Week 1 en 2 - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu Week 1 en 2 - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu

Week 1 en 2

Blijf op de hoogte en volg Solange

06 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Tampa

Mijn eerste verslag van mijn nieuwe STAR avontuur. Vandaag is eindelijk mijn aller eerste dag vrij voor mijn gevoel in miljoenen jaren,... En ik ben dan ook echt helemaal gesloopt! Natuurlijk door alle trainingen, maar ik denk stiekem ook gewoon van de gehele maand september.

Ik denk dat ik nog nooit zo een intensieve maand achter de rug heb gehad als afgelopen maand! 4 vluchten, 2 jetlags, 2x atlantische oceaan over, afscheid nemen, herenigd worden, koffers duizend keer in en uitpakken... Van boothut naar weer bij het ouderlijk gezag in huis, naar hotel naar appartement.. Van optredens en shows doen op de boot, naar als een sociale vlinder rond vliegen in Amsterdam, naar circusschool in Toronto, naar dansrepetities in Tampa (die ik bijna niet eens gehaald had, want Canada wilde mij Amerika niet binnen laten.. !).... oftewel momenteel gewoon helemaal GESLOOPT! Maar het was het allemaal waard!

Goed terug naar het nu..... Momenteel zit ik in Pyama op de bank in mijn appartement in Tampa! NCL is helemaal aan het veranderen dus we verblijven momenteel niet meer in het hotel waar ik de afgelopen jaren was, maar we hebben nu eigen appartementen! Die enorm chill zijn en voorzien van alles! We wonen met zijn vieren en het is enorm gezellig! Vooral met mijn mede Nederlandse partner in crime Tonto!.. Het leuke is dat het voelt als ‘ normaal leven’. Het voelt echt als ons thuis en alsof we net als ‘normale mensen’ elke dag naar werk gaan en lekker thuis komen ipv terug komen in een hotel.. Maar het is ook wel weer jammer, want we moeten nu gewoon elke dag ontbijt, lunch, avondeten zelf kopen en koken wat natuurlijk stiekem altijd wel heel chill was dat dat kant en klaar voor je geregeld werd. En het scheelde ook enorm in de portemonnee... (Luxe problemen, I know)..

Goed elk ding heeft zijn voor en nadelen en ik mis het oude hotel en de gehele sfeer die daar altijd was wel, want daardoor was het altijd makkelijk om met andere casts van andere boten om te gaan, want je wist altijd iedereen te vinden. En nu zijn we allemaal verspreid over een mega terrein wat vol staat met appartementen die niet alleen vol zitten met entertainers van NCL maar ook gewoon met mensen uit Florida die hier oprecht gewoon wonen.
Maar het is aan de andere kant ook wel fijn vooral omdat ik net nog van de boot kom, dat ik mij even normaal voel. Gewoon een lekkere bank met ‘live’ tv, een grote badkamer, fijne keuken en heel chill gewoon een masmachine en droger in huis.. Het zijn kleine dingen, die ik momenteel enorm waardeer!

Verder hebben we ook een gehele nieuwe studio die nog niet volledig af is, maar wij zijn de eerste lucky cast die wel al gebruik mag maken van 1 van de 7 nieuwe studios! Yeey!

Anyway... Toronto was enorm zwaar! Ik zat onder de blauwe plekken, brandwonden, blaren (die op mijn handen zijn nu bijna geheeld en nu heb ik ze sinds gisteren op mijn voeten.. GREAT!) en spierpijn dat wil je niet weten. Maar het was een hele leuke ervaring en ik ben zo enorm dankbaar dat ik dit heb mogen leren en doen! Ik ben nog lang niet op het niveau waarvan wordt verwacht dat ik zit over 4 weken.. Dus helaas is de pijn en alles nog niet voorbij. Maar de eerste stappen zijn gemaakt!.
Verder hebben we deze week onze eerste show aangeleerd so we keep the ball rolling..

Ik kan nog honderd uren door blijven lullen, maar om eerlijk te zijn ben ik daar momenteel zelfs een beetje te moe voor en wil ik gewoon lekker luieren! Hihi...

Maar wat ik wel nog even wil zeggen is dat ik tot 26 oktober nog 24 uur free wifi heb! So bring on the skype and facetime dates! Kletsen is altijd makkelijker dan schrijven..:D

TALK SOOOOOON!

Oja fotos komen later! Ik ben een luilak vandaag... :D
Oja oja... hehe.. Ik ben vorige week nog naar de Niagra Falls geweest! Was echt prachtig!

DOEI! :D

  • 06 Oktober 2013 - 23:25

    Mama:

    Hey Lucky girl,
    Wat heb jij toch een mazzel in je leven hè. Hoewel....., ik weet ik wel dat je er keihard voor werkt en altijd maar doorgaat. gelukkig ben je een ontzettende positivo en je haalt echt alles uit het leven wat er in zit. Nou gelijk heb je. Ik ben echt heel trots op je.
    Geniet van je spaarzame vrije uurtjes en geniet van dit mooie onderkomen.
    Dag circus artieste... je leeft bijna wel als een circusartieste... :D
    Ik hou van je.
    Liefs, mama

  • 06 Oktober 2013 - 23:38

    JantheBuddhaman:

    ....'als een sociale vlinder rond vliegen' in Amsterdam....wat een goeie beschrijving van deze periode....!
    Hou je haaks en geniet!

  • 07 Oktober 2013 - 12:55

    Babs:

    Hi lieve Solange,
    Wat fijn om weer van jou te horen. Ik kan mij zo voorstellen,dat jij eraf bent,dat ben ik al van het lezen. Moest mij heeeeeel goed concentreren,om al die plekken in mij op te nemen!!!
    Hoop dat jij weer een hele fijne tijd tegemoet gaat.Klinkt leuk een gezamenlijk appartement.
    Ook fijn dat je toch in Nederland de Fam. Hebt kunnen zien en een heerlijke knuffel kon geven.!!! Gelukkig ben jij jong en sterk. Natuurlijk ben jij ook een harde werker. Als ik zo van al die blessures hoor,dan denk ik AUAUAUAU ,dus neem rust,als het gaat. Heel veel liefs,nog steeds vanuit zonnig Marbella. X Babs

  • 09 Oktober 2013 - 14:17

    Oma En Opa:

    Hey Solange,

    Wij kijken altijd verlangend uit naar jouw verslagjes. Wij genieten daar heel erg van en zijn ons dan ook er volledig van bewust dat wij dit nog mogen beleven. Het vervult ons met trots dat wij zo van dichtbij de belevenissen van jou nagenoeg op de voet kunnen volgen. Zelfs wij, voelen de blaren op onze handen en voeten als waren we nog recent bezig geweest op rekstok, brug en ringen. Alles zo dichtbij en toch veraf eigenlijk een wonder.

    Wat leuk, dat jullie nu je eigen appartement hebt met al de voorzieningen nodig voor een relaxt leven na een hectische training. De ervaringen beklijven vanzelf en dan zie je terug op een heerlijke tijd.

    Liefs en een dikke kus van ,

    Oma en opa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Solange

Do not let the hero in your soul perish in lonely frustration for the life you deserved and never been able to reach..The world you desire, can be won. It exists, it's real, it's possible, it is Yours!

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 635
Totaal aantal bezoekers 104434

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 28 Mei 2014

Cruise like a dancer

20 Februari 2013 - 20 Oktober 2013

Dancing around the world

01 April 2012 - 08 Januari 2013

Dancing Through Life

23 April 2011 - 30 November 2011

Time to Dance... Time to Cruise

01 December 2017 - 30 November -0001

The American Dream

Landen bezocht: