Week 2 - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu Week 2 - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu

Week 2

Door: Solange

Blijf op de hoogte en volg Solange

09 Mei 2011 | Verenigde Staten, Tampa

halloootjes..

Jeetje week 2 is voorbij gevlogen bij mij.. echt!
Eigenlijk bestond het voor het grootste gedeelte weer uit trainen en repeteren elke dag van 9 tot 4..
Al moet ik zeggen dat deze week mijn lichaam wel wat vermoeider was, ook omdat het niveau, van die dingen in dat touw, omhoog gaat en het dus eigenlijk alleen maar zwaarder wordt.. Maar komt goed, wordt je sterk van hea:P

Verder hadden we deze week een belangrijke week, omdat de manager, producer en nog wat belangrijk mensen van de NCL kwamen kijken en als zij niet tevreden waren over jou of over de show dan kon je nog 'ontslagen' worden of moesten er dingen aangepast worden in de show.. Maar gelukkig bij ons niets aan de hand en tot nu toe zijn show 1 en 2 goedgekeurd.. plus de welcome aan board show/ opening ook..
We hebben ook al een start gemaakt aan show 3 en maken die deze week af en krijgen deze week nog een choreo aangeleerd voor in de 'club/theme nights'.

Het gekke van de repetities hier is, dat het overdag vooral stampen is.. en de telling en plaatsing wordt 1 x duidelijk verteld.. Daarna ben je zelf verantwoordelijk en dus bijna verplicht het in de avonden te herhalen en opnieuw te repeteren, zodat het de volgende dag 'perfect'is..

Nou goed verder begonnen deze week de hamburgers en weet ik veel wat me strot uit te komen, dus heb lekker gekookt :p en ben twee keer uiteten gegaan!MMMMNmmmmm

Ook eerste uitbetaling binnen gekregen!! jeeh! Nadeel alleen, uitbetaald via een cheque, want de financiele zaken qua uitbetaling kunnen pas geregeld worden als we volgnde week op de cruise komen.. Dus is heel gek, want je hebt geld, maar hebt het niet..:s En moet nu ergens een bank vinden die mijn cheque om willen zetten in cash..
(Nou goed mijn problemen hier zijn erg groot:P

En vandaag nog even naar het strand geweest! Dus eigenlijk een prima week gehad.. Nu nog 5 dagen repeteren en als we alles doen en halen volgens de planning zijn we as zaterdag vrij en vliegen we zondag naar de Bahamas..

Nou voor al mijn lieve 'klasgenootjes'HEEEL VEEEEEEEL PLEZIER IN NY!! :(:( Ik zeg hou me op de hoogte over de lessen, trainingen, voorstellingen, shopresultaten en roddels ;)
Ik denk aan jullie!

Dikk zoen vanuit het zonnige Tampa voor het zonnige Nederland, want daar blijkt het ook heerlijk te zijn!! haha


  • 09 Mei 2011 - 05:29

    Steviiewonder:

    Ik ben gewoon in NY hoor. Ik word weer overgeslagen hoor. Ik krijg weer geen dikke zoen!! BALEN!

  • 09 Mei 2011 - 07:05

    Mama:

    Lieve Sol, klinkt weer goed. Fijn dat je zo geniet. En succes met trainen en je scriptie ... Liefs, mama

  • 09 Mei 2011 - 07:05

    Mama:

    Lieve Sol, klinkt weer goed. Fijn dat je zo geniet. En succes met trainen en je scriptie ... Liefs, mama

  • 09 Mei 2011 - 13:10

    Rachel:

    heey lieverd! zo te horen heb je het erg naar je zin! en die fotoo's van het strand!! my god hahaha die palmbomen.....heb eindelijk uitgevonden hoe ik je een mail kan sture haha zoals je weet loop ik altijd iets achter hihih.. nou lieverd heel veel plezier!! we denken aan je!!! love u!! moet ff opschieten vandaar deze korte mail:))) volgende komt snel:))) love yahhhh

  • 09 Mei 2011 - 13:11

    Mia:

    He. kanjer,tjee, wat heb je het toch slecht... en wij maar denken dat je ons mist.. duh.. hoe kan dat nu met zon, zee en strand.. waanzinnig hoor.
    Geniet er lekker van moppie...
    ps..Steven dan krijg je van mij een knuffel...;-)

  • 09 Mei 2011 - 14:19

    Opa En Oma:

    Nou geweldig zeg. Het draait als een trein, hebben wij begrepen. Ga zo door kleindochter. We zijn apetrots.

  • 09 Mei 2011 - 21:37

    Solange:

    Natuurlijk mis ik jullie wel ;) alleen gelukkig genoeg afleiding :p haha bedankt voor jullie leuke reacties! Dikke zoen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Solange

Do not let the hero in your soul perish in lonely frustration for the life you deserved and never been able to reach..The world you desire, can be won. It exists, it's real, it's possible, it is Yours!

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 105027

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 28 Mei 2014

Cruise like a dancer

20 Februari 2013 - 20 Oktober 2013

Dancing around the world

01 April 2012 - 08 Januari 2013

Dancing Through Life

23 April 2011 - 30 November 2011

Time to Dance... Time to Cruise

01 December 2017 - 30 November -0001

The American Dream

Landen bezocht: