Week 4 - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu Week 4 - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu

Week 4

Door: Solange

Blijf op de hoogte en volg Solange

02 Mei 2012 | Bermuda, Hamilton

Hi lieve mensen,

(Ik had dit gisteren geschreven, maar redde het toch niet binnen de tijd die ik vrij was, om het af te maken en online te zetten.. Maar nu om twee uur in de nacht ben ik eindelijk klaar met repeteren en kan ik mooi voordat de wekker straks om 8u weer gaat dit nog even verzenden:..)

Ik was bang dat het onmogelijk voor mij zou zijn om internet te kunnen gebruiken of überhaupt tijd te vinden deze week om jullie toch nog een verslag te schrijven..
Maar het is mij gelukt..!!

Goed afgelopen week was mijn laatste week In Tampa voor repetities en om precies te zijn ben ik nu ergens in de Atlantische Oceaan aan het rondvaren terwijl ik dit nu typ..

Vorige week was een mega stress week. Alles werd afgemaakt, of eigenlijk gewoon nog aangeleerd. Ik ben dood op, maar de komende weken worden nog veel erger.. Dus ik denk er maar niet te veel bij na.

Vorige week maandagavond hadden we met zijn allen bij onze dancecaptain in de kamer gegeten. Iedereen had al zijn eten wat er nog te vinden was in de koelkast meegenomen en zo aten we alle resten van alles en iedereen. Was erg gezellig.. In Pyama dansend en zingend met 12 man in een kleine hotelkamer even helemaal nergens aan denken en genieten van eten, drinken en gezelligheid. Totdat onze supervisor binnenkwam, aangezien er geklaagd was door buren vanwege overlast..*OEPS* .. (beste shot was dat ik nog luidkeels aan het meezingen en dansen was op het bed, ondertussen zoekend op mijn ipod naar een nieuw nummer, en iedereen al doorhad dat onze supervisor in de deuropening stond en iedereen dus mij stond aan te staren :P)

De hele week verder gerepeteerd en gebikkeld. Het bleek dat eigenlijk, wat betreft het materiaal dat wij moeten leren, wij officieel nog een hele week extra hadden moeten hebben om te repeteren. Maar die hebben wij dus niet gehad.. En dat is wel te merken.. In die zin, als ik het vergelijk met vorig jaar.. Toen was ik een soort van ready to go, wanneer ik eenmaal aan boord ging.. maar momenteel is het nog een en al puinhoop in met hoofd.. 100.000 pasjes dansen door mijn hoofd..

Donderdag was onze laatste repetitiedag en vrijdag waren we vrij. Toen met zijn allen de stad in gegaan. Laatste dingen gekocht die we nodig hadden, vervolgens ging bijna de halve cast naar de kapper en ging ik samen met Elise, uit Australië heerlijk een manicure en pedicure nemen. Even lekker relaxen en jezelf verwennen, Voordat deze helse twee weken nu eenmaal van start zouden gaan.
’s Avonds was het tijd om mijn spullen weer bij elkaar te rapen en mijn koffers te pakken. Want zaterdagochtend om zes uur ging de wekker weer, maar dit keer niet om te gaan trainen. Maar om te vertrekken naar NEW YORK NEW YORK!
In de middag aangekomen, toen snel onze spullen gedropt in het hotel en zo snel mogelijk Downtown gegaan, want daar had ik afgesproken met Deva en Maury (vriend van me zus!)
Zo ontzettend fijn om hen weer te zien!! Heerlijke dag samen gehad, beetje rondgewandeld, paar dingen gekocht, lekker gegeten en ’s avonds zijn we naar AILEY II gegaan, een dansvoorstelling van Alvin Ailey Dance Compagnie! Was heerlijk weer even te genieten van dans, zonder er zelf te veel bij hoeven na te denken! :P
Daarna nog met een paar uit mijn cast afgesproken in de stad om nog wat te drinken en daarna zijn we terug gegaan naar het hotel. We wilden eigenlijk heel graag uit gaan. Maar iedereen was al zo moe, plus we moesten de volgende dag ook gewoon weer half zeven op en aangezien gisteren de langste dag van mijn leven was!!! Ben ik blij dat ik toch redelijk op tijd (uiteindelijk alsnog twee uur) naar bed ben gegaan.. Dat was mijn allerlaatste nachtje slapend in een tweepersoonsbed aan land..

Gisteren was het dan zo ver, ik ging aanboord, de zeebenen gaan weer beginnen..
En het schip is prachtig! Het lijkt enorm veel op mijn vorige schip, maar sommige dingen zijn net iets mooier, beter en uitgebreider!!
Aan de ene kant ben ik enorm blij dat het redelijk hetzelfde is, want alles voelt vrij vertrouwd.. ik weet alles redelijk goed te vinden en niet zoals vorig jaar dat het me uren duurt om ook maar iets te vinden!
Maar aan de andere kant, laat het me stiekem toch ook realiseren hoe veel ik Rachel en Adam van mijn vorige cast bijvoorbeeld mis. Want omdat alles hetzelfde is, beeld ik bijna in dat zij elk moment de hoek om kunnen komen.. Heel gek is dat..
Ik slaap bijvoorbeeld nu alleen deze week nog in een passagiers cabin, omdat de huidige cast nu nog hun eigen (mijn toekomstige) kamer hebben. Maar ik liep vanmiddag op automatisch piloot zonder na te denken zo regelrecht naar mijn oude kamer toe. En het belletje begon pas te rinkelen dat ik helemaal verkeerd was, toen ik zo ongeveer voor de deur stond en hele andere namen op het naambordje zag staan. ZO STOM!
Verder lijkt echt als of ik nooit weg ben geweest, het is zo gek! Zelfs de geur, de vibe alles is precies hetzelfde! En het verbaasd me hoeveel bekende gezichten ik zie rondlopen! Echt elke keer wanneer ik door het crewgebied loop, zie ik weer bekenden. Wat het allemaal wel weer heel vertrouwd maakt!

Goed gisteren was de langste dag ever! Waren natuurlijk al vroeg op en de hele dag door waren we testen aan het afleggen (zodat ik niet meer dezelfde trainingen en alles hoef te volgens als vorig jaar. Wat moet je doen als de boot zinkt en dat soort dingen:P.... Nu weet ik dat mijn Nicht Lara had gezegd dat ik dan haar moet bellen, en ze mij dan zou komen oppikken.. Maar dat antwoord vonden ze niet goed helaas :P… )
Gelukkig alles gehaald en het verbaasde mij hoeveel ik eigenlijk nog wist!
Daar buiten alle papieren en officiële dingen, contracten, accounts, sleutels en weet ik het wat allemaal geregeld, en daarnaast de gehele dag door gerepeteerd.
De huidige cast heeft natuurlijk gewoon hun normale programma en shows. Dus dat betekent dat wij repeteren buiten hun shows om.. Oftewel.. voor en na..
Wat er voor zorgde dat wij gisteravond na al een mega lange dag alsnog van 23u tot 2u bezig waren in het theater! En vanochtend om 7 u weer opstaan om kleding voor de shows en alles door te passen.. Om vervolgens weer de gehele dag door te repeteren. Nu momenteel even een uurtje vrij, (waarin ik met moeite mezelf kan weerhouden van een dutje, maar anders ben ik nog moeier wanneer ik wakker word! Dus dan maar even een verslag schrijven ;). Zo weer repeteren, dan de 2 shows van de huidige cast bekijken en dan vanavond weer aan de bak na de shows tot 2u!

Nou goed.. Komende weken is nu eenmaal even bikkelen en doorbijten (trainen gemiddeld 14 uur per dag :S).. Ik weet wel dat ik niet kan wachten mijn eigen cabin in te gaan, en mijn eigen plekje te creëren en te hebben! Maar vooral, het niet meer hoeven leven vanuit een koffer!!.
En wanneer ik zo even rond het schip loop, weet ik ook dat ik enorm veel mooie herinneringen en momenten zal gaan maken en hebben hier aan boord!

Hoop dat jullie een heerlijke Koninginnedag en nacht hebben gehad! Ik heb momenteel voor de training ook maar even een oranje shirt aangedaan. Zodat ik er toch nog een beetje bij hoor! Hihi..

Hele dikke zoen vanuit de Atlantische oceaan, al wanneer ik wakker wordt morgen (woensdag) ben ik in Bermuda!! jeeeh.. Nooit gedacht zo snel weer daar terug te zijn!!

  • 02 Mei 2012 - 05:05

    Solange Zindzi:

    PS!!

    Er is een meisje die werkt voor Nickelodeon.. Dus die mensen die dansen en verkleed zijn als van alles.. Die zeg maar entertainment zijn voor de kinderen en ook kleine shows geven..
    Die uit Nederland komt, Groningen.. Super leuk! en zij is tot September aanboord. Ik heb nog niet echt veel tijd gehad meer woorden met haar te delen dan, hallo en wat leuk! maar ik kan dus wel heerlijk met 1 iemand hier aanboord Nls praten!

  • 02 Mei 2012 - 12:13

    Astrid:

    heerlijk even tijdens t werk je verslag gelezen!
    Leuk dat het zo vertrouwd voelt ;)
    De foto's zeggen daaraantegen ook genoeg..
    HAVE FUN girl !!

  • 04 Mei 2012 - 13:28

    Mama:

    Lieve Solange, we zijn net terug van onze trip met oma en opa naar Berlijn en storten ons gelijk weer op jouw wekelijkse verslag.
    Het gaat lekker zo (te lezen) hè. En wat leuk, ook een Nederlandsmeisje aan boord. Mooie foto van de zusjes. Jullie lijken wel hoor. Heel veel plezier en ik hoop dat je veel bekenden tegen komt op Bermuda.
    Veel plezier. Kus, mama

  • 04 Mei 2012 - 17:26

    Oma En Opa:

    Wat een drukte hè. Ja, je moet hard werken maar hebt ook heel veel leuke dingen en dat compenseert dat naturlik wel. Leuk dat je Deeva en Maury hebt ontmoet en zo te zien een prettig etentje. Wat een idee om voor Nickelodion te werken aan boord van een cruiseschip dat had ik niet verwacht en dan ook nog uit Groningen. Zo kun je zelfs nederlands kletsen.
    Nu dan iets uit Friesland: in tsjûkke tút fan beppe en pake út Ljouwert. Folle sin en wille.
    Opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Solange

Do not let the hero in your soul perish in lonely frustration for the life you deserved and never been able to reach..The world you desire, can be won. It exists, it's real, it's possible, it is Yours!

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 104688

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 28 Mei 2014

Cruise like a dancer

20 Februari 2013 - 20 Oktober 2013

Dancing around the world

01 April 2012 - 08 Januari 2013

Dancing Through Life

23 April 2011 - 30 November 2011

Time to Dance... Time to Cruise

01 December 2017 - 30 November -0001

The American Dream

Landen bezocht: