Week 14 - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu Week 14 - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu

Week 14

Door: Solange

Blijf op de hoogte en volg Solange

01 Augustus 2011 | Bermuda, Hamilton

Hoi vriendjes, vriendinnetjes en familie!
Ja deze week ben ik precies halverwege mijn contract!! (behalve dat ik er bijna een maand achteraan plak, dus ik ben nog niet halverwege, voordat ik weer terug ben, maar alsnog)

Afgelopen week was een aparte week. Shows werden omgeruild, zodat er meer tijd was voor de nieuwe zangeres om de moeilijkere dingen later in de week te doen en aan te leren, waardoor mijn ‘normale’ ritme een beetje in de war was.
Verder is de sfeer weer iets beter (helemaal na gisteravond omdat de nieuwe zangeres jarig was en we voor het eerst met de gehele cast weer samen waren, naast de shows en repetities).
Ze is trouwens wel heel lief, beetje oud:P 32 jaar :P en verder ook een beetje saai. Zit de gehele dag in haar kamer. Wilt niet met ons mee als we van de boot gaan of gaan eten of iets. Beetje vaag maargoed.. Wij laten haar maar in haar waarde en haar ding doen..

Uhm ik heb niet echt bepaald spannende dingen gedaan of meegemaakt de afgelope week. Heb erg rustig aan gedaan, wat dingen voor mijzelf op een rijtje gezet, nagedacht over mijn toekomst :P. Mijn manager laten weten (niet de company manager maar de persoon die mij het contract aanbood) wat mijn wensen zijn voor de toekomst. Verder moest ik afgelope vrijdagochtend werken maar ik kon in de middag wel lekker Boston in dus even rondgewandeld, gelunched, daarna op het dek op de boot gelegen, gelezen en gechilled (jaaa hard werken hoor:P)
US telefoon deed het weer eens niet:S:S volgende week maar weer naar de winkel AARGG.!!!

Ohja verder is er wel echt iets nieuws … HEEL IRRITANT!!
Onder mijn kamer is de crewgym. En ik kan mij herinneren dat in de repetitie periode degene die ons de shows aanleerde vertelde dat zij tijdens één contract een kamer had precies boven de gym en elke keer wanneer mensen gingen boxen tegen de boxbal, haar hele kamer kraakte en alles..
Nou goed op een ochtend komt er in ene een super vaag, hard, geluid onder mijn bed vandaan. Het leek net of er een muis onder mijn bed zat en vet zat te bewegen of te knagen.. dus als reactie sprong ik gelijk op een stoel en rachel op mijn bed. Tot we ons bedachte dat er eigenlijk helemaal geen muis op de boot kan zijn (tenzij ze naar binnen glippen, maar gebeurt zelden).
En konden de gehele dag dat geluid maar niet verklaren tot we ons bedachten wat dat meisje toen had gezegd.
En toen gingen we het uitproberen, Rachel naar beneden later die dag en ik wachten in de kamer en ja hoor. De haak van die boxbal zit zo ongeveer in onze vloer. Dus elke keer wanneer mensen gaan boxen kraakt dat hele ding, onze hele kamer wordt bij elkaar getrilt plus het lijkt alsof ons bed elke moment in elkaar stort.. Super irritant.. en vet vaag dat we daar nu voor het eerst last van hebben.. Goed hebben geklaagd en wij zijn niet de eerste, het is de kamer en elk contract opnieuw wordt er geklaagd (waarom ze dat ding niet gewoon verplaatsen geen idee :S)
Maar van de week op een ochtend (7uur ’s ochtends terwijl twee shows hadden gedaan de avond ervoor) was er dus iemand super fanatiek met dat ding bezig.. en Rachel en ik super chagerijnig, wij wachten , proberen verder te slapen maar om de 3 minuten waren we aan het schreeuwen in ons bed, zo geirriteerd.. En na 20 minuten trok ik het niet meer en was ik naar beneden gegaan… ja hoor een man super bezweet met rockmuziek keihard op zijn ipod was even een volle workout met die boxbal aan het uitvoeren.. dus had hem even de situatie uitgelegd en gelukkig stopte hij.. Maar nog geen uur later kwam de volgende!! Dus wij hebben nu die boxbal gewoon van de haak gehaald en een briefje erop geplakt dat hij kapot is! Hopelijk hebben we er nu geen last meer van..

Uhm verder sinds vanochtend weer in Bermuda, vanochtend ontbeten in de hoofdstad. Zo chill want het is een uur met de bus. Maar er is een pontje naast onze boot en dan ben je daar in 15 minuten. Dus dat is erg fijn. Daarna weer paar uurtjes naar het strand geweest, naar de gym geweest en net lekker uiteten gegaan (Vandaag is mijn vrije dag !! woehoeee ,…. Geen dollar dollar, electric slide , kletsen met de gasten of weet ik veel wat vandaag)
Verder vandaag de boottrip die ik vorige week had gedaan geboekt voor volgende week maandag voor een groep mensen van de crew waar wij mee omgaan. Rachel wordt dan 24 en we hebben twee shows die avond dus is wel leuk dat we overdag dan wat leuks kunnen doen.

Oh ja en heel chill voor mij.. Rachel en ik hadden een deal gemaakt in het begin van ons contract dat we halverwege ons contract zouden wisselen van bed. Zodat zij onder kan slapen en ik boven. En we zijn nu halverwege dus we zouden deze week ruilen. Maar omdat zij zo ongeveer 5 dagen per week bij haar vriendje in bed slaapt (en hij half september vertrekt) mag ik nog lekker beneden slapen tot half september. Dus dat is chill!!

Nou dat was het eigenlijk wel. Niet zoveel te vertellen deze week..

Denk aan jullie! Dikke zoen Mwuah!!

Ps.. ben beetje bang.. was vanmiddag op het strand naar mijn ipod aan het luisteren en legde mijn telefoon later weg.. viel in slaap en een uur later pak ik mijn telefoon en zie staan belt al voor 57 minuten!!!! Naar Henk (leraar op Lucia marthas ! :S) Dus ik vet stressen en luisterde, maar het was geen voicemail en ik hoorde de hele tijd een vrouw engels kletsen en vertellen da als ik naar de US wil bellen toets dit als ik daar naar toe wil bellen toets dit.. Dus beetje gek. Maar ben wel super aan het stressen dat dit straks van mijn telefoon rekening wordt gehaald (dat zal dan zo’n 500 euro zijn:S:S:S aaaaaah!!)
Dus please cross your fingers for me!!...

  • 01 Augustus 2011 - 08:11

    Mama:

    Lieve Sol,
    Ben ook benieuwd naar je toekomstplannen!
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt.
    Goede oplossing van dat briefje op die boxbal... haha
    Heb je de mini-Solange nog gezien?
    Dikke tuut

  • 01 Augustus 2011 - 12:47

    Tante Solange Sr:

    Mama de Jong,
    Rustig aan. It is the time of her life at this moment.
    Alles komt GOED TERECHT niet waar Sol?
    Hier spreekt een "ervaren"moeder van twee (28 en 26).
    Ik geniet ook mee van jouw ervaringen en jouw oplossingen voor problemen bewijst groei naar volwassenheid.
    dikke kus voor ma en dochter


  • 01 Augustus 2011 - 15:28

    Oma En Opa:

    Oh Solange, een beetje dom. Leg nooit onbeheerd de telefoon naast je en ga slapen. Beter is: leg 'em tussen je spullen onder je hoofd. Als iemand er dan gebruik van wil maken moet hij/zij het onder je hoofd vandaan halen.
    Ik heb ook een akkevietje: iemand probeert telkens in mijn Facebook account in te breken door zijn/haar IPhone hieraan te linken. Waarschijnlijk is dat al gebeurd, maar weet het niet te pareren.

  • 02 Augustus 2011 - 23:00

    Carola:

    Lieve Solange, ik blijf genieten van al je verslagen, heel erg leuk om steeds te lezen. Ik hoop dat je tel. rekening mee gaat vallen, ik zal duimen. Aankomend weekend is het in A'dam weer gay canal time ! Zal wel weer een gekkenhuis zijn. xxx Carola.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Solange

Do not let the hero in your soul perish in lonely frustration for the life you deserved and never been able to reach..The world you desire, can be won. It exists, it's real, it's possible, it is Yours!

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 502
Totaal aantal bezoekers 104684

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 28 Mei 2014

Cruise like a dancer

20 Februari 2013 - 20 Oktober 2013

Dancing around the world

01 April 2012 - 08 Januari 2013

Dancing Through Life

23 April 2011 - 30 November 2011

Time to Dance... Time to Cruise

01 December 2017 - 30 November -0001

The American Dream

Landen bezocht: