Veilig aangekomen - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: Solange

Blijf op de hoogte en volg Solange

02 April 2012 | Verenigde Staten, Tampa

Hoi Lieverds!
Jaaaaa het Is weer zover!! Hihi.. Vanaf nu kom ik jullie weer elke week lastig vallen :D

Mijn vluchten waren prima. Heel veel geslapen, drie csi series en twee films later kwam ik gister avond veilig aan in Tampa. De assistent van onze manager, soort van supervisor, kwam mij ophalen en omdat wij nog op iemand anders moesten wachten trakteerde hij mij op mijn avond eten. Super relax!
Helaas was mijn koffer wel tijdens mijn tweede vlucht vanuit New Jersey (waar ik nog even heb gechillt met Snookie, Jenny en ‘the situation’ om wat tijd te doden:P) spoorloos geraakt. Maar die hadden zij gisteravond laat naar het hotel gebracht dus kon ik gelijk vanochtend op halen!
Het is zo grappig om nu een jaar later weer in dit hotel te zijn, want het voelt echt nu alsof ik hier gisteren nog was!

Verder vandaag dag 1.. Begon belachelijk vroeg al om 7u! Iedereen natuurlijk ontmoet en iedereen is echt onwijs aardig. We hebben behoorlijk wat mensen (6) vanuit Australië en veel mensen kennen elkaar al, maar zijn verder gewoon heel erg open! Verder eigenlijk allemaal Amerikanen en dan een jongen uit Londen en ikke! Mijn roomie is een Amerikaans meisje, natuurlijk niet te vergelijken en moet ik ook niet doen met Rachel! Maar wel erg lief! Dus ik mag eigenlijk helemaal niet klagen!..
Vandaag was een lange, zware eerste dag. Zoveel informatie in mij op moeten nemen, al 5 choreo’s geleerd met super veel liften en partnerwerk! Alles doet pijn! Haha.. maar kon ik niet anders na die drie maanden 'niets doen’.

Nou goed straks nog twee uren trainen hier in het hotel en dan heerlijk douchen en pitten!! Die Jetlag is namelijk nog zwaar aanwezig.. plus de rest van de week beginnen we elke dag gewoon om 07:30 dus dat betekent om 07u het hotel verlaten.. oftewel zes uur op!!! Daar gaat mijn ritme van 6u naar bed gaan en ergens in de middag mijn bed maar eens uitrollen! Al voelt het wel weer heerlijk om weer bezig te zijn!

Nou deze domme koe is helaas wel haar Amerikaanse telefoon in Nederland vergeten..:S
Dus de komende maand ben ik tot 29 april elke dag in de avond(voor jullie einde avond of snachts haha, want het is hier 6 uren eerder) wel te bereiken op de telefoon in mijn kamer!
Dat nummer is :
(001) 813 227 4000 en dan moet je even vragen naar kamer 225.

En ik heb ook heerlijk de hele maand nog wifi in het hotel dus skypen, whatsappen en facebooken is nog geen probleem.
Solangezindzidejong aan elkaar is mijn skype naam, so add me cause Im always in for a chat!!

Tot volgende week!!

Dikke zoen!

Ps het voelt wel weer heeeeeeerlijk om ook weer lekker op mijn slippers en in korte broek rond te lopen hihi!! Wat hou ik toch van warmte!


  • 02 April 2012 - 21:55

    Charline:

    Solooooooootjeeeeeeeeeeeee! Gelukkig ben je veilig aangekomen en meteen zo een pittig schema, even doorbikkelen maar tis wel even goed misschien om maar direct aan de bak te gaan toch! We appen dan nog even deze maand! Jippie dikke kus voorzichtig love you tot over 2 maandjes X

  • 03 April 2012 - 07:22

    JandeBuddhaman:

    Ha die Solangepange, dat werkschema klinkt weer lekker stoer...wel weer eens goed schat ik zo in. Ik ben na jouw vertrek nog even lekker gaan zwemmen met de Boys en 1 meisje Nikki.
    Dolle pret, iedereen behalve Viggo is watervrij en de glijbaan is weer open...dusdaar ging OpaJandeBuddhaman wervelend door het leven naar beneden.
    Ja, ja pensionado's hebben het soms druk...donderdag alweer naar London!
    Ben blij om zo vlot van je te lezen. Aussies zijn altijd wel zichzelf...toch weer anders dan die Yankiedoodles...dus dat team zal wel een wat andere sfeer kennen. Leuk dat je een goeie roommate hebt, ik heb ook een hele goeie...een Friezin.
    Solo bijt je er maar weer even door deze opbouw periode heen...get in shape soon and enjoy!
    Liefs, JandeBoeddhaman

  • 03 April 2012 - 15:48

    Minnie De Boer:

    Hoi Solange,
    Ik hoor je aan enthousiaste verhaal, dat je vast weer een leuke tijd tegemoet gaat.
    En ik lees met plezier je leuke verhalen.
    Op afstand genieten noem je dat!
    En op die warmte moeten wij denk ik nog even wachten.

    groetjes,
    Minnie en Bert.

  • 03 April 2012 - 15:54

    Mama:

    Lieve Solange, fijn dat je trip naar Tampa goed ging.
    Zweet alles er uit & go for it.
    En die jetlag valt wel mee.. toch?... je lag toch nooit voor 6 uur in de ochtend in bed en het tijdsverschil is 6 uren..... dus no problem... ;) ... hihi.
    Have fun and enjoy yourself. Weer een nieuwe ervaring en tot 28 juli..... pfff duurt nog wel lang hoor voordat ik je weer een knuffel kan geven...
    Liefs, mama

  • 05 April 2012 - 09:18

    Oma En Opa:

    Oma zegt, kunnen we niet een weekje bij je komen? Hier is het steenkoud. Maar niet getreurd we gaan in ieder geval de goeie richting op naar de zomer. Dan zal het ook voor ons wel weer warmer worden. Fijn, dat je je lichaam weer voelt weet je in ieder geval dat alles weer functioneert. Bedankt voor je verslag en wij zijn alweer in afwachting van het volgende spannende verhaal.
    Liefs en in tsjûke tùt fan pake en beppe.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Solange

Do not let the hero in your soul perish in lonely frustration for the life you deserved and never been able to reach..The world you desire, can be won. It exists, it's real, it's possible, it is Yours!

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 105042

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 28 Mei 2014

Cruise like a dancer

20 Februari 2013 - 20 Oktober 2013

Dancing around the world

01 April 2012 - 08 Januari 2013

Dancing Through Life

23 April 2011 - 30 November 2011

Time to Dance... Time to Cruise

01 December 2017 - 30 November -0001

The American Dream

Landen bezocht: