Contact - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu Contact - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu

Contact

Door: Solange

Blijf op de hoogte en volg Solange

23 April 2012 | Verenigde Staten, Tampa

Hoi Allemaal.

Ik ben tot en met vrijdag nog te bereiken op mijn hotel telefoon. Maar zaterdag vlieg ik naar New York en kunnen jullie mij dus niet meer daarop bereiken!

Hieronder zal ik de adressen vermelden waarop ik post kan ontvangen vanaf volgende week!

Voor kaartjes, ouderwetse brieven of 'kleine pakketjes' laten we zeggen niet groter dan een tiolettas/ handtas kunnen die verstuurd worden naar het volgende adres. Dan zal ik mijn post net als vorig jaar gewoon aanboord ontvangen!


Solange Zindzi de Jong,
Department Entertainment
Position Dancer
Norwegian Gem
Italian Seaways of New York, LLC
179-02 150th Ave
Jamaica NY 11434

Of gewoon naar mijn zus, aangezien ik haar regelmatig zal gaan zien in New York, kun je ook gewoon post voor mij naar haar toe sturen (bij deze Deva dat je het weet, haha)

Solange Zindzi de Jong /
Deva Dee Siliee
258 St. Nicholas Ave Apt. 7C
New York, NY 10027

Of als je grote pakketten wilt sturen, zoals jezelf verstoppen in een doos! :D hihi..
Dan kan het naar het volgende adres..
Maar aangezien daar ons hoofdkantoor zit en er wordt daar altijd zoveel naar toe gestuurd. Is de kans groot dat ik dat dan waarschijnlijk pas volgend jaar zal ontvangen. :P maar ik geef het toch voor de zekerheid maar even door!

Solange Zindzi de Jong
Department Entertainment
Position Dancer
Norwegian Gem
7665, Corporate Center Dr.
Miami, FL 33126 USA

Post ontvangen vind ik altijd alleen maar leuk! Dus voel je vrij om af en toe wat toe te sturen! En ik raad dan dus aan adres 1 of anders adres 2, bij mijn zus!
hihi..

Dikke kus!




  • 23 April 2012 - 04:04

    Deva:

    Stuur ze maar hier heen! Wat drop en stroopwafels mogen er ook altijd bij hihihi... Cant wait to see u every week sis!

  • 23 April 2012 - 08:17

    Mama:

    Zo, ik weet je/jullie te vinden!
    28 juli zie je ons verschijnen!
    Kus, mama

  • 23 April 2012 - 14:47

    Oma En Opa:

    Hoe zit het met de telefoon en het skypen, want daar hebben wij geen nummer of tijdstip van.
    Liefs opa.

  • 23 April 2012 - 22:09

    Solange:

    Opa! Mijn Skype naam is nog steeds
    Solangezindzidejong..

    En mijn Nlse mobiele nr is nog in gebruik voor smsen!
    En als t goed is zal ik denk ik komende maand een prepaid US nummer nemen waarop ik te bereiken ben! Maar ik laat je dat weten als het zo ver is!
    Het tijdsverschil is 6 uur.. (eerder dan in Nl)

    Kusje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Solange

Do not let the hero in your soul perish in lonely frustration for the life you deserved and never been able to reach..The world you desire, can be won. It exists, it's real, it's possible, it is Yours!

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 393
Totaal aantal bezoekers 105036

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 28 Mei 2014

Cruise like a dancer

20 Februari 2013 - 20 Oktober 2013

Dancing around the world

01 April 2012 - 08 Januari 2013

Dancing Through Life

23 April 2011 - 30 November 2011

Time to Dance... Time to Cruise

01 December 2017 - 30 November -0001

The American Dream

Landen bezocht: