Bezoekje brengen?!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu Bezoekje brengen?!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu

Bezoekje brengen?!!

Door: Solange

Blijf op de hoogte en volg Solange

05 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Hi lieve mensen,

Voor de mensen die interesse hebben...
Ik heb geinformeerd en ik kan family and friends discount krijgen, maar daar zitten wel wat minpuntjes aan. Zoals het niet van alle faciliteiten gebruik kunnen maken..
Nu heeft een meisje die dit al jaren doet, mij aangeraden, naar de volgende site te gaan en daar zijn de prijzen hetzelfde en soms zelfs goedkoper als de prijs van de family and frineds discount!

Dus wie mij gezellig een bezoekje wil komen brengen (wat ik natuurlijk super gezellig zal vinden) of wie zijn zomervakantie nog niet geboekt heeft en lekker even naar Bermuda wil komen.. Boek nu:P
(ik lijk wel het promotieteam van een reisburea:P

In september en Oktober heb je ze zelfs voor 400/ 500 euro(en dat is goedkoop voor een 4 sterren cruise all inclusive volgens mij!)
Just so you guys know!

www.vacationstogo.com

www.vacationstogo.com/cruise_ship/Norwegian_Dawn.cfm

www.vacationstogo.com/ticker.cfm?r=0&sa=219&sp=y

Ik hoor het wel ;)
Kusjeeee

  • 05 Mei 2011 - 07:58

    Mama:

    Klinkt goed. We zullen kijken of het te plannen is ... Is de boeking inclusief JOU ?! ;)

  • 05 Mei 2011 - 12:40

    Opa En Oma:

    Het is een leuk aanbod maar het is beter dat het onze deur voorbijgaat

  • 05 Mei 2011 - 20:39

    Solange:

    Nou opa en oma lekker dan !! Haha nee hoor wachten jullie maar lekker een paar maandjes en dan kom ik jullie gewoon weer lekker bezoeken ;) kusjeee

  • 08 Mei 2011 - 09:14

    Eva:

    Ook een leuke honeymoon, mr die is al geboekt! Jullie komen niet toevallig tussen 5 en 15 sept langs Aruba varen;-) xx

  • 08 Mei 2011 - 13:04

    Solange:

    Haha eva ach tegen die tijd ken ik de belangrijke mensen wat beter en vraag ik gewoon voor een week een afwijkende route!! Haha is altijd leuk ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Solange

Do not let the hero in your soul perish in lonely frustration for the life you deserved and never been able to reach..The world you desire, can be won. It exists, it's real, it's possible, it is Yours!

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 105022

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 28 Mei 2014

Cruise like a dancer

20 Februari 2013 - 20 Oktober 2013

Dancing around the world

01 April 2012 - 08 Januari 2013

Dancing Through Life

23 April 2011 - 30 November 2011

Time to Dance... Time to Cruise

01 December 2017 - 30 November -0001

The American Dream

Landen bezocht: