend werkt en je nog verder vormen zal. "Genieten'" had je al geleerd...nu nog even doorbikkelen tot je ook nu weer kunt genieten...en daar hoor 'vakmanschap' en kunnen afzien bij.

    Ik geniet weer van jullie blije gezichten...en het is goed om Deva en Maury weer te zien.

    Love from the Berliner Bear-man
    Ps. het was erg gezellig met die Friezen in Berlijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Solange

Do not let the hero in your soul perish in lonely frustration for the life you deserved and never been able to reach..The world you desire, can be won. It exists, it's real, it's possible, it is Yours!

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 104295

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 28 Mei 2014

Cruise like a dancer

20 Februari 2013 - 20 Oktober 2013

Dancing around the world

01 April 2012 - 08 Januari 2013

Dancing Through Life

23 April 2011 - 30 November 2011

Time to Dance... Time to Cruise

01 December 2017 - 30 November -0001

The American Dream

Landen bezocht: