Week 2 - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu Week 2 - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu

Week 2

Door: Solange

Blijf op de hoogte en volg Solange

16 April 2012 | Verenigde Staten, Tampa

Moe, brak, kapot, gesloopt, uitgeput, gebroken, geen energie meer over.. Dat is precies hoe ik mij nu voel! Haha.. Vandaag super super zware dag gehad..
We begonnen om 9u ipv van 7u zoals de rest van de week.. Maar was pas om 20u klaar..
Al was afgelopen week ook al behoorlijk pittig en ik die 7u in de ochtend steeds minder leuk vind worden.. Was vandaag wel echt een zware afsluiter van de week.
Show 2 is er compleet in gerampt.. Ja ingerampt… want zeker voel ik mij er nog niet bij..
Zoveel informatie, zoveel moeten oppikken, zoveel geleerd.. Maar naast mijn lichaam is ook mijn geest helemaal op.
Vandaag hadden we doorlopen van show 1 en 2 en ze waren op zich nog best tevreden! Dus viel eigenlijk reuze mee. Alleen voor mijzelf ben ik nog niet tevreden. Moet nog veelste veel nadenken bij alles en daardoor kan ik mij nog niet helemaal inleven en van alles genieten.. Maar ik weet zeker dat dat in de loop van de tijd uiteindelijk wel zal komen..
Het vervelende is gewoon, dat het allemaal bijna niet kan bezinken.. want jep.. morgen begint show 3! We gaan gewoon maar door! Haha..
Maar verder mag ik absoluut niet klagen!
Het weer is heerlijk, de sfeer is top, onze choreograaf die nu met ons werkt is onwijs lief (Streng op zijn tijd) maar houdt wel redelijk rekening met ons.

Afgelopen maandag, was Brandon (de turner van mijn vorige contract, vorige jaar op de NCL Dawn) naar onze repetitie studio gekomen. Want hij zit momenteel op een andere boot en is elke maandag in Orlando. Wat ongeveer 1.5 uur rijden bij ons vandaan is (dat is toch niets, zeggen al die Amerikanen.. terwijl je bij ons dan zowat het land al uit bent.. maargoed)
Hij was dus maandag met zijn huidige contract/ boot, NCL Jewel.. in de haven van Orlando en bleef daar tot 22u ‘savonds. Dus was naar de studio gekomen om gelijk na onze repetities met mij en nog een paar wat te gaan eten als een soort kleine reunie! Was super gezellig! Zo leuk om hem weer te zien. Het blijft grappig en gek hoe je zoveel mensen ontmoet, zo vaak weer afscheid neemt. En het elke keer weer een verrassing is wanneer je elkaar weer zult zien..

Verder de afgelopen avonden een aantal keren met een paar onze jacuzzi gaan bezoeken om toch even een moment van relaxen te hebben..
Vrijdag avond hadden we met onze cast een Barbecue georganiseerd bij ons in de tuin van het Hotel.
Super gezellig, erg gelachen, heerlijk gegeten (klote muggen hadden ook heerlijk gegeten, ben weer 9 muggenbulten rijker.. oh wat houden ze toch van mij!) en later op de avond kwamen de andere 2 castgroepen die hier nog waren (1 had ons al halverwege de week verlaten) er ook bij. Vervolgens ging bijna iedereen uit.. maar ik kon zelfs in mijn broekzak niet nog een beetje energie en motivatie vinden om me nog om te gaan kleden en uit te gaan.. Waar ik absoluut geen spijt van heb! Want had heerlijk geslapen en zaterdag op mijn vrije dag heerlijk tot 2 u in bed gelegen! Hele ochtend liggen skypen van gesprek naar gesprek en vond het heerlijk.. en had eerlijk is eerlijk zo de hele dag in bed kunnen blijven liggen!
Maar uiteindelijk toch nog met een groepje van 7 uit mijn cast naar de film gegaan, Titanic 3D (lekker als je op een cruiseschip werkt! Ahum!! Haha) was afgelopen weekend namelijk precies 100 jaar geleden dat de Titanic is gezonken.
En ondanks dat ik die film toch al zo vaak heb gezien.. was het toch behoorlijk intens zo op een groot scherm met 3D en heb dus heerlijk weer even gejankt als een kind van 5 jaar, als gevoelig kreeftje dat ik ben!..
Daarna zijn we lekker uiteten gegaan en gisteren toch weer redelijk vroeg mijn bed in gegaan.

Goed nog twee weken hier bikkelen, dan twee weken onze installweeks wordt ook nog behoorlijk bikkelen en daarna gelukkig weer rustig aan en dan lekker de shows doen!
Ik kan niet wachten op het moment dat ik bijna niet meer hoef na te denken en gewoon lekker mijn ding kan doen, zonder zoveel te stressen voor, tijdens en na de shows(doorlopen).

Nou dikke zoen van dit vermoeide meisje die nu heerlijk een bad gaat nemen en dan lekker op één oor gaat! Want mijn wekker laat zich weer heerlijk om 6 uur horen! JOEPIE!

Hele dikke kus van mij! X

Ps. Die vriend van mij Adam (ook van mijn vorige contract) is helaas ook vandaag vertrokken! Maar kwamen erachter dat wij samen begin mei een overnachting hebben in dezelfde haven met onze schepen in bermuda! Dus kijk ik erg naar uit!

Ps.2 mijn steile pluk haar, wat sinds vorig jaar niet meer wilde krullen. Heb ik zojuist afgeknipt! Ik werd helemaal gek van dat plukje wanneer ik mijn haar los heb! En ik zag dat mijn krullen boven in wel weer terugkomen. Dus ik heb de schaar gepakt en dacht KNIP! En je ziet nu niets meer behalve mijn krullen! Happy me! Alleen heb ik nu een kort stukje aan één kant. Maar kan ik wel redelijk wegwerken! Niet langer meer stijl! Hopelijk blijft mijn haar tijdens dit contract ondanks al het zeewater en zo wel lekker gekruld!

Adios!! xx

  • 16 April 2012 - 08:08

    Lara:

    aaaahahahahahahhaahhahhahahahahahah jij bent echt zo'n monsterkind! Knipt ze een stuk uit dr haar! hahahahahah <3 MIS JE DUSHI kusssssssss

  • 16 April 2012 - 10:12

    Mama:

    Lieve Solange,
    Wat geniet ik weer van je verslag. Zo ben je toch steeds een beetje bij me.... :)
    Ook lekker dat we deze maand nog makkelijk contact hebben, d.m.v. whatsapp-jes, skype en niet te vergeten de ouderwetse telefoon waarbij het lijkt of je gewoon naast me staat... haha.
    Lieverd, succes, doe je best en geniet.
    Liefs, mama

  • 16 April 2012 - 10:28

    Oma En Opa:

    Ik ontvang alles, dus, niks aan de hand. Gaat goed. Heb vrijdagavond rond half twaalf - jouw tijd 17.30 uur -nog gebeld naar het opgegeven nummer, werd doorverbonden maar er werd niet opgenomen. Volgende keer beter. Niet klagen, je wilde dit toch? Even doorbijten en het komt allemaal weer goed. Hou heel veel van je en ook oma. Staat jou roommate ook op de foto?
    Groetjes, oma roept : etenm!
    Doei opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Solange

Do not let the hero in your soul perish in lonely frustration for the life you deserved and never been able to reach..The world you desire, can be won. It exists, it's real, it's possible, it is Yours!

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 105043

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 28 Mei 2014

Cruise like a dancer

20 Februari 2013 - 20 Oktober 2013

Dancing around the world

01 April 2012 - 08 Januari 2013

Dancing Through Life

23 April 2011 - 30 November 2011

Time to Dance... Time to Cruise

01 December 2017 - 30 November -0001

The American Dream

Landen bezocht: