week 10 en een half:P - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu week 10 en een half:P - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu

week 10 en een half:P

Door: Solange

Blijf op de hoogte en volg Solange

06 Juli 2011 | Bermuda, Hamilton

Hi iedereen,
Mijn week verslag is ietsje later dan normaal, had het een beetje druk (met leuke dingen doen:P).
Dus het wordt een week en een half verslag en dan eind deze week een halve week verslag zodat ik weer goed loop:P..

Goed.. Mijn reguliere schema is een beetje veranderd.. Wij hadden namelijk normaal gesproken op maandag avond een korte show van 15 minuten op het pooldeck en twee shows van 50 minuten op de dinsdag. Maar nu hebben zij vanwege shows van andere mensen (de acteurs.. ‘Second city’, en de ‘magic show’ )hun shows gewisseld. Dus nu is de maandag avond een super drukke avond geworden, want nu zijn alle drie de shows achter elkaar, maar heb nu wel de dinsdag avond zo ongeveer vrij.. Behalve de electric boogie doen met de passagiers, beetje hier en daar kletsen en ‘dancing with the stars’ doen.. Maar geen show..! (gisteren avond was ik tweede geworden met dancing with the stars jeeh.. Ik had een hilarische chinese jongen en hij was super goed!!.. Ook voor het eerst!)

Nou langzaam aan begin ik echt een beetje gewend te raken aan mijn nieuwe leventje, en te genieten van alles wat ik doe, zie en meemaak! Al moet ik zeggen dat ik het toch een beetje ‘moeilijk’ had van het weekend, toen ik besefte dat dit het eindpresentatie weekend was en ik er gewoon niet bij was. Heel erg gek! Helemaal de gedachte dat ik ook nooit meer met de klas op het podium zal staan.. maargoed.. Its the way it is..!
Ook begin ik stiekem een beetje en ‘vakantie; gevoel te krijgen, omdat het allemaal veel minder stress is dan in het begin, en er is nu gewoon een soort structuur / schema van de week en ik weet elke dag wat ik van die dag kan verwachten. Waardoor ik mijn vrije tijd wat beter kan indelen en de leuke dingen langzamer hand meer aandacht krijgen!! (jeeeh!!) Al blijft het werk, en moet je toch elke dag gefocust weer op het podium staan..

Vorige week zondag had een zangeres uit de cast een’ cabinparty’ georganisseerd voor de saxofonist van de band, omdat die afgelopen vrijdag is vertrokken.. Haar cabin is groter dan de mijne, maar nog steeds erg klein maar ze had het super aangepakt.. Ze had allemaal fietslichtlampjes aan het plafond gehangen, om sfeer te creëren. Zij heeft roomservice dus om het uur, werd er eten gebracht! En ze had zo ongeveer de halve crew bar in haar kamer! Het was bestemd voor alleen de mensen van de cast en de band, maar het gerucht ging super snel en voor we het wisten wist iedereen het..
Binnen een uur stonden we met 18 man in de cabin (Ziek druk, aangezien ik en mijn roomie al bijna elke dag tegen elkaar knallen als we opstaan) Dus toen werden er rondes gehouden, zodat iedereen toch naar binnen kon, zonder dat we allemaal dood zouden gaan vanwege zuurstof gebrek..

Maandagavond, was er voor de mensen van de crew die interesse hadden een nachtboot gehuurd.. (mensen van kreta, beetje hetzelfde idee als wij toen deden)
We vertrokken 24 uur in de nacht, gingen varen, dj aanboord en een bar. Na 1.5 uur werd de boot (In the middle of nowhere) Stop gezet en konden we zwemmen.. Ja hoor en zelfs Solange die normaal alle kleuren van de regenboog schijt.. is gaan zwemmen .. Dacht op dat moment helemaal niet aan de smerige vissen, kwallen , eventuele haaien en weet ik het wat:P Plus het was donker dus ik had geen idee.. Maar zodra ik het water uitkwam had ik weer een besef momentje.. wat voor smerige vissen wel niet daar rond zouden kunnen zwemmen, helemaal omdat we niet in de buurt van land waren.. Maargoed uiteindelijk weer terug gevaren en om 3 uur stapten we de boot weer af en onze eigen schip weer op! Was echt een hele leuke avond! Het is zo leuk dat er zoveel dingen worden georganiseerd.

De dinsdagochtend TECrun was iets minder geslaagd, want iedereen was dood op en alle blunders van de avond er voor werden uitgebreid besproken (bleek dat een personeelslid van het ‘kidscentre’ had gekotst over een van onze zangeressen.. Dat is ook niet bepaald hoe je je avond wilt laten eindigen..)..

Woensdag was een vreselijke zeedag… De zee was super onrustig.. ergste wat ik tot nu toe ooit heb meegemaakt…Sommige mensen uit de cast werden zeeziek.. Ik gelukkig niet (al die achtbaan avonturen van jongs af aan komen nu goed van pas).. Ik denk dat die avond dan ook mijn vreselijkste performens tot nu toe was.. Ik kon geen balans houden, niet spotten.. Ik moet zeggen het was vreselijk! Ik kon ook totaal niet genieten en werd er een beetje chagerijnig van.. Plus in bed die avond werd ik geïrriteerd.. Soms wil je dat gevoel gewoon eventjes stopt!! Maar tja je kunt er niets tegen doen.. De volgende ochtend was het weer rustig.. en niets meer aan de hand..

Vrijdagochtend was het mijn ‘Debarkation day’.. Oftewel.. eens per maand ben ik de pineut.. zes uur opstaan en van half zeven tot half elf ’s ochtends mag je (chagrijnige mensen) gaan vertellen wat zij moeten regelen en waar zij naar toe moeten om het schip te kunnen verlaten.. en om 3000 man die allemaal ongeduldig zijn en tassen en koffers hebben plus geen logica snappen.. (blijkbaar) in controle te krijgen is dus niet erg makkelijk. Maar overleefd..
’s middags weer heerlijk Boston in gegaan.. heerlijke lunch gehad en een nieuwe gezellige plek in Boston gevonden.. Maar ik wilde ook een ander deel van Boston zien dus ik was naar een andere plek all

  • 06 Juli 2011 - 20:21

    Mom:

    Fijn om weer wat van je te horen. Miste je een beetje en zeker tijdens de show in het DeLaMar. Ik heb erge genoten van je klasgenoten. Allemaal toppertjes. Kijk uit naar je volgende verslag. Dikke kus, mama

  • 17 Juli 2011 - 14:30

    Oma En Opa:

    Wat is dit leuk en dan nog jarig binnenkort ... het kan gewoon niet op.Wij vragen ons af, zou ze wel weer naar huis willen? Wij denken, dit is zo'n prachtig beroep, plezier maken, een beetje werken en dan nog geld krijgen ook. Tsjonge, tsjonge, het is te gek. Maar desondanks veel liefs en en dikke tuut.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Solange

Do not let the hero in your soul perish in lonely frustration for the life you deserved and never been able to reach..The world you desire, can be won. It exists, it's real, it's possible, it is Yours!

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 104656

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 28 Mei 2014

Cruise like a dancer

20 Februari 2013 - 20 Oktober 2013

Dancing around the world

01 April 2012 - 08 Januari 2013

Dancing Through Life

23 April 2011 - 30 November 2011

Time to Dance... Time to Cruise

01 December 2017 - 30 November -0001

The American Dream

Landen bezocht: