Week 8 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu Week 8 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu

Week 8

Door: Solange

Blijf op de hoogte en volg Solange

28 Mei 2012 | Verenigde Staten, Orlando

EINDELIJK ZON!! Jaa deze week hadden we eindelijk 2 dagen echte zon, waarbij wij ook nog eens ervan konden genieten! (ik weet dat Nederland momenteel heerlijk is en JA ik ben onwijs jaloers!! :P haha)
Omdat we nog aardig wat extra werk uren hadden afgelopen week, omdat onze nieuwe danser Brandon aanboord is gekomen, waren onze vrije uren nog steeds minder dan het normaal gesproken zal zijn.
Dus zodra wij vrij waren ging de gehele cast gelijk naar Deck 8, wat ons privé deck is om te gaan zonnen! Dag 2 dat we daar lagen, was iedereen behoorlijk verbrand! En daarbij met al onze rode kreeften huidjes hadden we die avond dus 2 shows! Wat natuurlijk top is met zo een huid! Uiteindelijk heb ik me rot gelachen, want vooral de jongens gingen helemaal kapot van de pijn, met al die kostuums wisselingen of wanneer je lekker huid op huid contact hebt, wanneer ze die meiden liften.
(op de foto’s kun je de mooie rode huidjes zien, als je niet van blote billen houdt, zou ik die foto maar skippen:P)

Verder ben ik ook afgelopen week niet veel van de boot gegaan, de Bahamas was nog steeds niet top weer, maar momenteel varen we in een tropische storm( hier tropische storm, in Nederland tropisch warm.. lekker geregeld:P). maar ze verwachten dat het weer, weer helemaal opknapt na deze storm!
Ik hoop het zo!

Goed verder afgelopen week, waren we met de cast uiteten gegaan aanboord.
Hadden een soort van vergaderzaal gevonden waar ze een dikke tv hebben, dus dat is onze nieuwe private Filmavond ruimte geworden! Super relax en gezellig, en veel beter dan half opgevouwen in je stapelbed een film kijken, of op de grond half leunend tegen je kast :P

Ook bleven die meiden hier maar zeuren :P over hoe ik er nu uitzie met stijl haar. Dus na een showavond hadden ze mijn haar gestijld.. (3de x in mijn leven, en drie keer scheepsrecht ik weet het zeker.. Ik heb krullen voor een reden! Want het staat me totaal niet!)

Eigenlijk begint het langzaam aan allemaal weer eigen te worden! Voelt echt alsof ik nooit van het schip ben geweest!

New York was weer heerlijk weer, ik moest helaas de hele dag mensen begroeten (4u lang, dit keer gelukkig in een speciale Pyama om te promoten voor onze kinderpyamashow in de ochtend! Waar ik stiekem wel blij mee ben, want draag liever een pyama dan een pak met hakken!)
Maar kon nog wel in de ochtend van boord..
En Cassandra uit Nederland (nicht van Lotte, en aangezien haar familie mijn familie is, eigenlijk ook mijn nicht:P) in New York was, had ik met Cas afgesproken om gezellig ergens wat te gaan ontbijten! Super gezellig! En het was ook nog eens haar verjaardag die dag dus kwam mooi uit!

Verder had ik eigenlijk vandaag 2 shows, maar omdat we momenteel dus in een tropische storm varen, hadden ze onze shows gecancelled en verplaatst naar morgen.
Ik moet zeggen, veel mensen om mij heen hebben wel last van zeeziek zijn, maar ik voel me momenteel nog prima! *afkloppen . Plus ze hadden mega golven verwacht wat in mijn ogen nog wel meevalt. Ik heb tijdens mijn vorige contract wel erger meegemaakt, waarbij wij zelfs ook gewoon onze shows nog moesten doen! En die naar mijn gevoel wat moeilijker waren qua attributen en dergelijken om uit te voeren dan mijn huidige shows.. Maar ik klaag niet. Wel lekker avondje vrij! :D

Een vriend van Haydi en mij heeft vandaag last minute geboekt en komt Zaterdag gezellig aan boord om een weekje mee te gaan! Super leuk!
Het is zo leuk om de gehele tijd zoveel bekende gezichten te zien! :D

Tot volgende week, geniet van het heerlijke weer in Nederland!!

kussiee

  • 28 Mei 2012 - 17:05

    Opa En Oma:

    Ho, ho, dit gaat een stap te ver Solange, lieve kleindochter van ons, zeuren over langer werken en het vrij zijn verheerlijken: zo zijn we niet getrouwd. Nou, en dan ook nog opscheppen dat de golven eigenlijk niet zo hoog waren als die van vorig jaar.Lieve kind, wij lezen dat je het nog steeds naar de zin hebt en dat is belangrijk. Houen zo! Folle leafde fan pake en beppe en in tsjûke tút fan ús tegearre.

  • 28 Mei 2012 - 20:52

    Mama:

    Hi, wanneer staan die shows nu eens een keer.... ; Hihi.... Iedere keer dat cleanen... jullie zijn toch profs... Haha... nee hoor geintje...
    Blij dat jullie zo met je werk bezig zijn en toch nog tijd over hebben om te zonnen.. hmmm ... goed geregeld...
    Hé leuk dat er een bekende langs komt. Die is ons voor.... Kan hij ons vertellen wat hij er van vindt
    En wat gaaf dat je Cas haar verjaardag een leuk feestelijk tintje kon meegeven.
    Verder liever geen stormen.... ben ik niet zo'n fan van...
    Een rustige goed showweek toegewenst.
    Liefs en een dikke kus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Solange

Do not let the hero in your soul perish in lonely frustration for the life you deserved and never been able to reach..The world you desire, can be won. It exists, it's real, it's possible, it is Yours!

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 104676

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 28 Mei 2014

Cruise like a dancer

20 Februari 2013 - 20 Oktober 2013

Dancing around the world

01 April 2012 - 08 Januari 2013

Dancing Through Life

23 April 2011 - 30 November 2011

Time to Dance... Time to Cruise

01 December 2017 - 30 November -0001

The American Dream

Landen bezocht: