Week 17, 18, 19 20, 21, 22 en 23 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu Week 17, 18, 19 20, 21, 22 en 23 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu

Week 17, 18, 19 20, 21, 22 en 23

Blijf op de hoogte en volg Solange

05 Maart 2014 | Verenigde Staten, New York

Hoooooooi!!

Duizend jaar later maar ze is er nog hoor! We zijn bijna 2 maanden verder sinds de laatste keer dat ik iets van mezelf heb laten horen.
Laten we maar gewoon zeggen dat ik het erg druk had met 'leven'.

Ik zit sinds maandag nu in NY en het is een heerlijk gevoel! (naast de 40 graden die ik gezakt ben dan) Tonto is gisteren ook aangekomen en we zijn momenteel druk bezig met het 'organiseren' van ons leven hier in Ny.
We geven het tot maandag en dan hopelijk vanaf volgende week zullen we druk zijn met lessen volgen, audities doen en proberen ons netwerk te vergroten. Oftewel een nieuw excuus om uit te gaan om de juiste mensen tegen het lijf te lopen!

Verder kom ik net terug van 2 heerlijke weken vakantie in Curacao! Kon wel weer JANKEN dat ik weg moest!! Ik had enorm veel zin in Ny maar het wordt met de keer moeilijker om weer weg te gaan. Al weet ik dat ik altijd terug kom dus dat maakt het allemaal weer ietsje makkelijker. Het was ook nog eens carnival daar afgelopen week dus heb enorm genoten. Hopelijk kan ik de volgende keer zelf meedoen!

Verder veel leuke dingen gedaan met familie en vrienden en zo ontzettend gelachen en genoten! HEERLIJK!

Mijn laatste weken aan boord waren zo ongeveer hetzelfde als mijn gehele contract. Maar oh zo blij dat ik vele mensen niet meer hoef te zien en ik stiekem van de boot ben.
Als ik terug kijk heb ik absoluut een super leuke tijd gehad, maar er was helaas heel veel onnodig gezeik. Maar dat vergeten we gewoon lekker allemaal! En mama en Jan op bezoek was toch wel mijn hoogtepunt!

Ook is het mij gelukt in Miami 3 weken geleden nog 5 vrienden van mij te zien! 3 van hen komen uit Australië dus het was echt SUPER om hen eindelijk na 1.5 jaar weer te zien. Heb zoals altijd enorm gehuild van blijdschap! Mensen om ons heen begonnen zelfs te huilen omdat ze zo met ons te doen hadden hahaha..

Nou goed.. Ik ga zo een nieuw Amerikaanse simkaart halen. Ik zal mijn NLse nummer ook behouden, maar heb nu een extra telefoon dus als je mij wil bereiken en ik reageer niet snel genoeg kun je mij dus altijd ook op mijn US phone bereiken..
Ik zal mijn telefoon nummer ook hier plaatsten en op Facebook zodra ik het heb..



Nou hopelijk gaat alles goed met jullie daar! Hele dikke zoen!
Tot van de ZOMERRRR!

Veel liefs en miljoenen kusjes! Dit keer vanuit de kou!


  • 05 Maart 2014 - 23:40

    Mama:

    Lieve Solange,

    Jij hebt ondanks de perikelen op de boot, toch wel de tijd van je leven.
    Haal er maar uit wat er in zit en geniet.
    Wij vonden het overigens geweldig aan boord en je shows waren TOP.
    Echt een visitekaartje. Heb je je showreal al af?
    Geweldig dat je iedereen weer even hebt gezien en ontmoet op Curacao.
    En dit keer nog wel carnaval gevierd.... wat een mazzel.
    Laten we hopen dat NY jullie brengt wat jullie willen. In ieder geval veel succes ermee.
    Ik zal voor jullie duimen. En rustig aan hè in dat kleine bedje! :P
    Liefs, mama

  • 06 Maart 2014 - 18:10

    Sanne:

    Lieve Solange!

    Ik geniet nog elke keer van al je geweldige foto en je verhalen!!
    En wat ben je toch een mooi mens! :)

    Blijf je tot van de zomer in NY? of ga je na de zomer weer terug?
    Want jaja halverwege oktober vlieg ik die kant uit :D dus misschien kunnen we elkaar
    daar nog treffen!?

    Veel Liefs,
    van een oude vriendin

    Ps. Had jij me nou een tijdje terug zo'n jaloers makend snapchat filmpje gestuurd, van zon en zwembad? bij zon's ondergang :p?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Solange

Do not let the hero in your soul perish in lonely frustration for the life you deserved and never been able to reach..The world you desire, can be won. It exists, it's real, it's possible, it is Yours!

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 3345
Totaal aantal bezoekers 104423

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 28 Mei 2014

Cruise like a dancer

20 Februari 2013 - 20 Oktober 2013

Dancing around the world

01 April 2012 - 08 Januari 2013

Dancing Through Life

23 April 2011 - 30 November 2011

Time to Dance... Time to Cruise

01 December 2017 - 30 November -0001

The American Dream

Landen bezocht: