Week 7 - Reisverslag uit Colombia, Colombia van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu Week 7 - Reisverslag uit Colombia, Colombia van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu

Week 7

Blijf op de hoogte en volg Solange

09 April 2013 | Colombia, Colombia

Hello hello!

Daar ben ik alweer! Beide shows zijn officieel geopend en onze install is over! Vandaag is onze laatste dag met alle directors aan boord en morgen in Miami zullen die vertrekken.
De shows gingen erg goed en de directors waren super blij met het resultaat dat wij ze hadden geleverd deze week! Natuurlijk waren er hier en daar nog wel wat dingen die misgingen qua choreo, licht, geluid, kostuumverwisselingen etc. maar over het algemeen was het een geslaagde openingsweek! We hadden afgelopen week ondanks dat het ‘Springbreak’ is enorm veel ouderen die cruisten, maar ik denk dat de shows die wij momenteel doen ook beter zijn voor een ouder publiek. Wat ook wel bleek wat alle passagiers waren super enthousiast! Dus leuk voor de shows, maar wat minder voor daarbuiten want jongeren zijn toch altijd wat gekker! Hihi..
En naast mijn eigen shows moeten wij in de shows van de zangers helpen met de kostuums verwisselingen die niet normaal snel zijn. En ik zal je zeggen dat is me toch een stressgedoe!! Ik ben liever de danser dan de persoon die de ander aan moet kleden en dus de verantwoordelijkheid ook draagt als de ander niet op tijd terug on stage is! Wat een gedoe, en de rits hoeft maar vast te zitten of iets hoeft maar 2 seconden langer te duren dan dat het zou moeten en je bent al te laat! Pffff.. laat mij maar gewoon dansen en degene zijn die omgekleed moet worden!

In ieder geval momenteel ondanks dat de shows voorbij zijn zit ik nog vol van de zenuwen! Want morgen zijn we in Miami en mijn vriendinnetjes uit Amsterdam komen aan boord! Ze komen mee cruisen en vakantie vieren voor 11 dagen! Hihi.. En ik heb onderling met mijn collega’s hier kunnen regelen dat ik ook enkel alleen de shows draai en zij mijn andere diensten coveren voor deze week, dus ik heb stiekem ook een soort van vakantie! Ik kijk er zo naar uit! En aangezien ik de komende 1.5 week dus heerlijk zal genieten (zoals altijd hihi) met hen besloot ik nu nog maar even snel een verslag eruit te gooien!

Goed afgelopen week ben ik eigenlijk maar 2 dagen echt van de boot gegaan maar die dagen waren zo enorm leuk! Ik heb zulke mooie dingen gezien en gedaan dat ik alleen al van die 2 dagen weer honderden nieuwe foto’s heb! Ik kan maar enkele laten zien, maar wat een week!
Zo was ik voor het eerste in Dominica en wat een eiland! Je zou denken dat ik nu na ik zo ongeveer bijna elk eiland in de Caribbean heb gezien, ze langzamerhand misschien wel mijn strot uit zouden komen… Maar alles behalve dat! Letterlijk elke eiland heeft iets unieks wat je gewoon niet mag en kan missen!
Zo zijn we van de boot gegaan met een groep en hadden een deal gesloten met een taxichauffeur om ons alle meest mooie en speciale plekken van het eiland te laten zien! Zo een prachtig regenwoud, 2 watervallen, hotsprings, een vulkaan, een natuurlijk spa resort en een heerlijk Dominicaans restaurant verder realiseerde ik dat ik vandaag misschien wel op 1 van de mooiste plekken in de wereld ben geweest die ik (tot nu toe :P) ooit heb gezien! Het voelde echt alsof ik in een documentaire / film zat. Ik kon niet geloven dat ik niet gewoon televisie aan het kijken was en al deze mooie dingen met mijn eigen ogen aan het waarnemen was!
Zo heb ik voor het eerst in mijn leven een vulkaan gezien! Het rook zo apart, en als je met je hand of blote voet voor een paar seconden op de grond (redelijk ver) om de vulkaan heen de grond aanraakte voelde je al hoe warm het was! Zo zag je water en bubbels uit de top komen en de man vertelde ons dat de temperatuur daar van wel zo’n 160 graden was!

Verder waren de regenwouden prachtig! Toen ik ging ziplinen in Puerto Rico was ik al onder de indruk, maar ik vond het hier nog mooier!
Maar mijn hoogtepunt was het natuurlijke spa resort! Natuurlijk hadden ze alles allemaal wat mooier gemaakt! Maar echt als je op huwelijksreis wilt gaan is dat een van de spots waar je naar toe zou moeten! Jeetje wat was het daar mooi zeg! Op de foto’s kun je het niet eens zo goed zijn! maar de hele sfeer daar was echt.. geen woorden voor gewoon!

Zo ook een heerlijke dag vrij gehad in Barbados, waar ik zeker in de toekomst terug naar toe wil voor vakantie! En nee niet alleen om vriendinnen te worden met Rihanna! Hihi..
We waren naar een strandresort/tent gegaan genaamd de Boatyard en wat een super spot is dat! Een prachtig strand met allerlei watersport activiteiten, inclusief een trampoline in de zee, een slingertouw om in de zee te springen, een soort springkussen op zee (ja ik gedroeg me alsof ik 8 jaar oud was en nog nooit zoveel plezier had gehad!) verder een heerlijke bar met heerlijk eten, super gezellige tent en de sfeer daar was gewoon top!
Zo zouden we daarnaast die dag met een groep een boot op gaan naar een plek waar allemaal schildpadden waren om ze te voeren en met ze te zwemmen / snorkelen. Maar zoals wel vaker gebeurd, was dit helemaal misgelopen want de groep was wel 25 man en de boot was niet groter dan mijn grote teen. Dus we zaten allemaal hutje mutje, de motor hield op met werken, zaten we dan te dobberen in de zee.. iedereen chagrijnig, bang en geïrriteerd want comfortabel was iets anders. Dus na veel gedoe (yep ik sprong als eerste uit de boot en zwom terug naar het strand -zo ver van de kust waren we niet- samen met nog een jongen om mensen te zoeken om ons te helpen aangezien ik de deal had gemaakt – die niet helemaal was als verwacht – en mij dus redelijk verantwoordelijk voelde voor de situatie).
Terug op het strand wilde niemand meer gaan, maar ik wilde zo graag dat ik een random gast die jetski’s verhuurde had gevraagd of ik niet gewoon bij hem achterop kon en hij mij naar de schildpadden kon brengen. En ja hoor! Dus zat ik dan op de jetski met rauwe kip in me ene hand ( want dat is wat schildpadden eten ) en mijn snorkel spullen in mijn andere hand. Haha.. Ik baalde enorm dat ik geen onderwatercamera had want het was zo vet, maar stiekem ook best eng.. Want daar zwem je dan in je eentje tussen schildpadden die dan in ene toch wel heel groot zijn als ze zo naast je of in eens onder of boven je zwemmen! (ik gok dat ze wel bijna 1 meter lang waren!). Maar zo blij dat ik toch gewoon ben gegaan, ondanks dat het niet helemaal ging zoals gedacht!

Oh ja en er was een man die op het strand die als ‘huisdier’ een aapje had, dus daar mocht ik ook nog even meespelen! Hihi..

Nou goed ik zit weer op mijn praatstoel en heb wel weer even genoeg gekletst!

Hoop dat alles goed gaat met iedereen! Maandag ben ik weer in Curacao, joepieee! Dus zie ik sommige van jullie weer!

Dikke zoen! xxx

  • 09 April 2013 - 21:03

    Mama:

    Lieve Solo,
    Wat klinkt het weer ontzettend gaaf. Ik doe gewoon of ik met je mee reis. Heb ik ook zo'n geweldige trip... :P
    Het is super. Ben apetrots op je. Wie wil er niet zo genieten van het leven en zijn werk.... bijna onvoorstelbaar.
    Hoe is je crew? Zijn jullie al gewend aan elkaar?
    Veel plezier de komende week met je vriendinnen en de groeten aan de familie op Curaçao.
    Liefs, mama

  • 10 April 2013 - 09:54

    Eva:

    Lieve Sol,

    Super leuk om te lezen wat je allemaal doet en hoeveel je ervan geniet!
    Heel veel plezier, ben stiekem wel een beetje jaloers......, mr gelukkig wordt het eindelijk iets warmer hier as weekend, kunnen wij hier ook even lekker vd zon genieten...

    Xxx Eva

  • 10 April 2013 - 15:33

    Saskia Koopman:

    Hoi Solange,

    Wat weer een mooi verslag en waanzinnige foto's! Nu weet ik weer waar ik overal nog naar toe moet Dominica dus en barbados!
    Veel plezier met je Amsterdamse vriendinnen!

    Groet van de Soopmans XXX Saskia

  • 10 April 2013 - 19:51

    Oma En Opa:

    Lieve Solange,

    Wat heb jij het getroffen. Nu weer de Dominicaanse wereld en Barbados dan weer Curaçao het houdt niet op.
    Wat een belevenissen het ene moment zwemmen met zeeschilpadden, het zich inlaten met aapjes en dan weer schipbreukelingen spelen en vervaarlijk zwemmen in een zee met haaien, nou , nou je durft we. Gelukkig is alles goed afgelopen dank zij jouw inzet. Leuk zo'n ervaring en dan te bedenken dat je niet hoeft te zoeken, als je wilt trouwen met een aardige prins, wat een uitzonderlijke locatie is.
    Nog heel veel plezier van oma en mijzelf en tot de volgende keer met een nog enthousiaster verslag.
    Dikke knuffel opa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Solange

Do not let the hero in your soul perish in lonely frustration for the life you deserved and never been able to reach..The world you desire, can be won. It exists, it's real, it's possible, it is Yours!

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 525
Totaal aantal bezoekers 104513

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 28 Mei 2014

Cruise like a dancer

20 Februari 2013 - 20 Oktober 2013

Dancing around the world

01 April 2012 - 08 Januari 2013

Dancing Through Life

23 April 2011 - 30 November 2011

Time to Dance... Time to Cruise

01 December 2017 - 30 November -0001

The American Dream

Landen bezocht: