Week 3 - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu Week 3 - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu

Week 3

Door: Solange

Blijf op de hoogte en volg Solange

15 Mei 2011 | Verenigde Staten, Tampa

AAAAAAAAAAAAHH..
Eindelijk klaar met inpakken..pffff. wat een gedoe.. Nou één voordeel de komende zes maanden hoeft het niet meer.!

Deze week was mijn laatste repetitieweek hier in Tampa, Alles aangeleerd en afgemaakt..
En toch ook maar even wat tijd gemaakt voor die heerlijke scriptie! *Schouderklopje:P

Vrijdag was onze laatste dag.. we zijn dan ook weer gezellig met zijn allen uiteten gegaan haha en daarna uitgegaan.. Al moesten we daar eerst weer 3000.000 km of beter gezegd miles voor rijden aangezien er hier niets bij elkaar ligt..
Ze kennen hier geen straten ofzo alleen maar wegen.. En dan 'Boem' uit een niets staat er een restaurant,huis of een winkel en dan weer 1000 km niets. Heel gek.. Lijkt mij vreselijk! Maargoed dit laat me weer even realiseren waarom ik toch zo graag in Amsterdam woon!:D
Maarrgoed, Erg leuke avond gehad (met alcohol dit keer, ik begun al te leren frauderen:P)En zijn uiteindelijk met zijn 9en in een taxi voor max 6 personen terug gegaan.. In NL zou dat volgens mij nooit kunnen..

Vandaag ben ik naar Bush Gardens gegaan, dat is een pretpark hier 'in de buurt'. Het grappige was het was een dierentuin (met oa dieren waarvan ik niet eens wist dat die bestonden, en een attractiepark plus een waterpark in één was! Echt een topuitvinding!!) En zo was ik vandaag weer even het kleine meisje, dat alles maar geweldig vond!:D
Alleen net vanmiddag kwam er in ene een soort van storm opblazen!
Al drie weken ben ik elke dag binnen is het bloedje heet en schijnt de zon, maar wanneer ik vrij ben en naar het pretpark ga denkt de natuur.. Oh dit is een goed moment om even dwars te liggen..
Nou goed heb t overleefd! Even als de ziekste achtbanen!
Lig nu nog te draaien in me bed..

Goed net ingepakt.. Geen idee hoeveel kilo.. *fingers crosssed*..
Want het leuke van Amerika is dus dat je daar wel leuk 2 koffers mag hebben van max 20 kilo, maar zodra je 1 koffer hebt van 34 kilo, moet je 14 kilo extra bijbetalen voor overgewicht:S wat zo ongeveer 100 dollar zal kosten:S..
Dus had gisteren besloten toch nu maar vast een nieuwe koffer te kopen, en proberen alles een beetje te verdelen.. We Zullen zien morgen, want ze leken toch op de een of andere manier ook allebei al weer heel vol:S..
Dus moet maar kijken hoe ik dat in November doe...*oeps.

Zit er trouwens over na te denken, aangezien ik mijn ticket terug kan veranderen, in de zin van een naar een ander land te gaan, om eerst nog een weekje langs Curacao te gaan en dan nog een weekje naar NY voordat ik naar huis kom, aangezien me dat uiteindelijk weer geld scheelt.. ipv van nl-korsao of nl-ny.
En nu ik toch al aan deze kant van de oceaan ben..
Plus kan mijn oh zo lieve zus mooi in Oktober naar Boston komen en al vast een koffer van mij ophalen, scheelt weer.. Hoef ik alleen maar van NY naar adam overgewicht te betalen ipv drie keer:p Toch Dee ;)

Maargoed moet maar even kijken hoe alles loopt en gaat..

Nou ik ga nu lekker mijn ogen sluiten, want morgen vroeg nog even een paar dingen aan school doen en dan en dan en dan...

Naar Miami en dan door naar de Bahamas!!! WOEHOE..
In de behamas blijf ik ietsje langer dan een week, al op de cruise, maar die blijft liggen in de haven om daar met de andere castleden die er tot nu toe nog niet bijwaren te repeteren en kleding decor etc. En dan cruisen we met de gehele cast en de gehele crew (1000 man, die ik dus ook volgende week leer kennen, nou niet alle 1000 natuurlijk:P) varen we eind volgende week zonder passagiers naar Boston en dan vanaf 27 mei begint de eerste echte cruise en de shows!!
Ik heb echt geen idee hoe volgende week, gaat zijn met internet contacten etc.. Want alles is voor mij een grote verrassing..
Maargoed we merken het wel!!

Dikke kus.. Hopelijk tot volgende week! En anders tot wanneer het mogelijk is voor mij tijd en een plek te vinden waar ik jullie weer even kan updaten!

KUSSIEEEEE
* MWUAAAAAAAAAAAAH*


  • 15 Mei 2011 - 09:14

    Astrid:

    Ik word gelukkig niet zo jaloers als ik dit allemaal lees (a) haha..
    Klinkt allemaal heel leuk!! Veel plezier he;) Dikke kus

  • 15 Mei 2011 - 09:36

    Oma En Opa:

    Hartstikke leuk dat jullie hebben genoten van het onbegrensde Amerika, maar 300.000 km. lijkt me erg ver, dan moet je vliegen. Maar eten was goed en uitgaan ook. Een borrel gehad? Oh, oh, denk aan je conditie. Horen wel hoe het verder gaat en November is nog ver weg, doei, dikke kus.

  • 15 Mei 2011 - 17:10

    Minnie:

    Lieve Solange,Ik krijg net deze site van je moeder door.Wat spannend allemaal.Leuk om jouw reis op deze manier te volgen.Geniet ervan, groetjes, ook van de rest van de familie.

  • 15 Mei 2011 - 19:04

    Carola:

    Klinkt super allemaal ! Passen die koffers wel in je hut ? Enne ...AJAX is kampioen, YEH11111

  • 16 Mei 2011 - 12:57

    Haydi:

    ik ben nog steeds jaloerss.....pffff

  • 18 Mei 2011 - 12:55

    Rowen:

    en maar plannen om nog een weekje of langer weg te blijven... ik kom naar je toe hoor!!! ziet er geweldig en heerlijk uit schatje, keep us posted!

  • 19 Mei 2011 - 02:23

    Solange:

    :D

  • 20 Mei 2011 - 05:48

    Jarst:

    He Solange ben blij dat je het naar je zin hebt. Ga zo door. of zoals Eckhart Tolle het zegt:"Leef in het nu." Als je 100% in het nu bent,ben je ook al bezig je weg voor je toekomst klaar te maken. jaah een doordenkertje.
    Ik heb van Jolanda gehoord dat NY erg leuk was. Top. Ik zal je ook vertellen dat ik sinds 1 Mei weg ben bij Texaco. Het fijne vertel ik wel als je terug bent onder het genot van een wijntje o.i.d. Nou meissie je gaat zoals ik het nu lees echte zeebenen krijgen. En het nieuws hier was ook dat meer mensen op een cruise gaan, dus ik denk wel dat je volle zalen trekt. Moppie ga lekker genieten en tot de volgende x .Groetjes van ons alemaal. Oh ja je kan nu ook pingen met Merlijn, hij heeft een blackberry en hij heeft verkering, cool he. Marloes heet ze en als zij in de buurt is is hij helemaal hieperdepiep. Nou dag lieverd oant sjen

  • 22 Mei 2011 - 14:38

    Sil En Joop:

    Lieve solange

    leuk te lezen, wat je zoal doet.
    Pas goed op je zelf, en geniet er van!
    Je ziet we volgen je.

    Liefs Joop en sil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Solange

Do not let the hero in your soul perish in lonely frustration for the life you deserved and never been able to reach..The world you desire, can be won. It exists, it's real, it's possible, it is Yours!

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 105026

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 28 Mei 2014

Cruise like a dancer

20 Februari 2013 - 20 Oktober 2013

Dancing around the world

01 April 2012 - 08 Januari 2013

Dancing Through Life

23 April 2011 - 30 November 2011

Time to Dance... Time to Cruise

01 December 2017 - 30 November -0001

The American Dream

Landen bezocht: