Week 24 en een beetje:P - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu Week 24 en een beetje:P - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu

Week 24 en een beetje:P

Door: Solange

Blijf op de hoogte en volg Solange

12 Oktober 2011 | Bermuda, Hamilton

Hoi lieve mensen van het goede leven,
Ik heb zo een super geweldige week gehad! Vandaar dat ik weer eens iets later ben. Goed we waren gebleven bij vorige week zondagavond.. We waren met een grote groep uitgegaan voor de tweede keer in de nachtclub daar bij dat super mooie hotel. En ik had de avond van mijn leven! Het is daar zo gezellig en het voelt allemaal weer nieuw en wat anders. Verder weer nieuwe mensen ontmoet en onder andere de manager/ eigenaar van die club. Hadden wat informatie gewisseld want hij zei dat hij volgende keer wel gratis vervoer en dergelijke kon regelen voor ons, plus we kregen die avond behoorlijk wat gratis drankjes en na afloop zelfs gratis pizza dus dat kan altijd handig zijn. Verder vroeg hij mij of ik een ‘visitorpass’ voor hem en zijn vriendin kon regelen. Dat houdt in dat mensen die mensen kennen die aan boord van ons schip werken (ikke dus), voor een avond of een dag mensen kunnen uitnodigen aan boord te komen. Dus dat had ik voor hem geregeld en gisteren waren ze langsgekomen. We waren wezen eten aan boord en ze kwamen kijken naar een van onze shows. Was echt super gezellig. Plus ik kon ze ook meenemen in crewgebieden, dus een soort van kijkje achter de schermen. (hij kon niet geloven hoe wij in onze kamer zo groot als een kast konden leven voor zes maanden haha:P). maar ze hadden een erg leuke avond gehad en altijd leuk om anderen op die manier blij te maken!

Goed terug naar vorige week. Maandag was een erg chaotische dag. Wij kregen namelijk onverwachts te horen dat ons contract verlengd werd met twee dagen en we allemaal 30 oktober pas het schip verlaten in plaats van 28 oktober. Nou dat was dus balen, want ik heb al mijn tickets al geboekt… Maar ik keek mijn contract goed na en ik heb getekend voor de 28ste, plus er stond niets in over eventuele verlenging en dergelijke. Dus ik gaf al aan aan mijn manager, dat ik er geen problemen mee heb om twee dagen langer te blijven, zolang zij mijn ticket naar Curacao dan maar betalen. En zo niet vertrek ik hoe dan ook de 28ste. Uiteindelijk waren er nog twee mensen van de cast die vanwege nieuw en ander werk ook echt de 28ste gingen vertrekken. Nou was allemaal een beetje gedoe. Maar uiteindelijk alles geregeld en iedereen vertrekt uiteindelijk toch de 28ste en iedereen heeft ook vandaag zijn tickets binnen gekregen dus het is allemaal zeker!

De volgende verrassing die we die dag te horen kregen, was dat de volgende dag (vorige week dinsdag) een van de ‘belangrijke ‘ mensen van NCL productions aanboord zou komen samen met een Choreograaf uit Miami om ons een geheel nieuwe ‘welcome onboard show (één nummer) en een heel nieuw ander nummer aan zou gaan leren voor op het pooldeck. (Wanneer we wegvaren vanuit Boston, normaal gesproken is er dan altijd een dj en alles en moeten wij een uur dansjes doen met passagiers :p. Maar dat is nu veranderd in 1 dansnummer dat wij performen, veel beter!). Maar dit creëerde wel allemaal extra stress. Dinsdag was het ook niet mogelijk om de boot af te gaan want we waren de gehele dag van ‘s ochtends vroeg tot ’s avonds laat aan het repeteren in de vrije uurtjes die we hadden, naast onze werktijden. En woensdag was precies hetzelfde.. Ik moet zeggen ik vind beide nummers heerlijk om te doen. Ééntje is een beetje musicaltheatre achtig en eentje is meer salsa achtig en vol energie! Heerlijk! Plus het gaf mij weer een beetje het gevoel van een workshop of het volgen van een les. Kan niet wachten om weer lessen te volgen. Natuurlijk performen en optreden is waar je alles voordoet! Maar af en toe gewoon lekker de studio in en trainen en zweten en dansen en nieuwe dingen leren blijft toch ook wel lekker! (nadeel was alleen dat de zee woensdag weer behoorlijk onrustig was, dus niet de beste dag om de hele dag in een dansstudio door te brengen, maargoed). Verder kwam de Choreograaf na de repetitie naar mij toe en zei ‘If this was an audition, I would definitely hire you! You’re amazing!’ Nou ik riep al, hij werkt veel als choreograaf en dergelijke in Miami, nou bel me maar hoor, geen problemen mee om even over te vliegen naar Miami om daar aan het werk te zijn als danser! Kom maar op ! :P

Plus hij is vandaag terug gevlogen en heeft daar een evaluatiegesprek met onze nummer 1 manager, onze baas die ons een nieuw contract aanbiedt of niet. :S Dus ik hoop stiekem dat hij even een goed woordje voor mij doet.. *ieh*..

Verder hadden wij deze nieuwe dingen vrijdag uitgevoerd en ze waren super enthousiast. Dus missie geslaagd. En uiteindelijk was alle stress die we maandag hadden, niet echt nodig geweest. Dus altijd een goed gevoel, wanneer je weer rustig kunt ademen. Ik was wel vrijdag voor het eerst in lange tijd weer echt zenuwachtig. Heb dat al heel lang niet meer gehad.

In Boston had ik nog even mijn laatste dingen geregeld en inkopen en dergelijke gedaan voor de laatste weken. Maar het heeft bijna al geen zin meer om nog nieuwe dingen en inkopen te doen, want het einde is nu toch echt in zicht snik..

Zaterdagavond de shows gedaan en ging eigenlijk wel erg goed! Waardoor iedereen in een super goede bui was en we na afloop besloten met zijn allen uit te gaan in de club hier aan boord.. (half zeven in de ochtend lag ik in mijn bedje.. *Ieh..* Heerlijk de hele dag liggen pitten.. maar toen ik om vijf uur wakker werd en naar buiten keek en zag dat het weer in Bermuda prachtig was, had ik even voor 1 seconde de gedachte, shit ik hoopte dat ik naar buiten was geweest. Maar die gedachte verdween ook weer snel.. Ik had de dag anders echt niet overleefd.. Wij hadden namelijk die avond een Crewparty op de Helipad.. dus de gehele crew 1000 man! Was boven op de deck 13 van de boot aan het feesten.. Het thema was Sexy and Black! Plus degene die het had georganiseerd had ons (de vier vrouwelijk dansers) gevraagd een dans te maken op het nummer ‘Blackcat’ van Janet Jackson. Dus naast de week met al twee nieuwe nummers hadden wij ook nog even een dans in elkaar gefixt! En die avond hadden wij die uitgevoerd. De gehele crew ging los! Was erg leuk.. al ging het niet helemaal vlekkeloos maar ach maakt ook niet uit.. iedereen was blij.. en aangezien de status van iedereen (min 5 glazen al achter de rug), hadden we net zo goed op het podium kunnen poepen en dan was nog iedereen losgegaan.. Ach ja! We hadden uiteindelijk een heerlijke avond! Er is een video van ons optreden, dus even kijken of ik die kan scoren voordat ik wegga(net als van de andere shows! Zou wel leuk zijn als ik wat dingen kan laten zien!.. zodat jullie zien dat ik toch ook wel iets anders doe naast feesten :P)

Maandag middag hadden ik, Rachel, Carys en Tera ( van de kleding) scooters gehuurd.. waren naar een restaurantje gegaan aan het water daar soort van vroeg avond gegeten (omdat we die avond shows hadden). Vervolgens naar een andere plek gegaan, klein strandje waar we de zonsondergang hebben gezien.. Het was zo fijn om even niet afhankelijk te zijn en in ‘controle’ te zijn van je eigen vervoer! Was trouwens heel gek om sleutels in mijn handen te hebben, voelde een beetje ongewoon.. (vergat en verloor ze dan ook de hele tijd :S.. Wij hebben een ID-kaart hier wat onze sleutel is en verder nergens een sleutel voor nodig.. ). En ’s avonds na de shows werd er de film ‘Bridesmates’ in het theater gedraaid op een groot scherm (bioscoop-idee) voor de crew. Dus lekker luier avondje gehouden.

Vandaag, dinsdag, waren we vroeg opgestaan (8:30, ik ben nog nooit eerder opgestaan dan 10 uur denk ik op een Bermuda dag :P) hadden een de pont gepakt met onze scooters naar het uiterste puntje van het eiland, St. George. En waren vandaar het hele eiland over gescooterd weer helemaal terug naar onze haven, wat het andere uiterste puntje is van het eiland.. Het was zoooooooo ontzettend leuk! Ik was zo aan het genieten!! De omgeving, de zon in je gezicht, de warme wind. Plus het links blijven rijden ging mij erg goed af, behalve de rotondes gaven mij kleine paniekaanvallen.. maar ik leef nog heb nog steeds 10 vingers en 10 tenen dus alles helemaal cool! Verder had de manager van de nachtclub ‘Cellar’ die ik een bezoekerspas had gegeven voor afgelopen maandag mij aangeboden om met de meiden hem en zijn vrienden op te zoeken op een van de ‘super de luxe restaurants’ in een super de luxe resort om samen te gaan lunchen op zijn kosten als bedankje dat ik de bezoekerspas voor hem geregeld had. Nou daar zeg je natuurlijk geen Nee tegen! Dus ook nog uitgebreid gelunched vandaag zonder ook meer een cent te betalen.. Vandaag behoort zeker tot één van mijn top 10 dagen hier in Bermuda!!

Nou iedereen is weer up to date!! :D we keep in touch!! Can’t wait to see you all really soon!! Hihi

Much love!!

  • 11 Oktober 2011 - 23:17

    Carola:

    lieve Solange,
    Wat ben je toch geweldig bezig ( op allerlei gebieden ), keep on networking ......je weet maar nooit. Dat gevoel van zelf eens een lekkere les volgen en zweten, herken ik helemaal, dat heb je gewoon nodig. Ik blijf je volgen en geniet nog steeds van je verslagen, plus moet ik iedere keer lachen als jij plus schrijft. Er is nl. hier al een tijdje een commercial van de Plusmarkt, die iedere x het woord plus vermelden. Dan denk ik aan jou !
    Liefs van Carola.

  • 12 Oktober 2011 - 10:06

    Oma En Opa:

    Nu, als je dit leest zouden wij ook wel een pasje willen hebben en een paar dagen aan boord verblijven om eveneens exquise gerechten te eten. Het lijkt ons fantastisch. Maar opa herkent wel trekken in jouw gedrag die wijzen op een ritselaar en één die ook solidair is naar haar teamgenoten. Wat weer een prachtige foto's. Wij zijn enorm trots op je. Liefs en een dikke knuffel mei in tsjûke tút fan ús tegeare. Opa

  • 12 Oktober 2011 - 17:35

    Mama:

    Lieve Solange,
    Heerlijk dat je er zo met 200% van geniet.Nog even...
    Jan heeft vandaag zijn heupoperatie gehad. Is gelukkig geslaagd... nu nog kijken of hij snel weer kan lopen. Kus, mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Solange

Do not let the hero in your soul perish in lonely frustration for the life you deserved and never been able to reach..The world you desire, can be won. It exists, it's real, it's possible, it is Yours!

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 104660

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 28 Mei 2014

Cruise like a dancer

20 Februari 2013 - 20 Oktober 2013

Dancing around the world

01 April 2012 - 08 Januari 2013

Dancing Through Life

23 April 2011 - 30 November 2011

Time to Dance... Time to Cruise

01 December 2017 - 30 November -0001

The American Dream

Landen bezocht: