Week 5 - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu Week 5 - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu

Week 5

Door: Solange

Blijf op de hoogte en volg Solange

30 Mei 2011 | Bermuda, Hamilton

Hooooooooooooooooooooooi!!
Daar ben ik weer!
Jaja.. weer een weekje voorbij.. én in een week vanuit de Bahamas vertrokken naar Boston, daar gebleven voor twee dagen en toen vertrokken naar Bermuda, waar ik vandaag ben aangekomen..

Deze week was een behoorlijke zware week qua repeteren. We hadden begin deze week show 1 gedaan voor de gehele crew! En ze waren super enthousiast dus dat was echt heel erg leuk..! Het contact onderling is nu ook beter, aangezien mensen eerder gespreksstof weten te vinden om met je te praten… Dus alleen maar goed.
Ook hadden de cruise en hotel director voor de gehele crew (aangezien we zonder passagiers en alleen met de crewmensen vanuit de Bahamas vertrokken naar Boston en we dus de gehele cruise voor onszelf hadden) een Barbecue georganiseerd bij het zwembad op het dak van het schip, met een Jamaicaanse band en was echt super gezellig!! Op dit soort momenten lijkt het echt vakantie.. En dan zit ik ook gewoon echt te denken, ‘ik word gewoon betaald om hier te zitten bij het zwembad in het zonnetje met muziek op de achtergrond en heerlijk eten..!!’
Ook was er na afloop een feest in de ‘discotheek’ van het schip! Allemaal echt super gezellig en gewoon leuk om nieuwe mensen te leren kennen.. (Serieus zoveel verschillende nationaliteiten!! Ongelofelijk!)

Verder Donderdag ochtend aangekomen in Boston, en we kregen de middag vrij om Boston in te gaan! Wat een leuke stad!! Het deed me erg denken aan Londen, maar dan zonniger en gezelliger ofzo! Ik kijk er erg naar uit daar de komende maanden geregeld mijn tijd door te brengen..
’s avonds waren we met de cast uiteten gegaan, (JAPANS!!:D:D) en daarna naar een bar/lounge/club in de stad gegaan (na veel gedoe kwam ik toch binnen met me 20jarige leefdtijd, ik voel me echt de baby van de cast:P Maar goed nog iets meer dan een maand en dan kan ik stralend mijn ID laten zien:P)

Vrijdag middag was het dan eindelijk zo ver!! De eerste echte cruise begon met de passagiers aan boord!! Het was zoo gek want ik ‘leef’ al bijna twee weken nu op de boot maar zonder passagiers en alles en nu ineens is het overal zo druk en vol en moeten je er ineens ‘ netjes’ uitzien als je het passagiersgebied ingaat, terwijl normaal gesproken ik zo ongeveer in mijn pyama door de gangen liep. Al kan dat gelukkig nog wel in het gehele crew gebied, wat zo ongeveer ook een wereld op zich is!
Vrijdag avond hadden we onze eerste welkomshow (is maar tien minuten) maar ging super goed ben heel blij! En gisteravond hadden we Show 1! En het publiek was top. We hadden twee shows van show 1 op één avond en de tweede show ging beter dan show 1, echt chill! Ik was echt weer aan het genieten op het podium.
Deze week is ook een belangrijke week, omdat onze manager (Hoofd van de NCL entertainment van alle cruise schepen bij elkaar, die ook mijn auditie had afgelegd, en bepaald of je mag blijven werken voor dit bedrijf en dus eventueel nieuwe contracten aangeboden krijgt of niet) de gehele eerste cruise week bij ons op de cruise verblijft . Dus je wilt ook wel iets goeds neerzetten, maar tot nu toe ben ik erg blij!

Verder Is het ook zo raar dat wanneer we niet in het theater repeteren maar in de dansstudio (wat een geweldig uitzicht heeft) dat wanneer je naar buiten kijkt je alleen maar zee ziet om je heen, ongelofelijk. Het blijft zo gek! (trouwens de shows doen terwijl je op zee bent is oke, alleen gisteren de 2de show, ik stond in de coulisse en de gordijnen gingen echt van links naar rechts!! Dansen gaat, maar bijvoorbeeld buigen aan het einde, daarbij val ik om:P heel lomp! Maar zal wel wennen! Verder wanneer ik bijvoorbeeld gisteren na de show nog even ‘uitging’ hier aanboord, is het zo grappig, want op sommige momenten zie je de gehele dansvloer naar rechts verplaatsen of naar links, puur doordat de golven je meenemen, het blijft een apart gevoel!
Nou verder hadden we vanochtend repetities voor een deel van show 2 (ze hebben die in tweeën gehakt, een deel wordt op het pooldeck gedaan en een deel in het theater) en ‘smiddags hadden we 4 uurtjes tussendoor vrij dus ben ik even hier in de buurt van de haven rond gaan lopen en informatie gezocht etc over Bermuda! En ik ben zooo nieuwsgierig! Het is zo gek te bedenken dat ik de komende maanden hier elke week drie dagen zal verblijven!

Nou nog steeds zoo blij met mijn kamergenootje! We kunnen het echt heel goed samen vinden, en kan zoo met haar lachen dus dat is erg fijn. En aangezien we al naakt door de kamer lopen en plassen met de deur open:P is de schaamte ook al totaal verdwenen! Alleen maar beter, voelt het tenminste als thuis!:D

Vanavond trouwens uiteten gegaan, en het is zoo gek want in de restaurants voor de passagiers krijgen wij zelfs korting. We gingen italiaans eten (all you can eat, dus je mag 100 voorgerechten hoofdgerechten en desserts bestellen:P) en weetje wat ik betaal .. 10 dollar!! Ik geloof het gewoon niet..
Plus zoals vandaag ging ik van de cruise af en op het strand hier of als je ergens wat gaat drinken krijg je ook gratis entree of 20 dollar korting op eten en drinken zodra je je CrewID laat zien! Wat een leven!

Nou nog twee nachtjes hier en dan vertrek ik weer richting Boston! Het zullen deze twee a drie weken nog erg drukke weken worden denk ik met repetities etc, maar volgens mij wordt het daarna wel echt genieten van alle momenten en vergeet je bijna waarom je hier bent, aangezien ik nu al af en toe een vakantie gevoel heb!:D

Ik zeg tot volgende week!! Keep you guys up 2 date!

Ps 1. Jullie reacties vind ik altijd super leuk!!!! Blijven doen!:D
Ps2 . Als ik in Bermuda ben, ben ik één uur minder ver bij jullie vandaan!! Jeeh (zoo gek elke week moet ik twee maal mijn tijd veranderen, dus elke week mis ik in een nacht een uur, en heb ik één nacht een uur extra:P
Ps 3. Oom jarst! Er is hier een jongen en die doet me zooo erg aan je denken! Haha echt leuk, voelt beetje als familie en vertrouwt!!
Ps 4. DIKKE ZOEN VOOR JULLIE ALLEMAAL!


  • 30 Mei 2011 - 07:28

    Mama:

    Lieve Sol, zullen we een weekje ruilen van werkplek.... ;)
    Have fun LOL
    Kisses

  • 30 Mei 2011 - 20:06

    Nuria:

    Hoi Sol! Ik lees al je verhalen hoor! Echt superleuk voor je, geniet ervan! xx

  • 02 Juni 2011 - 08:36

    Jan :

    Solo, mooie (vakantie- ) foto's...leuke manager die Robert....geef mij zo'n baan.
    Ondertussen heb je er paar grote optredens opzitten...hoe beviel dat?
    Ben benieuwd naar je volgende verhaal en ervaringen en foto's.
    Liefs Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Solange

Do not let the hero in your soul perish in lonely frustration for the life you deserved and never been able to reach..The world you desire, can be won. It exists, it's real, it's possible, it is Yours!

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 105022

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 28 Mei 2014

Cruise like a dancer

20 Februari 2013 - 20 Oktober 2013

Dancing around the world

01 April 2012 - 08 Januari 2013

Dancing Through Life

23 April 2011 - 30 November 2011

Time to Dance... Time to Cruise

01 December 2017 - 30 November -0001

The American Dream

Landen bezocht: