Week 7 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu Week 7 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu

Week 7

Door: Solange

Blijf op de hoogte en volg Solange

21 Mei 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Week 7 alweer.. week 8 is voor mij al begonnen, en 8 weken is in mijn hoofd 2 maanden.
En als ik dan denk aan het feit dat ik al bijna 2 maanden weg ben, is toch alweer zo gek!

Goed afgelopen week begon goed *AHUM!
Mijn openingsoptreden, wanneer wij de ‘Welcome onboard show’ openen was een opening die men nog nooit had gezien.. Mijn eerste twee stappen on stage gingen nog net en toen BAM lag ik op de grond… Het was een echt ‘American home video’s val moment!’. (Halve spilt, handen en voeten op de grond, gezicht nog net niet)
Wat bleek.. De gordijnen waren die dag op het podium schoongemaakt waardoor de vloer SPEKGLAD was.. Echt waar.. ik kon er niets aan doen, en gelukkig niets geblesseerd.. Waardoor ik en een zanger die naast mij stond(en bijna de rest van het nummer niet meer kon zingen van het lachen) toch zo hebben gelachen. (plus later gleed er ook nog een mannelijke danser uit, was dus niet de enige die er last van had)
Dat optreden was opgenomen dus ik heb daarna nog even kunnen janken van het lachen na de show samen met de rest van de cast.. Plus om de schaamte nog wat groter te maken..
De welcome onboard show wordt altijd opgenomen en de rest van de avond in alle passagierscabins en crewcabins uitgezonden op tv.. Dus de mensen die mijn hilarische val niet reallife hadden gezien, konden nog even uitgebreid nagenieten op tv..
Goed.. ik ben aan het proberen die video te fixen, want ik wil dit moment graag met jullie delen, want ik weet zeker dat jullie net zo stuk zullen gaan van het lachen als ik! En er is niets lekkerder dan uitgebreid lachen, vooral om iemand die je kent!:P
Goed ‘Try everything before you die, right? ‘Well.. op je bek gaan voor 1000 man op een podium, terwijl dit ook nog gefilmd wordt en de rest van de avond wordt uitgezonden.. EEN DIKKE CHECK op mijn checklist!

Verder onwijs balen, want dit was onze eerste week dat wij eindelijk echt even veel vrije tijd zouden hebben en heerlijk naar het strand konden om te relaxen.. MAAR NEE
Moeder natuur was niet onze vriend afgelopen week.. Dikke storm, onweer en regen in de Bahamas!
(je zou maar zoveel geld hebben betaald voor je vakantie afgelopen week, met ook nog eens de gedachte dat veel mensen in NY wonen en het afgelopen week in NY prachtig was.. OEPS)
Goed dus maar ergens gaan lunchen mijn eerste dag in de Bahamas.. En wat denk je..

We waren dus met een groepje wat gaan eten, en langzaam aan ging iedereen weg en bleven en Elise en ik achter.. Dus de tafels om ons heen kwamen vrij. Vervolgens komt er een groep mannen binnen allemaal in pak, sommigen waren reuzen van mannen .
Nou goed een groepje van vier man komt naast ons zitten, en die andere 3 mannen aan de tafel achter ons..
Vervolgens beginnen de mannen naast ons met ons te praten en echt over van alles.. waar we vandaan komen, wat we daar doen, wat voor werk, hoeveel mensen er in NL wonen, of drugs echt legaal is daar aan Elise allemaal vragen over Australië bla bla bla.. Nou goed van alles (ondertussen kregen we gratis ijs van twee mannen bij de bar) Anyways.. Op een gegeven moment zegt Elise (die ook niet bepaald op haar mondje is gevallen)
“Well, we’re talking about us all the time.. But What do you guys do, looking al fancy in your suits and everything?’ … En toen viel er een stilte.. De man die eigenlijk de gehele tijd het gesprek voerde met ons, houdt in eens zijn mond.. En de grote man naast ons.. kijkt ons aan alsof we achterlijk zijn en zegt met een grijns op zijn gezicht.. “ Realisieer je je wel, dat je momenteel naast de Minister President van de Bahamas zit’
(realisatiemoment.. stilte.. uhmmm…) ‘’ Helloo Sir!! Nice meeting you.. was het enige wat we konden zeggen..
Hahaha… Goed en zo ontmoetten wij op onze eerste dag op de Bahamas gelijk de minister president.. ( de schaamte was al iets te groot, dat ik helaas geen foto durfde te maken.. Wilde de situatie niet ongemakkelijker maken, dan het uiteindelijk al een beetje werd..)

Goed verder beetje door Nassau gewandeld toen de regen minder werd. Nog een illegale DVD winkel gevonden waar ze de allernieuwst dvds , films en series verkopen voor geen drol.. waardoor ik dit contract iets meer met de tijd mee zal kunnen gaan :P Dus gelijk seizoen 8 van Greys Anatomie gekocht voor 5 dollar! Nog niet bekeken dus hopelijk werkt het wel, want dit is geen prijs..

Verder omdat de volgende dag in de Bahamas het weer nog steeds niets was, heb ik letterlijk de gehele dag geslapen.. Echt waar.. ik ben nog geen maand op het schip en mijn middagdutjes zijn alweer ingepland.. Het is gewoon echt, omdat er geen raam is in je kamer, en zodra je de deur dicht doet en je licht uit.. heb je geen idee van wat de tijd is, wat het weer is en wordt mijn bed spontaan mijn allerbeste vriend! Was stiekem wel lekker want na die eerste weken kon ik mooi deze week even bijtanken!

Verder had ik deze week mijn eerste Dancing with the stars.. En ik had gewonnen!! Heel grappig want vorig jaar won ik ook gelijk mijn eerste keer! Dus passagier blij, ikke stiekem ook wel blij!

Helaas deze week tijdens één show wel door mijn enkel gegaan, maar gaat verder prima.. Hij is een beetje opgezwollen en af en toe voel ik wel dingen.. Maar het is niet dat het zo een pijn doet, dat het overheerst en ik niets meer kan doen.. Dus probeer rustig aan te doen waar het kan, en komt vast wel goed..

In Orlando van de week waren we met een paar gewoon naar een winkelcentrum gegaan.. Ik zou Nooit in Florida willen wonen denk ik.. Ja het weer was daar wel lekker en is over het algemeen wel lekker.. Maar ik ben nu in Miami, Tampa en nu Orlando geweest.. En ik wordt gek van het feit dat ze geen echte stad stad hebben.. Je moet overal de gehele tijd naar toe rijden.. Van hier naar daar.. niets is lekker bij elkaar.. Dat je gewoon gezellig door een winkelstraat kan wandelen, of een plein hebt vol met allemaal restaurants en Bar.. alles is zo ver bij elkaar vandaan.. of je hebt dan1 straat vol met dingen maar wil je ergens anders heen dan moet je weer de auto, taxi of bus instappen..
Nou goed.. wel weer een ervaring rijker en weet ik weer waarom bijvoorbeeld Amsterdam en New York!! Mij zoveel meer trekt.. gewoon lekker druk, alles bij elkaar..! TOP!

Zaterdag in New York was ik gaan ontbijten met Lauren een van de zangeressen super leuke meid! En daarna had ik heerlijk met mijn Amsterdam vriendinnetjes, Martika en Valerie afgesproken. Die heerlijk voor 2 maanden hier zijn! (ik was vorig jaar toen ik na mijn contract voor 3 weken in NY was, ook samen met hun!) Met wie ik heerlijk even heb gechilled in Brooklyn Bridge Park. Was een hele relaxe middag! Het weer was heerlijk, voelde weer zo fijn en vertrouwd, uitzicht was prachtig en was even fijn weer met mijn dinnetjes te zijn! Thuis voelt dan gelijk niet zo ver meer!

Verder is sinds zaterdag een mannelijke danser, die met ons wel had gerepeteerd in Tampa, maar de eerste drie weken niet aanboord was, weer terug! Dus die wordt langzaam ingewerkt, waardoor deze week de shows nog een beetje chaotisch zijn, plus hier en daar hebben we toch nog wat extra repetities.
En volgende week gaat één mannelijk zanger 1 week weg, want zijn broer gaat trouwen en hij heeft dus een week vakantie.. Dus ook volgende week ben ik erg benieuwd hoe alle shows eruit gaan zien.. Maar vanaf die week erna.. Blijft als het goed is .. Eindelijk alles zoals het is en hoort te zijn.. YEEY kan niet wachten.. Want wat dat betreft waren de maanden April en Mei best chaotisch.. (al best veel re-blocks gehad voor de eerste weken) Dus hoop dat de rest van de maanden het lekker ‘normaal’ wordt.. En het weer ook even onze beste vriend wordt!

Nou goed dat was het wel weer voor deze week..
Nu lekker slapen, heb net 2 shows erop zitten en moet morgen ochtend om 8 u opstaan vanwege PAJAMA JAM.. (ontbijt show samen met Nickledeon voor kleine kinderen.. Het stelt niet zoveel voor, is wel onwijs leuk met al die kleine kids! Alleen de tijden zijn iets minder Maar ach ze kijken toch amper naar mij en liever naar Spongebob en Dora dus komt helemaal goed met mijn heerlijke wallen! )

Hoorde dat het weer in Nederland momenteel lekker is, dus geniet er maar lekker van!
Dikke zoen!!


  • 21 Mei 2012 - 08:06

    Mama:

    Ik kon vannacht niet slapen. Pijn in m'n arm. Dacht ik ga even kijken of Solange al wat geschreven heeft.... en ja hoor... kassa.
    Wat erg zeg die val. Blij dat je je daarbij niet geblesseerd hebt. Hoe konden ze zo stom zijn om die gordijnen op de vloer schoon te maken.
    En je enkel... pas op hoor, want je moet nog de hele periode mee en wij willen je graag nog zien flitsen van de zomer :D
    Kan ik ook zo'n cabinstewart thuis krijgen? Lijkt me een leuk begin van de dag of nacht. Ziet er zo lief uit... hihi.
    En ik zie dat je ook al weer aan het netwerken bent.. haha. Dat belooft nog wat...
    Lieve Solange, geniet van je tijd op het schip en slaap lekker.
    Dikke kus, mama


  • 21 Mei 2012 - 14:39

    JandeBoeddhaman:

    Hey Solo, met jouw 'gliding act' kun jij voorlopig niet meer stuk! Overigens wel oenig om die gordijnen zo schoon te maken zonder waarschuwing!
    Je bent overigens lekker op dreef met jouw 'Dancing with the Stars award' en wel verdiend hoor. Ik begrijp dat allengs de pressure er al een beetje vanaf is...en dan kan het 'lekker een show draaien' beginnen!
    Wij zaten j.l. zaterdagavond op het nieuwe dakterras van mijn nichtje Willemijn van Dop (die interniste in het AMC) en haar vriend. Moet je je voorstellen, in Oost in de Retiefstraat boven op het dak... borrelen en happen ter ere van de housewarming die we met hen vierden. Het was zonnig en daardoor erg mooi en heel apart zo boven alles uitkijkend. Ik keek zo naar mijn oude OLVG kamer. Hun 3 en 4 hoog + dakterras was schitterend verbouwd en ingericht.
    Wij gaan volgend weekend naar Terschelling in Sydo's huisje...kan me er al op verheugen...het beloofd mooi weer te worden.
    Bedankt weer voor je belevenisvolle verhalen en foto's...geniet en geniet ervan!
    JandeBoeddhaman

  • 22 Mei 2012 - 09:16

    Oma En Opa:

    Nou, nou, wat een belevenissen en haast voor ons niet bij te houden. Wie van ons kan zeggen dat hij/zij met de minister-presidentvan de Bahama's aan één tafel heeft gezeten, niemand toch? Wat een ervaring!

  • 22 Mei 2012 - 09:46

    Lara:

    Oooooooooooooooow heerlijk kind. Ik moet nogsteeds lachen om je val. Doe je wel chill met je enkel, straks kun je niks maar (afkloppen)
    Kusssssssssssss

  • 22 Mei 2012 - 09:46

    Lara:

    Niks meer, bedoel ik natuurlijk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Solange

Do not let the hero in your soul perish in lonely frustration for the life you deserved and never been able to reach..The world you desire, can be won. It exists, it's real, it's possible, it is Yours!

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 104527

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 28 Mei 2014

Cruise like a dancer

20 Februari 2013 - 20 Oktober 2013

Dancing around the world

01 April 2012 - 08 Januari 2013

Dancing Through Life

23 April 2011 - 30 November 2011

Time to Dance... Time to Cruise

01 December 2017 - 30 November -0001

The American Dream

Landen bezocht: