Week 15 en week 16 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu Week 15 en week 16 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu

Week 15 en week 16

Door: Solange

Blijf op de hoogte en volg Solange

21 Juli 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Afgelopen weken was gekkenhuis, maar oh zo leuk!!
Het was vooral feesten, genieten leuke dingen doen. En als we ze niet aan het beleven waren, waren we ze wel aan het inplannen en dan zo af en toe een show eruit knallen!

Soms is de energie tijdens de shows anders dan voorheen en voelt het allemaal een beetje kaal. Puur omdat je gewend bent om met meer mensen op het podium te zijn in sommige stukken. Maar het publiek merkt er vrij weinig van.
Ik had afgelopen week in twee shows gedoe met kostuums die overal aan bleven haken, kapot gingen en weet ik het wat, waardoor ik MEGA veel stress had backstage en tegen iedereen liep te schreeuwen (aangezien de techniek mensen of de extra hulp kleedster je dan aankijken met ogen van wat wil je dat ik nu doe.., terwijl jij in het donker probeert te verzinnen hoe je dit zo snel mogelijk kan oplossen) na afloop excuses aangeboden en vermeld dat dat nu eenmaal de gestreste Solange is.. (je hoort de muziek/show doorgaan en merkt dat je je achterloopt en misschien het niet gaat redden… stress stress stress). Maar tja het houdt alles spannend en vervolgens lig je on stage weer in een deuk! Verder zijn er de afgelopen weken enkele foto’s van ons genomen tijdens de shows, ik moet ze nog even selecteren maar zal volgende week denk ik een paar online zetten!

Wat een heerlijke week heb ik gehad afgelopen week!
Het begon vorige week zaterdag al gelijk goed! Ik had mijn cast en de Nickleodeon cast uitgenodigd om bij mijn zus langs te komen en daar een soort vervroegd verjaardagsfeestje te houden op haar rooftop! Natuurlijk had mijn zus zich enorm uitgesloofd en mij verwend met allemaal heerlijke zelfgemaakte hapjes! En wat een enorme verrassing was, was dat de moeder van mijn (half)zus, Bianca ook in NY was. Dus ondanks dat mijn eigen mama er niet was (die ik toch heerlijk volgende week in levende lijven kan knuffelen) had ik toch mijn ’ tweede’ mama op mijn verjaardag! Het was super gezellig en een heerlijke middag! Voelde weer even als het ‘normale’ leven ipv het ‘shiplife’! Het was bewolkt voor het eerst in weken in NY, maar dat was stiekem wel even fijn want het was nog steeds bloedje heet, we zouden denk ik doorbrandden als de zon was uitgekomen!
En de taart aan het eind van middag maakte mijn middag helemaal compleet! THANKS ZUSJE!!

Verder hebben wij elke zaterdag zoals ik al eens aangaf ladiesnight en dat is alleen voor de meiden. De jongens vragen regelmatig welke films we gaan kijken en zijn soms jaloers want ze willen met ons mee kijken. Dus zo hadden wij een paar weken geleden al aangegeven dat ze alleen binnen kunnen komen als ze als een lady verkleed zijn met een ‘mangina’.
Goed vorige week zaterdag kijken we rustig onze film, en ineens gaat de telefoon. Ene ‘Donna’ was aan de lijn en was beledigd dat zij en haar vriendinnen niet waren uitgenodigd voor ladiesnight. Vervolgens wordt er opgehangen en wordt er op de deur geklopt.. en ja hoor.!!
3 mannelijke dansers en een zanger waren verkleed als ladies en ready om onze ladiesnight te betreden! Ik heb zo ontzettend gelachen! We kregen een hele show met alles erop en eraan dat over ging in een fotoshoot, een catwalk en weet ik het wat, waardoor uiteindelijk het hele schip mee kon genieten!

Zondag na onze show gingen we met een paar wat drinken in een van de bars aan boord, omdat ik om 12 u jarig werd. Op weg naar de bar loop ik door de Atrium, het middelpunt van het schip, waar onze soul/reggaeband aan het spelen is. De zanger begint mijn naam te roepen en verteld iedereen dat het die nacht om 12 u mijn verjaardag is en begint met iedereen die daar aanwezig is happy birthday voor mij te zingen door de microfoon terwijl ik op het podium wordt geroepen! Super lief, maar stiekem ook wel een beetje ongemakkelijk. Maar voelde mij wel speciaal. hihi

Goed iedereen proosten om 12 u, vervolgens terug naar mijn kamer, want wilde het niet te laat maken want we moesten de volgende ochtend vroeg werken en hadden daarna onze hele Disney dag voor de boeg. Kom ik terug in mijn kamer. Hebben Elise en Kortnee mijn hele kamer versiert! Alles was vol met slingers, ballonnen en weet ik het wat, elke plekje was gevuld! Ik had echt geen idee en vond het enorm lief! Toen ik de volgende ochtend wakker werd voelde ik mij ook echt een jarig jopje in een versierd paleisje!

Snel werken in de ochtend en toen klaar maken voor Disney! Nou de ochtend was een drama, want Elise (die altijd alles kwijtraakt) was haar Crew- IDcard kwijt. Wat je pinpas, sleutel, ID en alles ineen is. En zonder dat mag je het schip niet verlaten. Lauren, die op mijn verjaardag alles had geregeld, was als een kip zonder kop aan het rondrennen om van alles te regelen maar ze zeiden’ nee regels zijn regels en zij kan niet van het schip af’. En een nieuwe aanmaken kon pas aan het einde van de dag vanwege werktijden van het kantoor en dergelijke. Dus Elise in tranen, ik balen want zij is een van de mensen met wie ik het meest close ben, dus die ik juist op mijn verjaardag erbij wil hebben. Goed we hadden ons erover heen gezet en stappen de bus is. Vervolgens na 10 min onderweg te zijn worden we door een random nummer gebeld. Is het onze Hoteldirector (geweldige vent!!) Die vond het allemaal zo enorm zielig, dat hij iemand speciaal had laten komen, om een kaart voor Elise te maken en Elise was op weg met zomaar iemand in een auto naar ons toe, of wij aan de kant van de snelweg op haar wilde wachten! Super nieuws!! Iedereen blij vooral ikke!!
Je verjaardag is nooit perfect zonder hier en daar wat drama, kan nooit vlekkeloos gaan dus kwam uiteindelijk allemaal goed en iedereen was ready voor een topdag en dat was het!!

Ik heb een heerlijke dag gehad, het park bestond uit allemaal verschillende landen zoals Mexico, Engeland, Noorwegen, China, Japan, Canada, Italië, Frankrijk en Afrika en in elk land was er wel iets te beleven! Zo onwijs gelachen en naar mijn zin gehad. Het begon zelfs enorm te stortregenen, maar het kon niemand wat schelen. Terwijl het halve park aan het schuilen was en elke restaurant of bar dat ze konden vinden, stonden wij allemaal te dansen, huppelen en te zingen in de regen! Waardoor wij uiteindelijk zelfs in een fontein gingen dansen en rollenbollen, totdat security kwam en ons toch even aangaf dat dat absoluut verboden was. (werden we toch bijna Disneyworld uitgezet, de gelukkigste plek op de hele aardbol… hoe krijgen we dat nu voor elkaar??? haha)
Ook had ik mijn gezicht nog laten schminken, maar daar bleef ook niet enorm veel van over na de regen!
Maar de laatste 2 uren van de dag, kwam de zon toch weer door waardoor we allemaal weer droog naar huis konden! Het voelde echt als een schoolreisje op de basisschool. Iedereen was zo vrolijk en gelukkig en was aan het stuiteren van de energie de gehele dag. Waardoor ook echt iedereen op weg terug knock-out was. Terug aan boord even een dutje doen en ‘s avonds nog even feesten waar ik ook weer verrast werd met een taart! Verder zulke leuke cadeautjes gekregen! Iedereen had geld ingelegd zodat zij mijn entreebewijs voor Disney betaalde. Verder had Matt een zanger een zelfgemaakte sjaal voor mij gemaakt voor in Canada (waar we over 6 weken heen gaan), die super mooi is geworden. En van de meiden had ik (aangezien iedereen zegt dat mijn antwoord op alles altijd ‘just do it’ is.) een t-shirt, een sport korte broek en een sport bh van Nike gekregen met de quote ‘JUST DO IT” erop! Helemaal Happy!!

Dinsdag waren we in GSC, private island, maar letterlijk iedereen was zo brak en moe van mijn verjaardag dat niemand van boord ging en iedereen de gehele dag in bed lag, totdat we moesten werken en onze show moesten doen!

Woensdag in Nassau Bahamas, gingen we nog even door met het vieren van mijn verjaardagsWEEK. We gingen naar een strandtent, waar het enorm gezellig was! Iedereen was aan het dansen en ook daar werd er voor mij gezongen en werd onze hele groep in de belangstelling gezet. De middag begon met wat drankjes en ballonnenhoedjes op ons hoofd. (Voor mijn verjaardag in Disney had ik voor iedereen trouwens partyhoedjes gekocht die iedereen braaf aan het dragen was, zodat het hele park gelijk kon zien dat wij bij elkaar hoorde!) En onze bahamasdag eindigde met een danscontest, waarna wij met kleren en al in de zee belandde! (wat stiekem wel lekker was, want we hadden het BLOEDHEET!)

Eergisteren een avond rondgebracht met de meiden in onze spa, heerlijk relax! Sauna, bubbelbad, jacuzzi, stoomkamer etc! Even lekker relaxen! Op zulke momenten realiseer ik ook weer hoe enorm verwend wij zijn met al deze faciliteiten aan boord voor niets! Alsof wij een enorm groot huis hebben met van alles erop en eraan!! Maar met toch ook wel heel veel regels, en Camera’s overal alsof we in Big brother zitten (letterlijk de enige plek zonder camera, is in mijn kamer!).

Alles bij elkaar heb ik dus een heerlijke week gehad!!! Gisteren even lekker rustig aan gedaan en vandaag lig ik heerlijk bij zusjelief op de bank te genieten van het feit dat ik gratis internet kan gebruiken, ik even in een normaal huis ben ipv van een 1 bij 1 kamer en überhaupt op een bank kan ZITTEN en liggen! Niet eens te beginnen over het feit dat er een tv voor mijn neus is, een heerlijk 2persoonbed waar ik zo even in ga rollenbollen en ik een koelkast met eten en drinken erin kan open trekken, zonder ook maar eerst mijn jurkje of hakken uit de kast hoef te pakken voordat ik eten of drinken kan zien…!! HEERLIJK!!

Alles bij elkaar ben ik momenteel een Happy 22-jarig meisje die zichzelf geen betere verjaardag had kunnen wensen! Ik had het natuurlijk graag met jullie doorgebracht, maar ik weet dat er nog vele verjaardagen zullen komen in de toekomst waarbij ik wel gewoon in NL zal zijn, dus komt helemaal goed! Perfect is iets nooit, maar Bijna perfect was het zeker!!

Dikke kus vanuit NY!!

Ps. Nog een weekje voordat mama en Jan hier zijn, ik kan het niet geloven, maar ben heerlijk aan het aftellen!:D

KUSJEEEEEEEEE :D


  • 21 Juli 2012 - 17:51

    Mama:

    Wow, wat een te gekke birthday party in het kwadraat. Iedereen heeft je super verwend. Maar ik weet zeker dat je het verdient. Je hebt altijd zoveel voor anderen over en zij hebben dat graag voor je over en vieren het ook allemaal mee. Heerlijk om op afstand zo mee te genieten.
    En wat een ZUS. Deva is ook onovertreffelijk. Ontzettend lief dat zij je eenrooftopfeestje hield met dat fraaie uitzicht. Wij verlangen er ook al naar.... hihi.
    Lieve schat, geniet ze en bedankt voor de fmooie foto's en je verslag.
    Ik geniet er iedere week van en dan lijkt het of ik toch een beetje bij je ben.
    Dikke kus, mama

  • 21 Juli 2012 - 19:12

    Mia:

    Jaloeeeeersssss, moppie, doppie wat een geweldig feest, door jou verslag ben ik er toch een beetje bij. Hoef niet te vragen of je verjaardag leuk was;-)..
    Ben ook (vroeger toen ik nog jong was) naar Disney World geweest ik vond het overtreffelijk, geweldig en niet te vergelijken met Disney Parijs..
    Er zijn nog wat kaarten onderweg zo dan kan je nog een beetje na genieten van je verjaardag.
    Zo, lieve schat geniet ervan houd vol Mama en Jan komen snel
    Dikke kus Mia.

  • 21 Juli 2012 - 19:16

    Oma En Opa:

    Lieve Solange,
    Wat heb je weer een boel beleefd. Voor ons onvoorstelbaar! Maar wat heb jij een lieve zus die dit allemaal voor jou over heeft. Het hele stel bij haar op de rooftop, het is me wel wat. Leuk dat je Bianca trof en dat die zich ogenschijnlijk eveneens zo thuis voelde bij al die jongelui. Geweldig. Dat jij dit voor elkaar krijgt ligt naar mijn idee, dat jij altijd klaar staat voor anderen en die wilden nu weles laten blijken dat zij dat waarderen en hebben gewaardeerd. Nu feestbeest, nog veel plezier met je werk en het feestvieren dan hebben wij ook plezier en zijn wij er gerust op dat je in goede handen bent.
    Liefs van oma en opa en een dikke knuffel en in tsjûke tút fan us tegearre.

  • 21 Juli 2012 - 21:13

    JandeBoeddhaman:

    Solange, this birth-day will always be remembered.
    It became very special and it's completely yours...keep this jewel-souvenir in your mind....and be happy you were so lucky to get 'love' back already so soon in your life.
    I am sure you deserve it!

  • 24 Juli 2012 - 07:12

    Schaap:

    Wojoooooo! En dan ben je jaloers op mij?

  • 24 Juli 2012 - 07:23

    Sheep:

    Had ik net een heel verhaal geschreven, staat er maar 1 zin bij m'n reactie potverdorie, haha. Maar jij hebt wel een supervette 'my sweet 22' party gehad! En ook gewoon een week lang. Haha dat moet ik ook maar eens gaan invoeren. Heel veel plezier met Jan en je moeder daar en geniet en feest zo hard als je kan! Jij hebt het goede leven uitgevonden;) dikke kus en groetjes daar Xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Solange

Do not let the hero in your soul perish in lonely frustration for the life you deserved and never been able to reach..The world you desire, can be won. It exists, it's real, it's possible, it is Yours!

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 589
Totaal aantal bezoekers 104456

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 28 Mei 2014

Cruise like a dancer

20 Februari 2013 - 20 Oktober 2013

Dancing around the world

01 April 2012 - 08 Januari 2013

Dancing Through Life

23 April 2011 - 30 November 2011

Time to Dance... Time to Cruise

01 December 2017 - 30 November -0001

The American Dream

Landen bezocht: