Week 29, 30 en 31 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu Week 29, 30 en 31 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu

Week 29, 30 en 31

Door: Solange

Blijf op de hoogte en volg Solange

30 November 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ja hoor mijn allerlaatste waarbenjij.nu verslagje! Ik wilde dit eigenlijk nog in New York online zetten, maar vanwege alle stress op het laatste moment (weinig slaap ahum:P) ben ik dit verslag nu momenteel op het JFK airport aan het schrijven, maar hier is helaas geen internet dus het versturen wordt toch echt pas morgen, WANEER IK WEER IN AMSTERDAM BEN!
Oftewel wanneer jullie dit lezen zit ik weer lekker met mijn billen in het kikkerlandje!

New York was in één woord GE-WEL-DIG!! Het was precies wat ik had gehoopt en waarop ik mij verheugde! Het was heerlijk om weer bij mijn zusje te zijn! (ik mis je nu al … *snik
Verder waren mijn vriendinnetjes Rowen, Martika, Sharifa en Valerie er ook die er ook 100.000 procent ervoor gezorgd hebben dat deze vakantie zo top was!

Ik heb natuurlijk enorm veel geshopt! (ahum…… wel weer heerlijk geluk, twee koffers in moeten checken, dikke maar dan ook dikke overgewicht *kan ook niet anders na die ruime 7 maanden* maar heerlijk helemaal niets betaald!!! GELUKSVOGEL…) Sorry Rowen ik wrijf het er voor de laatste keer nog even in!:P
Verder belachelijk veel uitgegaan! Niet dat ik dat daarvoor nog niet deed.. Het was ongelofelijk.. Een vrouw zijn en de juiste mensen kennen hier in deze stad is het enige wat je nodig hebt voor een goed begin van een geweldige avond.. Ik denk dat ik maar 3 avonden thuis ben gebleven en voor de rest alleen maar uit ben gegaan! En de grap is dus, we hebben elke keer helemaal niets betaald. Geen één keer in een rij gestaan, altijd een vip tafel met gratis drinken, jassen worden ook verzorgd, drie keer gratis uiteten gegaan en twee keer gelunched.. Wat een leven.! Ik raad elke vrouw aan, zo snel mogelijk haar spullen te pakken en naar NY te gaan, want als je even een leuk jurkje aandoet, wordt je voor de volle 100 procent behandeld als een koningin!

Verder gedanst, gefietst en gewandeld door en in het Central Park. Daar had je pas echt door dat het herfst is met al die bladeren op de grond! Heel mooi. Maar toch heel gek want het weer was de gehele periode heerlijk! Elke keer tussen de 13 en de 20 graden, het zonnetje in je gezicht, het voelde als lente! Zo raar nog steeds te bedenken dat het over twee dagen al december is :S
Mijn jaar bestond uit 3 maanden winter, 1 maand lente, 6 maanden zomer, 1 maand herfst en 1 maand winter(straks in NL).. *hoe bedoel je ik ben gedesoriënteerd!

Ik heb enorm veel gewandeld deze vakantie! Ik kon daar echt van genieten! Ik hou al van mensen kijken en te genieten van alles wat om mij heen gebeurd.. Het was zo fijn na al die tijd om weer even heerlijk in een stad te zijn en rond te lopen. En zo kreeg ik ook een duidelijker beeld van de stad in plaats van steeds de ondergrondse metro’s te pakken.

Ook had ik een tien lessen kaart gekocht bij het Broadway Dance center en heb ik daar dus tien lessen gevolgd. Allemaal verschillende hiphop, contemporary, jazz en moderne lessen en ik werd er zo gelukkig van. Elke les nam ik een andere docent, maar elke docent wist mij elke les weer opnieuw te inspireren. Liep altijd naar huis met een gevoel dat mij zo gelukkig maakte! :D Ik ben gewoon zo verliefd op het gevoel dat dansen mij geeft!:D

Ik wilde graag naar de musical Billy Elliot maar ik was een beetje te laat, dus toen werd het de Musical Chicago! Dat blijft een goede musical! Erg genoten, al vond ik, maar mijn zus en Rowen ook, dat de energie erg laag was die dag.

Ook voor het eerst in mijn leven Thanksgiving gevierd. We hadden een etentje georganiseerd bij mijn zus en waren dus met 22 mensen Thanksgiving aan het vieren! :D Helaas was de kalkoen mislukt haha..

Nou goed enorm veel nog te vertellen natuurlijk maar ach aangezien ik nu (morgen) weer in het land ben, zeg ik we zien elkaar gewoon lekker in levende lijven en dan kletsen we gewoon nog even uren door. Want behalve dat ik nog enorm veel te vertellen heb, mag ik ook wel weer heel wat nieuwe updates krijgen vanuit jullie over de afgelopen maanden! Ik kan niet wachten jullie allemaal stuk voor stuk weer heerlijk te knuffelen!

Ik ben zoooo enorm blij en gelukkig dat ik dit heb mogen doen en meemaken. Ik heb het gevoel dat deze maanden mij enorm gevormd hebben als mens. Ik vond het ook fijn om meer over mezelf te leren en ik heb dan ook het gevoel dat ik echt wel gegroeid, ontwikkeld en toch ook wel veranderd ben. (in mijn ogen in positieve zin!) Ik kijk met vol trots en met enorm veel positieve herrinneringen terug aan de afgelopen periode.

Dit jaar 2011 begon al goed, aangezien in week 1 van het jaar wij als hbo4 twee 10en hadden gekregen voor ons eindproject en dat was duidelijk een goed begin voor een geweldig jaar!!
Ik heb mijn twee hbo diploma’s behaald, een heerlijke, geweldige baan gehad, enorm veel nieuwe mensen leren kennen die allemaal stuk voor stuk weer een nieuw plekje in mijn hart hebben gevormd.
Ik kijk vol trots en met happy feelings terug aan dit jaar. Want zelfs deze maand December zal dit jaar top gaan afsluiten, ik voel het!!

Lieve iedereen, enorm bedankt voor het lezen van mijn verslagen en alle smsjes, whatsappjes, mailtjes, belletjes en facebookupdates! Want ondanks dat ik jullie toch wel enorm heb gemist, heb ik toch altijd het gevoel gehad dat jullie nog erg dicht bij mij waren!

IK KAN NIET WACHTEN OM WEER MET JULLIE TE GENIETEN VAN HET LEVEN!
Want momenteel ben ik heeeel erg gelukkig!
Dikke zoen en tot snel!

Im living the life I love, Loving the life I live! <3


  • 30 November 2011 - 13:09

    Anne:

    Mooi eindverslag lijkt mij! :D

  • 30 November 2011 - 14:27

    Mama:

    Zo net m'n leuke jurkje aangedaan, m'n spullen gepakt en reis geboekt naar NY. Ben benieuwd hoe ik daar woman over 50 ;) verwend ga worden...

  • 30 November 2011 - 14:29

    Mama:

    Lieve Solange,
    Ik ben zo ontzettend blij dat deze trip je in alle opzichten zo goed heeft gedaan. Een goede basis voor de rest van je leven en wat er ook gebeurt, dit pakken ze je nooit meer af. Ik heb genoten van al je verhalen. Blijf zo sprankelend en onbevangen als je nu bent. Enjoy life. Love you, mama

  • 30 November 2011 - 20:08

    Cindy :

    Hey Sol
    Weet niet of je me nog kent maar heb echt AL je verhalen gelezen..week op week op week en heb er enorm van genoten:)! Elke keer dacht ik zal k reageren...maar nu toch eindelijk mezelf er toe gezet!
    Ik kijk echt met héél veel plezier terug op de tijd op damstede dat we met elkaar omgingen en vind het dan ook super leuk om je zo gelukkig te zien/lezen;) vind het ontzettend goed en knap van je dat je je grote droom hebt doorgezet en nu al al die jaren zo gepassioneerd met je hobby en nu zelfs beroep bezig bent!! Hoop dat er nog vele mogen volgen en ook dan zal ik je met plezier blijven volgen:)! Hoop je weer eens persoonlijk te spreken mss een klein damstede reunietje;) haha heel veel suc6 met alles wat nog komen gaat dikke x cindy ( die tweeling van damstede haha)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Solange

Do not let the hero in your soul perish in lonely frustration for the life you deserved and never been able to reach..The world you desire, can be won. It exists, it's real, it's possible, it is Yours!

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 377
Totaal aantal bezoekers 104393

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 28 Mei 2014

Cruise like a dancer

20 Februari 2013 - 20 Oktober 2013

Dancing around the world

01 April 2012 - 08 Januari 2013

Dancing Through Life

23 April 2011 - 30 November 2011

Time to Dance... Time to Cruise

01 December 2017 - 30 November -0001

The American Dream

Landen bezocht: