Contact - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu Contact - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu

Contact

Door: Solange

Blijf op de hoogte en volg Solange

27 Mei 2011 | Verenigde Staten, Boston

Hi Lieve mensen!!

Nog geen update, die komt over een paar dagen, maar ik heb wat dingen…

Ik heb sinds gisteren een Amerikaanse telefoon. Elke vrijdag de gehele dag, kunnen jullie mij daar op bereiken (Al betalen jullie natuurlijk extra vanwege over de grens bellen enzo)
Mijn nummer is 001-617-7014020
Voor de mensen die skype hebben… Als je geld op je account zet en via skype mij belt op dit nummer dan kost het je geen drol ( Iets van 1 euro voor een half uur bellen ofzo als het niet minder is)
Trouwens, als ik in mijn kamer zit heb ik geen ontvangt met me tel (wel met skype), dus kun je gewoon een voicemail achterlaten of me later weer bellen die dag ;)

Verder kan ik post ontvangen jeeh!
Voor gewone post (kaarten, kleine pakketjes etc) is het het beste het te sturen naar dit adres:

MORAN SCHIPPING AGENCIES INC.
11 Elkins street
Suite 240
South Boston, MA 02127

En voor grote dingen (Als je bijvoorbeeld jezelf in een koffer wilt proppen om mij te verrassen:P)
Dan kun je het (jezelf) beter sturen naar

NORWEGIAN CRUISE LINE
7665 Corporate center DR.
Miami, FL 33126

Verder moet er boven het postadres het volgende staan
SOLANGE DE JONG (DANCER-ROOM 3781)
NORWEGIAN DAWN

Dikke zoen!!


  • 27 Mei 2011 - 21:03

    Solange Zindzi:

    Ohja en in Boston heb ik ontvangst met mijn gewone telefoon! kus

  • 27 Mei 2011 - 21:08

    Velorisa:

    Okee schat!

  • 30 Mei 2011 - 14:19

    Opa En Oma:

    Nou dat is mooi, kunnen we je ook schriftelijk bereiken,. Maar mama zei dat ik ook wel een mailtje zou kunnen sturen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Solange

Do not let the hero in your soul perish in lonely frustration for the life you deserved and never been able to reach..The world you desire, can be won. It exists, it's real, it's possible, it is Yours!

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 105018

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 28 Mei 2014

Cruise like a dancer

20 Februari 2013 - 20 Oktober 2013

Dancing around the world

01 April 2012 - 08 Januari 2013

Dancing Through Life

23 April 2011 - 30 November 2011

Time to Dance... Time to Cruise

01 December 2017 - 30 November -0001

The American Dream

Landen bezocht: