Week 3 en 4 - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu Week 3 en 4 - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Solange Zindzi - WaarBenJij.nu

Week 3 en 4

Blijf op de hoogte en volg Solange

20 Maart 2013 | Verenigde Staten, Miami

Hoooi!!

Ik ben super moe en moet vroeg op morgen, dus ik zal het heel kort houden.. Maar ik wilde toch even laten weten waar ik uithang en wat er voorlopig te wachten staat voor me!

Morgen ga ik gewoon alweer ijn bootje op, de Norwegian Sun! We vertrekken in de ochtend gewoon met de bus naar Miami vanuit Tampa, waar ik mijn nieuwe thuis voor de komende maanden ga ontmoeten!
Dan heb ik een tiendaagse cruise (Miami-Colombia-Aruba-Curacao-St. Maarten-St. Thomas-Miami) waarin ik ingewerkt zal worden. De huidige cast is nog aan het werk en zal voor het laatst hun shows draaien, zodat wij kunnen zien wat van ons verwacht wordt en alles kunnen doen, repeteren en regelen voordat wij zelf echt beginnen. Ik zal ook nog gewoon verblijven in een passagierscabin voor die 10 dagen..

Goed repetities hier zitten er gewoon alweer op.. Het is weer zo snel gegaan! Het feit dat ik alweer een maand van huis ben, terwijl ik maar een maandje in NL was is ook zo een gekke gedachte! Het lijkt echt weer alsof ik continu op ‘vooruitspoelen’ mode sta, want het gaat zoooo belachelijk snel!
Ik ben wel enorm blij dat ondanks dat het de komende week nog best druk zal worden, binnenkort mijn 6u opstaan zal stoppen, want ik ben daar wel een beetje klaar mee.. Plus mijn natuurklok wil ik graag weer terughalen naar minimaal 10u op vrije dagen ipv 7u..

Nou ik ga verder met inpakken want ik moet nog veel doen. Ik heb niet heel veel te melden verder. De afgelopen weken waren prima.. repeteren, repeteren, trainen en verder af en toe uiteten, shoppen, zwembad en zonnen en chillen met vele verschillende castmembers aangezien we momenteel in het hotel met 4 verschillende casts zitten.

Nou dikke kus!

Ps1. Ik zal na vandaag weer minder en moeilijk internet hebben, dus minder makkelijk bereikbaar zijn.
Ps2 ik maak hier amper foto’s omdat ik dat de vorige jaren al allemaal heb gedaan hier en er verder weinig veranderd qua hotel, studio en dergelijke.. dus nog even geduld hebben
Ps3 ik heb van de week geholpen bij het voorkomen van een brand in het hotel, aangezien iemand een pan op het vuur had laten staan, overal kaarsjes aanstonden en verder de hele kamer vol rook stond! Dus mijn BHV cursus kwam toen toch goed van pas, aangezien ze niet wisten of er iemand nog in die kamer was of niet.. Uiteindelijk alles goed gekomen en ik was net op tijd!!
Ps4 ik ben as maandag gewoon op Curacao! Ik kan niet wachten mijn familie en vrienden weer te zien, al is het voor een paar uurtjes!! Whoop whoop!
Ps5. Dikste kus ooit!!



  • 20 Maart 2013 - 15:00

    G.A. De Jong:

    Hallo lieve meid,
    Wat leuk dat je al met verschillende mensen uit de nieuwe cast hebt kennisgemaakt. En aan de foto's te zien ben je alweer goed ingeburgerd. Fijn dat dit allemaal vlot verloopt.

    Nu ga je donderdag 21 maart je reis aanvangen en dan ben je even bevrijd van al die vroege uurtjes trainen.Gelukkig komt aan alles een eind en volgt het boordleven weer z'n normale gangetje. Instuderen, show, rusten en dan begint het dagelijks festijn weer van voren af aan.

    Straks weer een tiendaagse reis door de Caribian en dan wordt alles al weer gewoonte.Wat leuk dat je nu direct profijt hebt gehad van BHV - diploma. Zo zie je maar weer, doordat jij adequaat kon handelen heb je ongemerkt veel kosten bespaard.

    Nou, lieve Solange, een goeie reis en geniet van alles om je heen.
    Dikke kus van oma en opa.

  • 20 Maart 2013 - 15:37

    Charlıe.D:

    Enjoy Lıfe!on to the next one.X

  • 22 Maart 2013 - 21:36

    Mama:

    Hé reddende engel,
    wat zal men zich veilig bij je voelen :) .....
    en wat zie ik, fungeer jij tegenwoordig als slangenmens.....bbrrr, gelukkig gaat het verder goed met je ;)
    Nee hoor, ik ben apetrots op je. Maak er maar weer een mooie reis van en doe evenals de vorige keren fantastische indrukken op.
    Geniet en wij genieten mee.
    Love you, dikke kus, mama

    PS De groeten aan de familie en vrienden op Curacao.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Solange

Do not let the hero in your soul perish in lonely frustration for the life you deserved and never been able to reach..The world you desire, can be won. It exists, it's real, it's possible, it is Yours!

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 470
Totaal aantal bezoekers 104699

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 28 Mei 2014

Cruise like a dancer

20 Februari 2013 - 20 Oktober 2013

Dancing around the world

01 April 2012 - 08 Januari 2013

Dancing Through Life

23 April 2011 - 30 November 2011

Time to Dance... Time to Cruise

01 December 2017 - 30 November -0001

The American Dream

Landen bezocht: