Veilig aangekomen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: Solange

Blijf op de hoogte en volg Solange

24 April 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallooo!!
Jaja nacht 1en dag 1 zit erop!
Ik ben gisteren avond hier aangekomen! Mijn vlucht en overstap was prima! Ik had een super lieve opa en oma naast mij zitten die het vooral zelf erg gezellig vonden om met mij te kletsen! Haha Verder had ik mijn eigen prive tv en de stoelen waren behoorlijk ruim dus dat was echt heel chill.. Wel veel last van turbilentie maar daar val ik van in slaap dus geen probleem voor mij! Goed drie films,twee albums en 2 uur later kwam ik aan in Tampa! Er bleek nog een meisje van mijn vlucht een van de dansers te zijn, vertelde een man die mijn paspoort controleerde en gelijk zei " op welke cruise ga je dansen" ( hoe bedoel je, ze weten veel van je) dus ik ging nadat ik eenmaal mijn mega zware bagage had,(33.3 kilo en een trollie van 14 kilo en niets bijbetaald jeeh) opzoek naar een meisje die eruit zag als een danseres! En gevonden! Dus samen opzoek naar een man met een NCL bord in zijn handen enzo werden we gehaald door onze producer die ons naar het hotel bracht!! Nou een geweldig hotel! Mijn hotel kamer alleen al bestaat uit twee slaapkamers twee badkamers een woonkamer en een keuken!! Gewoon een heel huis ongelofelijk! Gratis wifi!! Dus komende drie weken is super chill voor mij om contact met jullie te houden even als via whatsapp etc!! Plus fitnessroom zewembas wasmachine kamer:p en nog wat dingen( plus in mijn kamer zelfs een strijkbout , strijkplank en wel Drie tv"s!!)
Gister avond was mijn roommate nog niet gearriveerd dus kon de mooiste kamer kiezen :D!! Wat dus echt voelde als het bgin van jersey shore haha... Vervolgens in de ochtend mijn kamergenoot ontmoet! Super leuk meisje Rachel, 23 jaar ook uit Londen! Ik vind haar de leukste van de drie andere meiden dus ben daar heel blij mee. Het vierde meisje komt uit Australie! Verder zijn er nog drie mannelijke dansers maar die zitten momenteel nog op de cruise dus die meeten we pas bij de repetities aan board en er zijn nog twee zangeressen en zangers eentje uit Miami eentje uit Las Vegas Eentje uit Zweden en eentje is er nog niet.. Lekker internationaal dus!
Goed vandaag eerste repetitie dag gehad en het was heerlijk!!! Drie dansen geleerd en echt wel waar ik van hou! Zo chill plus een dans is gewoon mijn hele solo samen met drie mannen inclusief 4 liften!! Geweldig!! Wat een top begin!
Nou goed nu net thuis strakjes eten chillen en dan lekker vroeg slapen want ik ben nog niet helemaal
Gewend aan het tijdsverschil en morgen plus de
Komende drie weken moet ik weer van 9 tot 4 repeteren!
Goed zoals jullie zien alles gaat goed en heb het super naar me zin!

Een ding sucks wel.. Mijn laptopstekker past niet in mijn wereldstekker dus hopelijk vind ik deze week een nieuwe!! (. Jaja dit hele verhaal getypt met mijn Iphone! :S en tot die tijd dus nog geen skypen voor mij! Maar wel whatsapp! Dus degene die nog geen skype
Hadden aangemaakt kunnen dat nu mooi nog even doen ;) keep in touch!!

Oh ja nog een nieuwtjeeee ... Over drie weken vertrek ik naar de Bahamas om daar nog voor bijna twee weken te repeteren!! Heerlijk!!!

Koesjaaaaah!!

  • 24 April 2011 - 22:53

    Velorisa:

    Wejoowww kippevel hier Solo! You are living the dreammm. I love it <3! Wat school je ooit zei telkens, allemaal prullebak in. Je verdiend het. Vindt het jammer dat ik je shows niet kan komen bekijken. Je bent mn toppertjee en kan niet wachten tot het volgende berichtjeeee. Lovee yaaaa

  • 24 April 2011 - 23:21

    Carola:

    Lieve Solange,
    Wat een geweldige ervaring ga je tegemoet ! Ik heb als zijnde je eerste balletjuf altijd al in je geloofd : dansen kan je, dansen wil je .....kortom, geniet !!!!!!

  • 24 April 2011 - 23:56

    Jamie Lee:

    Lieve solo! Het klinkt echt allemaal amazing! En owjaa ook nog even repeteren op de bahamas haha... Geniet ervan schat en hou ons op de hoogte met nog meer verhalen! Xx

  • 25 April 2011 - 01:24

    Solange Sr.:

    Lieve nicht,
    Fijn dat de start goed is verlopen.Veel plezier en zoals tante sol altijd zegt " Take very good care of yourself and your health"

  • 25 April 2011 - 05:07

    Ziarah:

    WwauuuuuwWwwiiii!.....Klinkt goed!!!!!:D

  • 25 April 2011 - 06:10

    Mammie:

    Wowwwwwwwwwwwww, te gek. Geniet ervan. You deserve it. I believe in you. Love xxx

  • 25 April 2011 - 07:28

    Remy:

    Zo bizar om dit te lezen. Lijkt wel een verslag van een droom!! Wordt helemaal emotioneel van trots!!

    Xus!

  • 25 April 2011 - 07:40

    Lieve Anne:

    Solooww... ik mis jou nu al :-( *Zucht*
    MAar vind het heel leuk om te lezen wat je zoal doet en ben blij dat jij zo iemand bent die eerder een over kill aan details zal geven dan dingen weg te laten.. lijkt het net alsof ik stiekem ook wat van je avontuur mee maak.:D ennuh tsja probeer de foto's maar wel te beperken wantuhh anders heb je meteen 20 fotoboeken als je terugkomt en moet ik een week vrijnemen om al jouw foto's te kunnen bekijken ;-) hihi Hou van jou gekkiej!

    Oja ben aan de iPhone.. ook ik ga vooruit ;-)

  • 25 April 2011 - 07:47

    Deva-Dee:

    That's my Sisssterrr !!!! Welcome to my side of the Atlantic :) You are going to have an incredible 5 months. cant wait to see ya soon ! Je voelt al dichterbij :) Laat me weten waar ik je kan bellen, lieveling. LOve you lots

  • 25 April 2011 - 10:15

    Niki:

    Super cool Solo!
    You deserve it!! Ga er dubbel en dwars van genieten en ik ga je verhalen absoluut bijhouden, want ben natuurlijk benieuwd wat volgt =D
    Big Hug with lots of Love

    xxxxxxxxxxxx niki

  • 25 April 2011 - 10:31

    Eva:

    He sol,

    Dat klinkt echt heel gaaf allemaal! Geniet er van! We missen je hier wel hoor ;-) xxx

  • 26 April 2011 - 00:18

    Mandy:

    Hmmm Solange.. Even serieus.. IK BEN JALOERS! Super dat je het nu al naar je zin hebt:) En heel chill die strijkbout op je kamer, wat wens je nog meer?! Ik kijk uit naar je volgende verhaaltje!
    KUSSSSSSSSSSS

  • 26 April 2011 - 01:49

    Solange:

    Zoooo leuk al die reacties!!! Dankjulliewel!! We keep in touch!!! Mwuah xxxx

  • 27 April 2011 - 09:46

    Opa En Oma:

    Wij zijn blij dat je goed bent overgekomen en dat je het zo te lezen erg naar de zin hebt. Ga zo door en hou het cool.

  • 29 April 2011 - 20:49

    Mia:

    Hey stoere dancegirl..Ik heb je filmpje gezien waar je in de touwe hangt... geweldig, geniet er van maar neem ook je rust he... dikke kus..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Solange

Do not let the hero in your soul perish in lonely frustration for the life you deserved and never been able to reach..The world you desire, can be won. It exists, it's real, it's possible, it is Yours!

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 105027

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 28 Mei 2014

Cruise like a dancer

20 Februari 2013 - 20 Oktober 2013

Dancing around the world

01 April 2012 - 08 Januari 2013

Dancing Through Life

23 April 2011 - 30 November 2011

Time to Dance... Time to Cruise

01 December 2017 - 30 November -0001

The American Dream

Landen bezocht: