week 1 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu week 1 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu

week 1

Door: Solange

Blijf op de hoogte en volg Solange

02 Mei 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hoi lieve schatjes!
jaja,, daar ben ik weer:P sommige konden niet wachten sommige zullen denken oh god ga ik dit nu elke week krijgen:P whaha JA INDERDAAD!! dus geen interesse let me know ;)

Goed.. week 1 is voorbij. Heel gek want het is pas week 1 maar heb het gevoel alsof ik hier al weken ben... stiekem mis ik jullie wel, maar ik moet zeggen dat ik wel echt fijne mensen om mij heen heb. Ik trek het meeste op met die andere dansmeiden. De andere castleden zijn gewoon erg chill en lief maar heb ik niet persee een super band mee. Maargoed dat hoeft ook niet altijd. We missen helaas nog steeds 5 mannen van de cast, omdat die nog op een andere cruise zitten maar die meeten we over twee weken op de BAHAMAS! waar we nog iets langer dan een week zullen repeteren.

Ik heb verder wel een heerlijke week gehad! Ondanks dat de repetities toch behoorlijk heftig zijn, aangezien het letterlijk rammen rammen en rammen is.. En het ook nog eens allemaal gelijk goed moet zijn is het elke dag gewoon zweten en bikkelen van 9 tot 4. Pff mijn conditie bleek dus bagger slecht te zijn, maar komt nu gelukkig verandering in. De gehele eerste show is aangeleerd. hij duurt 45 min en je bent gwn ook 45 min bezig. En als je niet op bent is het letterlijk 1 minuut, maar dan kun je ook niet echt op adem komen aangezien je dan weer een mega spoed hebt (voor de mensen van school, weetje nog die laatste spoed van project voor de finale, Zo zijn ze ongeveer elke allemaal en dat 7 keer :S)
Ach ja, kan tenminste zeggen dat ik te zien ben :P

Zoals sommige mijn filmpje al op facebook hadden gezien, krijgen we ook aardig wat les in acrobatische/circus dingen, deze week leren we dingen te doen terwijl één voet in een touw zit, ipv je hand het vasthoudt (schijt nu al alle kleuren... ieh) maar het geeft je wel een goed gevoel, want elke dag gaan we een stukje verder en ondanks dat ik t stiekem eng vind, ga je toch en ben je toch weer trots als t gelukt is! Wat wel kut is, is dat ik brandwonden heb op me rechtervoet van het omhoog en naar beneden klimmen op dat touw dus moet dat nu met links doen :S

Vandaag lekker dagje vrij gehad, gisterenavond waren we met zijn allen even gaan winkelen en rondwandelen (moest mezelf echt in houden.. ik-creditcard op zak- beste winkels in de buurt- geweldige prijzen, bijna t gevoel alsof je steelt.. Maar ik moet nog vliegen over twee weken dus moet me iig nog twee weken inhouden:S aangezien ik anders mijn koffer echt niet dichtkrijg! Daarna koop ik wel een extra haha.
Na het wandelen heerlijk mexicaans gegeten.. Helaas niets kunnen drinken vanwege stomme 21 regel boehoeee, dus zat ik daar met me watertje:S of beter gezegd MEGA GLAS water, want alles hier is GROOOOT!

Vandaag gechilled bij t zwembad, wasje gedraaid(moet ook gebeuren) en net gebarbequed met de castleden en choreografen, was echt super gezellig.. Dus week 1 was zeker geslaagd! Morgen begint week 2, waarin we show 2 en een kleine openingshow van 10 minuten leren..

Er zijn zoveel dingen die ik wil vertellen die er worden gezegd, die er gebeueren, die me opvallen etc etc maar het is gwn te veeeeeeeeeeeeeeel om te typen en jullie anders ook gek worden van mijn meeegaaaaa langer berichten steeds. Dus ik hou t maar op de feiten en de dingen die ik doe:P haha wie weet komt daar gedurende de komende weken en maanden wel verandering in:P

Anyway.. mijn engels wordt steeds beter (joehoe!) en ik moet toch ook echt deze week beginnen aan t afmaken van mijn docenten scriptie(boehoe!) maar komt goed.. Voor de rest we keep in touch !
MAAK SKYPE AAN!;) vind ik alleen maar gezellig om zo te kletsen en dan komen echt alle verhalen en details op tafel!:P

Dikke zoen vanuit TAMPA!!

  • 02 Mei 2011 - 05:53

    Kirly:

    Jeetje Sol, het ziet er op de foto's uit als of je lekker op vakantie bent maar zo zal t zeker niet voelen haha.
    Gelukkig zijn de mensen om je heen gezellig, en denk je daarom minder aan thuis. ( dat is alleen maar een goed teken anders duren die maanden alleen maar langer)
    Schattie let me know wanneer je tijd heb om ff te skypen, of is er nu al een wachtlijst haha! En ben jaloerss op je victoria secrettt whaaa haha vettt!!
    Succes met je voetje want die ziet er niet zo best uit :(
    Enjoyyy, dikke kusss xxxx

  • 02 Mei 2011 - 10:02

    Annneee:

    Skypen? *Zucht* oke sol ik ga een deal met je maken.. ik moet nu nog 2 weken knallen voor me eindopdracht en als die is ingeleverd.. 16mei dan ga ik me volledig op skypen richten en uitzoeken hoe of wat :P oke? en als ik zelf te sukkelig dervoor ben dan zal ik mandy om hulp vragen:P tot die tijd heb je vast nog wel genoeg anderen om mee te skypen.. Plus jij hebt het druk genoeg ;-) super leuk! Koesjee

  • 02 Mei 2011 - 10:52

    Velorisa:

    Solll!! Ik geniet volop van je heerlijke verhalen en avonturen. Ben zo trots op je lieverd. Jair heeft dit keer ook lekker meegelezen en we vinden het beide geweldig hoe je het daar doet. We zijn wel jaloers op het heerlijk weer en je prachtige hotelkamer. Nou schat tot het volgend bericht. xxxxxxx velo

  • 02 Mei 2011 - 11:48

    Mandy:

    Ik lees je verhalen met groot plezier en vind ze zeker niet langdradig! Op mijn kansloze computer heb ik geen webcam, maar als faye terug is van vakantie ga ik wel met haar laptop met je skypen!:-D Wil je echt even in soort van in levende lijve spreken. Dus binnenkort maken we even een skypedate! Ik kan het blijven zeggen, maar geniet daar!!!!!!!!!! Het ziet er uit als een paradijsje:-)
    Dikke kus!

  • 02 Mei 2011 - 13:04

    Mama:

    Heerlijk dat je zo geniet. Sterkte met je voet. Ziet er niet goed uit hoor. Pas goed op jezelf. Fijn dat ik een beetje met je mee kan leven.... liefs, mama

  • 02 Mei 2011 - 15:02

    Opa En Oma:

    Dag Solange,
    Reisverslag is puikbest. Geeft ook sfeer weer en heel mooie foto's.
    Zet door. Brandvlekken van touw insmeren met speciale zalf (gebruiken turners ook), verkrijgbaar bij apotheek.

  • 02 Mei 2011 - 15:03

    Opa En Oma:

    Dag Solange,
    Reisverslag is puikbest. Geeft ook sfeer weer en heel mooie foto's.
    Zet door. Brandvlekken van touw insmeren met speciale zalf (gebruiken turners ook), verkrijgbaar bij apotheek.

  • 03 Mei 2011 - 05:40

    Joop,Sil:

    Lieve Solange
    Zover weg, en toch een gevoel dat je
    dichtbij bent. Geniet er van.

  • 03 Mei 2011 - 08:56

    Miriam:

    Hi daar!

    Wat een aanslag op je lichaam zo te lezen! Maar wel ontzettend leuk zeg, je maakt in ieder geval genoeg mee! Heel veel plezier en veel succes met repeteren!

    PS, je verhalen vervelen niet hoor! Wel bummer dat je niet kan drinken trouwens! Xxx

  • 04 Mei 2011 - 13:22

    Jamie Lee:

    Lieve solo! Superleuk om je verhaal te lezen!! Ik vind ze totaal niet langdradig juist leuk om op de hoogte te blijven van wat je allemaal doet! Ben echt trots op je, je zit gewoon in t buitenland, bent bikkelhard aan het repeteren en ook gewoon nog circusartiest spelen en in touwen klimmen haha...geniet ervan schat en ben benieuwd naar je volgende avonturen!!
    Dikke kus jeem
    Owjaa en scriptie: boehhhh ik ga hem niet meer maken! Haha nee grapje maar ik overweeg serieus om t niet te doen ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Solange

Do not let the hero in your soul perish in lonely frustration for the life you deserved and never been able to reach..The world you desire, can be won. It exists, it's real, it's possible, it is Yours!

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 105024

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 28 Mei 2014

Cruise like a dancer

20 Februari 2013 - 20 Oktober 2013

Dancing around the world

01 April 2012 - 08 Januari 2013

Dancing Through Life

23 April 2011 - 30 November 2011

Time to Dance... Time to Cruise

01 December 2017 - 30 November -0001

The American Dream

Landen bezocht: